Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק מה שאמרתי כספת לא יכולה לבטל אחריות,אבל אם המתקין גרם נזק בוודאי שזה לא באחריות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד עכשיו אף פעם לא שמעתי שמחשב רכב ניזוק מזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

"מה אמרת? הלך ראש מנוע כי היה סדק בברזלים? אה רגע. יש לך כספת על המחשב? שנייה אני ממציא-- מוצא את הסיבה האמיתית. אה, הנה. המחשב התחמם, ושלח הוראה לא נכונה למשאבת שמן המנוע, והיא שאבה שמן מהר מדיי, וזה יצר לחץ באיזור המדובר, וגרם לסדק. אין אחריות. ביי"

 

כיש למנהל העבודה הזדמנות להתנער מאחריות ולהגיד ליבואן "חדשות טובות! הלקוח משלם לנו במקום שאנחנו נתקן על חשבוננו!" ולקבל עוד נקודות לקראת ההלאה הבאה שלו.

עריכה אחרונה על ידי Yanlin
פורסם

בדרך כלל אני רק צופה מהצד בפורום, אבל רציתי להעלות משהו שלדעתי חשוב לנושא כי אני גם מתעניין ברכב.

 

הסיבה שהרכב הזה נמכר משמעותית יותר זול היא לא לא רק האבזור היא הסיבה שהרכב שנת 2013 הוא רמת זיהום 4 והרכב 2014(יותר נכון מאוקטובר שזה נראה לי התאריך אספקה) הוא רמת זיהום 3 זה שינוי מהותי בחישוב המס על הרכב יש למישהו מושג מה השינוי שהם עשו לרכב ? למנוע או משהו אחר שגרם לירידה הזאת.

 

דבר שני הוא שתסתכלו על הפולו 2014 החדשה גם רמת הזיהום שלה ירדה ל3 היבואן בוחר לא להוריד מחיר בינתיים.(נקודה למחשבה למתלבטים)

 

לא בדקתי אבל אני מניח שאותו דבר נכון גם לסקודה ואודי.

פורסם (נערך)

בלתי אפשרי לדעת את כלל מערכת השיקולים של היבואן בעת קביעת מחיר.

 

נתקע עם מלאי וכל יום הוא מפסיד.

קיבל מחיר מצוין מהיצרן - כי היצרן נתקע עם מלאי.

קיבל מחיר מצוין מהיצרן בזכות מו"מ מוצלח.

מבצע להגדלת הנוכחות בשוק.

מבצע לגיוס לקוחות חדשים למותג (היום אתה קונה איביזה ומחר A3).

המכירה של הדגם הבסיסי היא בכלל בהפסד - הרווח יהיה על תוספות ועל עלות שירותים וחלקי חילוף.

 

הפולו 2014 החדשה גם רמת הזיהום שלה ירדה ל3 היבואן בוחר לא להוריד מחיר בינתיים.

כי ברור שפולו צריכה לעלות 110 אש"ח ויותר. מדובר ברכב של מותג היוקרה הספורטיבי והאקסלוסיבי VW. תעביר יד על הפלסטיקה האכותית, סגור את הדלתות הכבדות ולטף בערגה את ידיות האחיזה המשוככות. בהמשך קח סיבוב וחוש את כיול המתלים האקסלוסיבי - הישר מהווירון, הבט בעיצוב האלגטי אשר כאילו גולף מגוש פלדה אחד ביד אומן. מיד תבין למה לא מדובר בסופרמיני די עממית עם אבזור בסיסי, אלא ביצירת מופת דינמית שאין שום סיבה לתת עליה הנחה. לפחות לא עכשיו. יכול להיות בעוד חודש, במבצע של חבר, או של הוט, או של איגוד השרברבים.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

הפולו מתומחרת באמת מוגזם 120 לגירסה הבכירה? כאילו הלו? זה עדיין סופר מיני..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המכירה של הדגם הבסיסי היא בכלל בהפסד - הרווח יהיה על תוספות ועל עלות שירותים וחלקי חילוף.

ברור, בטח שבהפסד! :wink:

 

תעביר יד על הפלסטיקה האכותית, סגור את הדלתות הכבדות ולטף בערגה את ידיות האחיזה המשוככות. בהמשך קח סיבוב וחוש את כיול המתלים האקסלוסיבי - הישר מהווירון, הבט בעיצוב האלגטי אשר כאילו גולף מגוש פלדה אחד ביד אומן.

 

פתאום הזכרת לי את "פטריק קים".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם


הייתי היום בסוכנות, מחיר מפתה אבל שפורטים את זה אני לא בטוח כמה הוא עדיף על הפיאסטה למשל:

1. כל צבע שהוא לא לבן זה עוד 1500 ש"ח

2. הרכב מגיע הכי ערום שיש, כמו כוכבת פורנו בערך, מולטימדיה, מצלמת רוורס הכל בתוספת מחיר, החבילת אבזור עולה בערך 6000 ש"ח וזה רק כדי להגיע למולטימדיה ואיתוראן שחייב יחד עם מצלמת רוורס ומחזיק לפלאפון, הרכב מגיע בלי מחשב דרך אפילו, בלי בקרת שיוט (לדעתי אפשר להתקין למרות שביררו לי עם המוסך המרכזי ולא הייתה להם תשובה כרגע) ובלי בקרת אקלים.

3. אחריות רק לשנתיים ולא לשלוש כמו בפיאסטה למשל.

4. עקב המחיר לא מוכנים להתגמש בכלום לא מחיר ולא אבזור.

5. אספקה רק באוקטובר, המשלוח כולל לפי מה שהבנתי 250 רכבים שכנראה ימכרו ממש בקרוב מה שיאריך עוד את זמן האספקה.

6. הביטוח יהיה יותר יקר ויהיה חייב איתוראן או כספת.

 

נ.ב

הפסיקו להביא את הרפרנס כרגע, רק בשנה הבאה יביאו משלוח חדש כנראה

פורסם

2. הרכב מגיע הכי ערום שיש, כמו כוכבת פורנו בערך

 

מעתה אמור סיאט איביזה AM5 = איביזה פורנו 8)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
הרכב מגיע בלי מחשב דרך אפילו, בלי בקרת שיוט (לדעתי אפשר להתקין למרות שביררו לי עם המוסך המרכזי ולא הייתה להם תשובה כרגע) ובלי בקרת אקלים.

 

עניין האחריות לא חדש.

לגבי החוסר אבזור - מצד אחד זה טוב איכשהו (פחות התקנות וטכנולוגיה,גם ככה הרכב עמוס חיישנים מחשבים ומה לא,שכל אחד מהם עלול בכל רגע נתון לקבל ג'ננה,לפלוט תקלה ולשלוח אותך עם הכיס המדלדל-גם-ככה-אחרי-הרכישה למוסך להוציא עוד מרשרשים.)

 

מצד שני עצוב לשלם 80K ש"ח ולקבל אוטו מצ'וקמק שכזה \:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מחשב דרך זה לא משהו שעושה בעיות או מתקלקל לדעתי יותר מידי, מרימי חלונות או נעילה בשלט גם לא שיא הטכנולוגיה, מערכת מולטימידה זה דבר אמין פנסי ערפל גם לא מתקלקלים גם אם ובעיקר כי לא נחוצים ומופעלים אי פעם, בקרת אקלים זה גם דבר אמין ונוח, הכי מעצבן לדעתי זה הצבע, הם יודעים הרי ש 95% מהאנשים לא ייקחו רכב לבן אז כולם יצטרכו לשלם עליו (בניגוד למשל לפיאסטה) אבל מתמחרים את זה בנפרד כדי להציג מחיר זול במיוחד.

פורסם

הייתי היום בסוכנות, מחיר מפתה אבל שפורטים את זה אני לא בטוח כמה הוא עדיף על הפיאסטה למשל:

1. כל צבע שהוא לא לבן זה עוד 1500 ש"ח

2. הרכב מגיע הכי ערום שיש, כמו כוכבת פורנו בערך, מולטימדיה, מצלמת רוורס הכל בתוספת מחיר, החבילת אבזור עולה בערך 6000 ש"ח וזה רק כדי להגיע למולטימדיה ואיתוראן שחייב יחד עם מצלמת רוורס ומחזיק לפלאפון, הרכב מגיע בלי מחשב דרך אפילו, בלי בקרת שיוט (לדעתי אפשר להתקין למרות שביררו לי עם המוסך המרכזי ולא הייתה להם תשובה כרגע) ובלי בקרת אקלים.

3. אחריות רק לשנתיים ולא לשלוש כמו בפיאסטה למשל.

4. עקב המחיר לא מוכנים להתגמש בכלום לא מחיר ולא אבזור.

5. אספקה רק באוקטובר, המשלוח כולל לפי מה שהבנתי 250 רכבים שכנראה ימכרו ממש בקרוב מה שיאריך עוד את זמן האספקה.

6. הביטוח יהיה יותר יקר ויהיה חייב איתוראן או כספת.

 

נ.ב

הפסיקו להביא את הרפרנס כרגע, רק בשנה הבאה יביאו משלוח חדש כנראה

 

נקודות חשובות, אבל חשוב לדייק ולתת תמונה כוללת למתעניינים:

1. גם רנו (ואחרים לפי מה שידוע לי) לוקחים תוספת על צבע שהוא לא לבן. מבאס, גניבה, טיפשי, אבל נכון גם לאחרים (הפיאסטה חריגה בנוף בנושא זה)

2. הרכב מגיע בדיוק כמו הרפרנס שנמכרה עד לא מזמן בהרבה יותר כסף, רק בלי פנסי ערפל ובקרת שיוט, שאם את לא גר בגולן או עושה את כביש 6 כל יום, זה רחוק מלהיות מועיל (אבל זה בהחלט עניין של העדפות אישיות)

3. גם פה, יש מקומות של שנתיים (פיאסטה באיילון לדוגמא) ויש כאלה של שלוש.

4.יש הנחות של בערך 1000 ש"ח על החבילות של התוספות.

5. לא ברור לי הקטע של אספקה באוקטובר. מסכים לגמרי שזה מבאס. (אני מניח שזה בעיקר כדי לגרום לאנשים לקחת את הרפרנס בעוד 4K)

6. יקר יותר ממה? ביטוח איביזה נחשב יקר יותר, לפני המבצע וגם אחריו. בהחלט שיקול למי שמחשב על השקל.

פורסם

האספקה באוקטובר כי הרכבים עדיין לא הגיעו ולא כדי לרכוש את הרפרנס, שנכון לאתמול נשארו שני רכבים בלבד בצבע ירוק, והם לא יביאו עוד משלוח עד סוף השנה לדבריהם.

לעניין השנתיים אחריות באיילון, זה ייבוא מקביל זה לא אותו מצב, ונכון לעכשיו יש יתרון של שנה אחריות לשאר הרכבים.

אני לא חושב/זכור שרנו לוקחים תוספת על צבע.

המחיר שאמרתי על התוספות זה אחרי הנחה של 3000 ש"ח מהמחירון הרשמי שלהם.

הוא מגיע כמו הרפרנס (שנמכרת היום ב 83900) רק ללא פנסי ערפל ובקרת שיוט זה נכון, מה שעוד נכון שגם ככה הרפרנס הייתה הגרסה הממש לא מאובזרת.

הביטוח זה לא להתחשבן על השקל, אם צריך להתקין מיגון ב 1000 ש"ח באיביזה, וכל שנה הביטוח יקר בערך ב 2000 ש"ח, אז אחרי 3 שנים זה כבר 7000 ש"ח, לא צחוק.

 

אין ספק שמדובר על מחיר מעולה, אבל צריך להבין מה עומד מול מה ומה המחיר האמיתי.

פורסם

שלום לכולם, אני לא בטוח שאני רושם את זה במקום הנכון. תסלחו לי, אני חדש מהניילון פה

אני גם מתלבט לגבי סיאט איביזה, ולאור התגובות פה ובשרשור בנושא האמינות של מערכת הDSG החלטתי לרדת לעת עתה מהאופציה שהם מציעים ב80,000.

השאלה שלי היא- ראיתי בפרוספקט שלהם שיש להם מנוע 1.2TSI עם גיר ידני אבל משום מה לא מדברים עליו פה. אתם יודעים אם מייבאים אותו לארץ? ובמידה וכן, האם הוא משתתף במבצע של ה-80,000? ואם כן, מה הדעות פה לגביו?

תודה מראש


×
×
  • תוכן חדש...