Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם, אני לא בטוח שאני רושם את זה במקום הנכון. תסלחו לי, אני חדש מהניילון פה

אני גם מתלבט לגבי סיאט איביזה, ולאור התגובות פה ובשרשור בנושא האמינות של מערכת הDSG החלטתי לרדת לעת עתה מהאופציה שהם מציעים ב80,000.

השאלה שלי היא- ראיתי בפרוספקט שלהם שיש להם מנוע 1.2TSI עם גיר ידני אבל משום מה לא מדברים עליו פה. אתם יודעים אם מייבאים אותו לארץ? ובמידה וכן, האם הוא משתתף במבצע של ה-80,000? ואם כן, מה הדעות פה לגביו?

תודה מראש

 

 

יש אותו בארץ, זה דגם 3 דלתות והוא ידני פשוט ורגיל. בקשר למחיר אני לא בטוח, זה רק להתקשר ולשאול או לחכות לחבר פורום אחר שיתן תשובה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה מישהו שדיווח כי בדק בסיאט לגבי הידנית (3 דלתות FR) באחד השרשורים, אין עליה שום מבצע, מחיר רגיל.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הייתי היום בסוכנות, מחיר מפתה אבל שפורטים את זה אני לא בטוח כמה הוא עדיף על הפיאסטה למשל:

1. כל צבע שהוא לא לבן זה עוד 1500 ש"ח

2. הרכב מגיע הכי ערום שיש, כמו כוכבת פורנו בערך, מולטימדיה, מצלמת רוורס הכל בתוספת מחיר, החבילת אבזור עולה בערך 6000 ש"ח וזה רק כדי להגיע למולטימדיה ואיתוראן שחייב יחד עם מצלמת רוורס ומחזיק לפלאפון, הרכב מגיע בלי מחשב דרך אפילו, בלי בקרת שיוט (לדעתי אפשר להתקין למרות שביררו לי עם המוסך המרכזי ולא הייתה להם תשובה כרגע) ובלי בקרת אקלים.

3. אחריות רק לשנתיים ולא לשלוש כמו בפיאסטה למשל.

4. עקב המחיר לא מוכנים להתגמש בכלום לא מחיר ולא אבזור.

5. אספקה רק באוקטובר, המשלוח כולל לפי מה שהבנתי 250 רכבים שכנראה ימכרו ממש בקרוב מה שיאריך עוד את זמן האספקה.

6. הביטוח יהיה יותר יקר ויהיה חייב איתוראן או כספת.

 

נ.ב

הפסיקו להביא את הרפרנס כרגע, רק בשנה הבאה יביאו משלוח חדש כנראה

 

הכל נכון, אבל מה רע בזה בעצם?

זה נותן אלטרנטיבה טובה (ללא קשר לרכב שלדעתי לפחות לא הייתי רוכש עקב השילוב של TSI-DSG7) למי שרוצה תחבורה פשוטה ויעילה ללא גימיקים מיותרים.

לאחרונה רכשתי שוב פיאסטה חדשה (לאחר שאשתי דאגה לחסל את הקודמת שהייתה בת 9 חודשים בלבד) ולמען האמת זה כל כך מזיז לי באם הרכב היה עם מזגן מכאני וללא מולטימדיה, ובתמורה היו חותכים מהמחיר עוד איזה 5K ש"ח.

בדיוק כמו שלא מזיז לי שאין לה חיישני גשם/אורות, פנסי ערפל או חישוקים קלים ולכן התאפשר להם למכור אותה ב-94K ש"ח ולא ב-110K ש"ח כמו הקליאו המאובזרת (או 104 לבסיסית יותר).

 

בסופו של עניין הכל מסתכם בעלות-תועלת, ולדעתי התועלת בכל ה"שדרוגים" האלו היא אפסית.

פורסם

ממש לא אמרתי שזה רע, עובדה גם אני הלכתי ועשיתי נסיעת מבחן, רק ציינתי את העלויות הנלוות (ביטוח יקר יותר + צבע + אגרת רישוי) שמייקרות את הרכב בצורה שכנראה אי אפשר להימנע ממנה, לכן חשוב להבין מה המחיר האמיתי, ואז עשיתי מול הפיסאטה מבחינת אבזור נוסף שעולה כסף ואחריות לעוד שנה.

פורסם

אחריות זה נושא נפרד.

כל רכבי סיאט וסקודה מקבלים שנתיים אחריות בלבד, ללא תלות בערך הרכב.

לדעתי זה עלוב אך זה מה יש.

 

לגבי ביטוח, וואלה אין לי מושג כמה עולה ביטוח לאיביזה אך קשה לי להאמין שההבדל כל כך גדול.

לפיאסטה עולה לי 2500 ש"ח מקיף, כמה כבר יכול לעלות לאיביזה (נהג מעל גיל 35 וללא הרשאות).

 

לגבי צבע, נכון מעצבן שצריך להוסיף כסף לכל צבע שלא לבן.

מצד שני, הייתי שמח באם היו נותנים לי את האפשרות לקבל הנחה של 1500 ש"ח על פיאסטה לבנה..

 

אגרת רישוי משלמשים על כל רכב, במקרה של האיביזה היא תהייה הזולה ביותר מאחר ומחירון הרכב נמוך במקור, וזאת בניגוד למשל למאזדה 2 שם האגרה תהיה 1400 ש"ח בגלל מחירון רשמי גבוה שלא קשור למציאות (מישהו באמת רכש לאחרונה מאזדה 2 ב-110K ש"ח??)

 

בתכ'לס, המחיר של האיביזה מעולה ועד לא מזמן היית משלם על אותו הרכב (רפרנס) באזור ה-100K ש"ח (זה לפחות המחיר שהוצע לי באוקטובר 2013).

 

הבעיה של האיביזה נעוצה בגיר והמנוע, לא במחיר או במה שהמתחרות מספקות תמורת מחיר גבוה יותר.

פורסם
אחריות זה נושא נפרד.

כל רכבי סיאט וסקודה מקבלים שנתיים אחריות בלבד, ללא תלות בערך הרכב.

לדעתי זה עלוב אך זה מה יש.

 

לגבי ביטוח, וואלה אין לי מושג כמה עולה ביטוח לאיביזה אך קשה לי להאמין שההבדל כל כך גדול.

לפיאסטה עולה לי 2500 ש"ח מקיף, כמה כבר יכול לעלות לאיביזה (נהג מעל גיל 35 וללא הרשאות).

 

לגבי צבע, נכון מעצבן שצריך להוסיף כסף לכל צבע שלא לבן.

מצד שני, הייתי שמח באם היו נותנים לי את האפשרות לקבל הנחה של 1500 ש"ח על פיאסטה לבנה..

 

אגרת רישוי משלמשים על כל רכב, במקרה של האיביזה היא תהייה הזולה ביותר מאחר ומחירון הרכב נמוך במקור, וזאת בניגוד למשל למאזדה 2 שם האגרה תהיה 1400 ש"ח בגלל מחירון רשמי גבוה שלא קשור למציאות (מישהו באמת רכש לאחרונה מאזדה 2 ב-110K ש"ח??)

 

בתכ'לס, המחיר של האיביזה מעולה ועד לא מזמן היית משלם על אותו הרכב (רפרנס) באזור ה-100K ש"ח (זה לפחות המחיר שהוצע לי באוקטובר 2013).

 

הבעיה של האיביזה נעוצה בגיר והמנוע, לא במחיר או במה שהמתחרות מספקות תמורת מחיר גבוה יותר.

 

הביטוח של האיביזה הוא באזור 3300 רק מקיף וחובה לעשות לו מיגון שעולה 900 ש"ח.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

האחריות זה לא נושא נפרד כי אתה בוחן את הכדאיות של הרכב מול רכבים אחרים לא מול עצמו.

אבל הם לא נותנים לך הנחה של 1500 ש"ח על רכב לבן אלא לוקחים לך תוספת על מחיר הבסיס על צבע אחר, רק מציגים את המחיר כ 80 אלף.

הרישוי של הפיאסטה 1270 ש"ח לדעתי יותר זול מהפיאסטה לא יודע למה ואיך אולי רמת זיהום אוויר שגם לא בטוח שנמוכה יותר

פורסם
האחריות זה לא נושא נפרד כי אתה בוחן את הכדאיות של הרכב מול רכבים אחרים לא מול עצמו.

אבל הם לא נותנים לך הנחה של 1500 ש"ח על רכב לבן אלא לוקחים לך תוספת על מחיר הבסיס על צבע אחר, רק מציגים את המחיר כ 80 אלף.

הרישוי של הפיאסטה 1270 ש"ח לדעתי יותר זול מהפיאסטה לא יודע למה ואיך אולי רמת זיהום אוויר שגם לא בטוח שנמוכה יותר

פספסת את הנקודה.

אני הייתי מעדיף שהמחירון הרשמי של הפיאסטה יהיה נמוך ב-1500 ש"ח ויתנו לי את האפשרות להוסיף עוד 1500 ש"ח תמורת צבע אחר מלבד לבן.

כנ"ל לגבי שאר התוספות.

כלומר הייתי שמח מאוד אם הפיאסטה 1.6 אוט' הייתה נמכרת ב-80K ש"ח ללא כל האבזור ואני הייתי בוחר מה להוסיף אם בכלל.

לדוגמה, אתה מאמין שדלק מוטורס יימכרו את הפיאסטה האוטומטית עם אבזור זהה לידנית תמורת 80K ש"ח?? אני חושב שאין סיכוי.

 

המחיר של האיביזה אטרקטיבי מאוד איך שלא תסובב את זה.

 

לגבי האחריות, אני מסכים שהיא עלובה אך עובדה שזה לא מפריע לעשרות אלפי האנשים שרוכשים סקודה/סיאט ועד לא מזמן גם פולקסווגן.

וזה לא משנה מה המחיר שלהן, גם הסופרב הכי יקרה תקבל רק שנתיים.

זה מה יש.

פורסם

מסכים לגבי ההפחתה על צבע ושתבחר מה שאתה רוצה, אבל זה עובד הפוך, לחברה כל הצבעים אני מניח למעט מיוחדים עולים אותו דבר, פורד מתמחרים את זה במחיר הרכב, סיאט לוקחים לך תוספת למרות שהלבן עולה להם כמו האדום אני מניח

פורסם

אאל״ט , יכול להיות שרק נדמה לי אבל הצבע הכי מבוקש הוא לבן ברכבים כך שלקחת לבן כצבע בסיס ולהגיד שכל צבע אחר יחשב כתוספת ניראה לי סביר , בטח ובטח במחיר החדש של הסיאט הזו .

פורסם
סיאט לוקחים לך תוספת למרות שהלבן עולה להם כמו האדום אני מניח

למה אתה מניח?

תוספת על צבע זה משהו שנהוג בכל העולם, בוודאי לא ייחודי לישראל.

קח את Seat UK

http://carconfigurator.seat.co.uk/seat-cc/desktop-desktop-006_DEFAULT-en-normal.view?msk=1#carline

 

כחול ואדום ללא תוספת תשלום, כל צבע אחר (אפילו לבן) בתוספת.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

המזדה 2 לא תהיה באזור ה 80 אלף אלא כמו המתחרות 100+.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
ה. אני לא יודע על סמך מה אתה מבסס את הטענה המאוד לא הגיונית הזאת. אין שום סיכוי שיבואן מקביל של טויוטה יוכל למכור לך קורולה 1,600 סמ"ק חדש במחיר נמוך מהמחיר של יוניון מוטורס. המחיר המעשי, לא המחיר הרשמי שכל המטרה שלו זה להופיע על דף. הסיבה פשוטה - דילר קטן שקונה 30-40-50 רכבים בשנה אף פעם לא יקבל את אותו המחיר שמקבלת יוניון מוטורס שמזמינה 15 אלף חתיכות בשנה. סיטונאות, אתה יודע. זאת הסיבה שאיילון מוטורס לא הצליחו לחדור לשוק עם הפוקוסים והפיאסטות שלהם. זאת גם הסיבה שיבוא מקביל יהיה רלוונטי אולי רק לסגמנט היוקרה. שם גם היבואנים הרשמיים מזמינים כמויות קטנות יחסית והדילרים יכולים לתת להם פייט במחיר כי אין להם עלויות נלוות.

 

לפי עיתון "הארץ":

"בקרב היבואנים הוותיקים מנסים להסביר כי אין תוחלת ביבוא עקיף, שכן היבואן המקביל רוכש את כלי הרכב מדילר במדינה אחרת, שבעצמו קנה את המוצר מהיצרן ומשמש כמתווך, והעמלה על שירותיו רק מייקרת את התהליך.

ואולם רון מלכה, מנכ"ל קשת ליס, מגיב: "צריך לדעת לנצל הזדמנויות. למשל, ברגע זה ממש עומדות בנמל פיראוס 600 יחידות של טויוטה קורולה, שהשוק היווני לא מסוגל למכור אותן. אני יכול לקנות אותן ב–9,000 יורו ליחידה, כשהיבואן הישיר קונה אותן מהיצרניות בכ–11 אלף יורו".

 

לדבריו, לא מדובר רק בניצול הזדמנויות - אלא גם בתמחור צנוע יותר. "אני מסוגל להשיג קורולות ב–12 אלף יורו, ועדיין למכור אותן במחיר נמוך משמעותית מהיבואן. אני לא חזיר. ביום שבו היבואנים הישירים יגבו מחירים הוגנים - לא יהיה טעם ביבוא המקביל. עד אז אפשר להתחרות בהם עם מחירים נמוכים יותר לצרכן, גם אם לי הרכב עולה קצת יותר מאשר ליבואן הרשמי".

 

כלומר לטענת יבואן מקביל כן ניתן למכור רכב ולא רק מסגמנט היוקרה.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...