Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה צריכת הדלק שלה?

 

אם לשפוט ע"פ פאביה 2013 בעלת מנוע וגיר זהים (1.2 DSG) לאורך השנה האחרונה - כ-15-16ק"מ/ל' לנסיעה מעורבת.

פורסם (נערך)

בתור בעלים של סיאט לאון 2011 DSG 1.8 אני רוצה בדיוק להבין מה הסיכון שברכישת רכב עם גיר DSG ? ולמה דווקא DSG בשאר הגירים הרובוטים שנפוצים היום אין בעיות ? האם בDSG כל יום אתה במוסך? האם גרים אוטומטים סטנדרטים לא מתקלקלים? האם בגיר ידני לא מחליפים קלאץ ?

מנסיון שלי, גיר רובוטי סיטרואן 4C החלפת מצמדים פעמיים ב5 שנים וחשש לתקלה במוח . פיגו גיר AL4 שיפוץ גיר אחריי 10שנים , גולף 2002 גיר 6 הילוכים שיפוץ גיר סתם ( לא היה הבעיה )ולבסוף תקלה במאורר, רנו ידנית גם סובארו ידנית החלפת 2 זוגות מצמדים ב4 שנים, טויוטה קורולה 2003 שיפוץ גיר פעמיים מאז ועד היום, דרוש שיפוץ שלישי . מאזדהMPV שיפוץ גיר ב200 אלף ק"מ , מיצובישי לנסר גם כן שיפוץ גיר ב150 אלף וכך גם ניסאן אלמרה ו וולבו S80.

 

מבחינת הלאון שלי החלפת מצמדים ומוח בעקבות קריאת ריקול,לא ביקרתי במוסך בנושא הגיר יותר מכך .

אז מה הבדל בן DSG וגירים אחרים מבחינת אמינות , גיר אוטומטי זה רכיב מתבלה ומעצבן בכל הרכבים .

מהניסיון שלי אין פשוט שום הבדל מבחינת אמינות מבחינת זה שהDSG חלק יותר נעים יותר טוב יותר מתנהג הרבה יותר טוב ביצועיסת וחסכן בדלק.

עריכה אחרונה על ידי shaulc
פורסם

כי ה dsg לא נחשב לגיר אמין,רעידות,מכטרוניקים,מצמדים,לאבא שלי בעבודה יש מישהו עם אוקטביה בת חצי שנה כבר היה במוסך,לא זכור רכב אחד שהיו לו בעיות בגיר בשנים האחרונות כמו שיש לdsg,שים לב באיזה קמ אתה אומר שהיה שיפוץ באזור ה150 אלף,לך תדע כמה יעלה שיפוץ גיר מורכב יותר כמו ה dsg כשהרכב יהיה ישן.

חבר עבודה עם יטי 2011 4 פעמים היה במוסך בגלל הגיר.

לעומת זאת,כמה פעמים שמעת על בעיות בגיר הרובוטי של רנו? בעיית מצמדים?מכטרוניק? כלום.

הרי למה עשו הרחבת אחריות לגיר? כי יש איתו בעיות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

user-offline.png, התגובה שלך קצת מתממת, בעצם מאוד.

בעיית הDSG ידועה ונפוצה מאוד, אף אחד לא הוציא את הגיר הזה שעיר לעזאזל סתם.

אם אתה רוצה שנשווה את הניסיון שלך לשלי, בוא נשווה.

בת דודה של בן זוג שלי עם גולף 2011 שעשה 10KKM בשלוש שנים-4 פעמים במוסך בגלל הגיר, בן הזוג שלי עם פונטו איבו 2010 רובוטית 71KKM כמה פעמים היה במוסך בגלל הגיר? 0. נכון, הDGS מתקדם יותר, חלק יותר, טוב יותר, אבל לא אמין יותר.

אם נחזור קצת להיסטוריה וגירים אוטומטיים, אז מאזדה 323 שנת 2000 של אבא שלי, 0 תקלות בגיר, קורולה 2004 של אחותי 0 תקלות בגיר, בורה דיזל שנת 2000 אחרי 330KKM התחילו בעיטות בגיר, פאסאט דיזל עם 480KKM הגיר החליק ועשה צרות אבל עדיין תקפד לפני שיפוץ.

אבל אלו רכבים ישנים, פה אנחנו מדברים על רכבים חדשים, לי אישית לא נראה הגיוני שבן אדם שרוכש רכב חדש במיטב כספו צריך לחזור למוסך 4 פעמים בפחות משלוש שנים בשביל הגיר, לאחרונה האחריות צומצמה מ5 שנים לשנתיים-שלוש בהתאם למדבקה שעל הרכב בטענה שאין יותר בעיות, ועדיין אנחנו קוראים דיווחים בפורום על רכבים משנת 2013 שהגיעו למוסך בעקבות תקלה בגיר DSG.

לא סתם אומרים ששילוב TSI+DSG מעולה כל עוד הוא עובד, כי לא תמיד הוא עובד.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

עדיין נשמע כמו עיסקה מדהימה לעומת מה שאפשר לקבל במחיר הזה, מה שמטריד אותי הוא העובדה שדורשים איתוראן על הרכב הזה, יש אפשרות לביטוח מקיף ללא איתוראן?

פורסם (נערך)

אתה משום מה החלטת שמשפחתיות 1,600 סמ"ק סדאן זה הסגמנט העיקרי. אתה משום מה שוכח שמדובר בסגמנט שכמעט 70 אחוז ממנו נמכר לציי רכב ולכן הם אלו שקובעים שם את המחיר הרשמי. אתה משום מה שוכח שיש אלטרנטיבות לתצורת המרכב המיושנת הזאת ורוב הלקוחות הפרטיים פונים היום לאלטרנטיבות. אתה משום מה שוכח שהתחרות אולי לא מורידה את המחיר הרשמי של רכבי הסדאן 1,600 סמ"ק אבל כן מורידה את המחירים שלהם בפועל במסגרת "צביקה שלח אותי" או במסגרת ימי מכירות "של פעם בחיים" שחוזרים על עצמם שלוש פעמים בשנה.

מה לעשות, שמכוניות בגודל של הקורולה והמאזדה 3 עדיין נקנות בעיקר ע"י הצרכן הפרטי, כי צריך לכלול בחישוב גם את מכירות היד ה2. בעזרתו ה"אדיבה" של מחירון לוי יצחק, כשמכוניות הליסינג האלה נמכרות לאחר 3 שנות הליסינג, הם נמכרות לפי מחירון מנופח לצרכן הפרטי. נראה לי שאם יש תחרות במכוניות סדאן 1600, אפשר לראות אותה רק במיקרוסקופ.

 

הנחות במחיר רכב חדש במסגרת ימי מבצע וכו' לא תמיד אטרקטיביות. לטויוטה אין מבצעים כאלה, מאזדה התחילה במבצעים רק בזמן האחרון ובהנחה ממש מצומצמת. סוזוקי שתמיד נתנה הנחות יפות במבצעים, נמנעת ממבצעי "חבר" ו"הוט" שלא כמנהגה בשנים האחרונות, וכמעט שלא נותנת הנחות על הקרוסאובר כי היא נמכר מצוין גם כך. מתח הרווחים במכירת סדאן חדשה לצרכן הפרטי הוא אדיר, ובמילים אחרות זהו קרטל.

ה. אני לא יודע על סמך מה אתה מבסס את הטענה המאוד לא הגיונית הזאת. אין שום סיכוי שיבואן מקביל של טויוטה יוכל למכור לך קורולה 1,600 סמ"ק חדש במחיר נמוך מהמחיר של יוניון מוטורס. המחיר המעשי, לא המחיר הרשמי שכל המטרה שלו זה להופיע על דף. הסיבה פשוטה - דילר קטן שקונה 30-40-50 רכבים בשנה אף פעם לא יקבל את אותו המחיר שמקבלת יוניון מוטורס שמזמינה 15 אלף חתיכות בשנה. סיטונאות, אתה יודע. זאת הסיבה שאיילון מוטורס לא הצליחו לחדור לשוק עם הפוקוסים והפיאסטות שלהם. זאת גם הסיבה שיבוא מקביל יהיה רלוונטי אולי רק לסגמנט היוקרה. שם גם היבואנים הרשמיים מזמינים כמויות קטנות יחסית והדילרים יכולים לתת להם פייט במחיר כי אין להם עלויות נלוות.

"אין כל סיכוי" הוא קצת מוגזם. יתכן שסוכן רשמי של יצרן רכב בארץ אחרת, ינסה להרויח עוד ולמכור חלק מהמכוניות שלו בישראל. נכון שלרוב יצרן הרכב ידכא את המגמה הזו אבל יש לקוות שהמצב ישתפר. נדמה לי שזה כמעט קרה עם רכבי סוזוקי.

 

לגבי אילון מוטורס, אי ההצלחה שלהם נובעת גם מהיבואן הרשמי של פורד שהוריד קצת את המחירים. ניתן לצפות שכעת כשהם לא ייבאו שוב פורד, היבואן הרשמי של פורד יעלה את מחירי הפיאסטות.

 

מחירי מכוניות המיני והסופר-מיני אמנם ירדו עקב תחרות, אבל הירידה מאוד איטית. ההוזלה התחילה לפני כ 3 (?) שנים עם הסוזוקי אלטו, ומשם זלגה לרכבים קטנים אחרים. רק כעת, לאחר כמה שנים התחילה התחרות להשפיע על רכב סופר מיני אוטו' (איביזה). בקצב הזה עד שיושפעו רכבים גדולים יותר, יבוא בינתיים המשיח.

 

יהודה

עריכה אחרונה על ידי yehuda-k
פורסם

TSI וגם DSG7 בכפיפה אחת? ממש התאבדות! 80 אלף שקל שמהר מאד יהפכו לסכום גבוה בהרבה. מה שכן, עד שיתחילו הצרות (נניח, במסגרת השנה הראשונה), בסך הכל עסקה בהחלט אטרקטיבית.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

צביקה, שתי הערות:

א. אני מסכים שאין סיכוי שיוכלו למכור פה קורולה בזול. פשוט כי מתח הרווחים כל כך גדול אל מול הצרכן הפרטי, שבכל ניסיון היצרן (כמו שעשו פורד ללא כל בושה!) או היבואן יחסמו זאת. היצרן על ידי חסימה פורמאלית והיבואן על ידי הורת מחיר, מניעת שירות וכו'. ואל תגיש לי שיש חוק...

ב. בעצם, יש פה מצב שדומה לשוק התקשורת. לדעתי - יש לחייב את היבואנים הגדולים לאפשר ליבואנים מקבילים לרכוש דרכם במחיר בו הם רוכשים (כמו שחברות סלולר חדשות רוכבות על תשתית של חברות קיימות!) - ואז תראה מחירים נורמאליים. עד אז? נמשיך להאכיל את בטנם השביעה עד להתפוצץ גם ככה, של היובאנים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מגדל מבטחת מקיף ללא כל מיגון על הרכב, ומאמין שיש עוד חברות. מעל גיל 24 ללא תאונות, 8 שנים רשיון הייתי משלם 5200 +- (סיאט איביזה 1.4 רפרנס 2011)

מקס.

פורסם
מגדל מבטחת מקיף ללא כל מיגון על הרכב, ומאמין שיש עוד חברות. מעל גיל 24 ללא תאונות, 8 שנים רשיון הייתי משלם 5200 +- (סיאט איביזה 1.4 רפרנס 2011)

מקס.

חובה +מקיף כן?

אבל הדגם הזה לא אמור להיות זול יותר? הוא בכל זאת עולה רק 80K... הבעיה שניראה לי שהם לא מודעים לדגם הזה עדיין, אמרתי בביטוח ישיר שזה דגם מוזל והם לא הבינו מה אני רוצה מהם, מבחינתם איביזה זה איביזה.

פורסם
צביקה, שתי הערות:

א. אני מסכים שאין סיכוי שיוכלו למכור פה קורולה בזול. פשוט כי מתח הרווחים כל כך גדול אל מול הצרכן הפרטי, שבכל ניסיון היצרן (כמו שעשו פורד ללא כל בושה!) או היבואן יחסמו זאת. היצרן על ידי חסימה פורמאלית והיבואן על ידי הורת מחיר, מניעת שירות וכו'. ואל תגיש לי שיש חוק...

ב. בעצם, יש פה מצב שדומה לשוק התקשורת. לדעתי - יש לחייב את היבואנים הגדולים לאפשר ליבואנים מקבילים לרכוש דרכם במחיר בו הם רוכשים (כמו שחברות סלולר חדשות רוכבות על תשתית של חברות קיימות!) - ואז תראה מחירים נורמאליים. עד אז? נמשיך להאכיל את בטנם השביעה עד להתפוצץ גם ככה, של היובאנים.

 

בעולם ישנה מגמה של חיסול יבואנם\דילרים בסוכנויות יצרן.

את הקליטה בסלולרי שלך לא מייבאים מחו"ל.. "טיפה" שונה.

פורסם

מה זה קשור? ההצעה שלי היא לחייב נניח את דלק מוטורס, למכור לכל מי שמבקש XX פוקוסים לפחות, למכור אותן במחיר היבוא שלהן, נניח +2% כדי לכסות overhead אם נניח שיש כזה כי הם ממילא מזמינים YYYYY מכוניות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...