Jump to content

iceflame

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי iceflame

  1. בדרך כלל אני רק צופה מהצד בפורום, אבל רציתי להעלות משהו שלדעתי חשוב לנושא כי אני גם מתעניין ברכב. הסיבה שהרכב הזה נמכר משמעותית יותר זול היא לא לא רק האבזור היא הסיבה שהרכב שנת 2013 הוא רמת זיהום 4 והרכב 2014(יותר נכון מאוקטובר שזה נראה לי התאריך אספקה) הוא רמת זיהום 3 זה שינוי מהותי בחישוב המס על הרכב יש למישהו מושג מה השינוי שהם עשו לרכב ? למנוע או משהו אחר שגרם לירידה הזאת. דבר שני הוא שתסתכלו על הפולו 2014 החדשה גם רמת הזיהום שלה ירדה ל3 היבואן בוחר לא להוריד מחיר בינתיים.(נקודה למחשבה למתלבטים) לא בדקתי אבל אני מניח שאותו דבר נכון גם לסקודה ואודי.
×
×
  • תוכן חדש...