Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שלא ציינו אם מקבלים את הרכב עם חישוקים קלים,או טאסות (למרות שהאופציה השניה נשמעת הגיונית יותר)

 

בכל זאת מחיר טוב ותמורה נאה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

נשמע כעסקה מאוד משתלמת , אם המחיר ישמור על 80 יש סיכוי שהרבה חתיכות ימכרו,

למרות שאני מאמין שבמחיר הזה האבזור יהיה דל מאוד וטאסות ככלל ראשון.

 

עריכה:

הנה האבזור שמוצע ב AM5 על פי סיאט:

 

http://www.seat.co.il/models/ibiza-5dr/am5/

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
זה לא ממש סוף חיי הדגם, הרי האיביזה עברה מתיחת פנים לפני מספר חודשים, והאיביזה הבאה תהיה מבוססת MQB, כמדומני מפת הדרכים אומרת שהפאביה תהיה ראשונה, פולו שנייה ואיביזה בסוף.

 

הא? מתי האיביזה עברה מתיחת פנים? האחרונה הייתה ב-2012 שמתחה את הדגם שהוצג ב-2009.

מתיחת פנים לפולו כבר הוצגה והיא כבר נמכרת בארץ. פאביה תוצג אוטוטו, כנראה בפרנקפורט - ספטמבר. שתי אלה כנראה ירוצו שנתיים-שלוש ואחר כך יוצגו דורות חדשים מבוססי MQB, האמת היא שלפי הלך הרוח נראה שהאיביזה תהיה הראשונה שתהיה מבוססת MQB. אלא אם כן הם ימתחו את הדגם הנוכחי עוד שנתיים לפחות, מה שלא נראה מופרך בהתחשב בעובדה שהפאביה מקבלת מתיחת פנים רק עכשיו, אחרי חמש שנים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

הפולו הנוכחית היא רק רענון כדי להמשיך למכור עד שתגיע פולו MQB, כנ"ל איביזה.

הפאביה החדשה היא הסופרמיני הראשונה של קבוצת VAG שמבוססת MQB, טרם שוחררו תמונות ריגול \ סקיצות \ כל דבר שקשור לפולו או איביזה MQB.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כתבה מדצמבר: http://www.autocar.co.uk/car-news/paris-motor-show/skoda-plans-evoque-style-suv-and-octavia-cc

 

“The next-generation Fabia will be far more youthful and have styling cues from the current S2000 rally car — much lower, much more squat and emotional in its look,” said Vahland. “It will be the first VW Group supermini to utilise the NVQ [skoda’s internal name for MQB] small car platform.

 

“Although we are keen not to alienate our older clientele, who traditionally buy Fabia, the next generation will major on features like connectivity to give it a more youthful appeal.”

 

למי להאמין?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אוטו אקספרס, מלפני שבועיים:

Although based on a development of the previous car’s platform, rather than a shrunken version of the MQB, it will use a high number of thinner, stronger MQB components to help drop the minimum kerbweight below 1000kg.

 

אני זוכר שהיו דיבורים על זה שהיא תקבל את ה-MQB, אבל כנראה שהתוכניות השתנו, או שהחבר'ה של אוטוקאר, או לחילופין המקור בסקודה "התבלבלו" כדי לייצר כותרות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

ללא ספק, נוק אאוט לכל קטגוריית הסופר מיני \ מיני אוטו'. במחיר כזה מה ההיגיון לקנות מיני אוטומטיות? (כמו פיקנטו וכו') כאשר באותו כסף מקבלים יותר אוטו והרבה הרבה יותר מנוע וצריכת דלק דומה \ עדיפה.

מחיר מצוין, רכב טוב בסה"כ ומנוע מעולה. פער של 20 אלף מול סופר מיני אוטו' אחרות זה לא בא ברגל.

 

מה שכן אני לא מרחם על בעלי אביזה שמנסים עכשיו למכור אביזה אוטו' בת שנה +-. המחירון של הרכב הזה הולך להישחט קשות.

פורסם

נשמע כמו עסקה מעולה!!

בתור אחד שיש לו איביזה (2012 רפרנס),אוטו פשוט מהנה,בכל צורה (אולי בעיקר בגלל שהוא ידני XD)

הצורה החדשה של האיביזה פשוט מדהימה (כמובן שאני מדבר על הפנסים ^_^),הצעה מעולה למי שמחפש איביזה ונעול קצת על אוטומט...(וגם לי שסתם מחפש רכב מיני חדש)

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

מבט חיובי כל הכבוד לצמפיון שפתחו את התחרות, מבט שלילי אני בעלים של איביזה רפרנס 2011 דצמבר מחירון אזור ה47-50 מעניין כמה עכשיו תיהיה הירידה?!

מקס.

פורסם

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2392637

למיטב הבנתי, העניין החשוב כאן אינו הרכב הספציפי- האיביזה, אלא המגמה.

בראשית הייתה הסוזוקי אלטו- מיני במחיר סביר, אחריה באו מיני אחרות טובות יותר. בהמשך המגמה התרחבה לסופר מיני במחירים בין 70 ל80 אבל התימחורים הסבירים הללו הוגבלו בעיקר לגיר ידני. מיני עם גיר רובוטי לא התאימו לכולם בגלל מגבלות גודל, כוח ולעתים קפיצת מחיר מול גרסה ידנית.

אני מנחש שהייתה הבנה שבשתיקה בין יבואנים לא להרחיב את מדיניות המחיר הסביר לכוון האוטומטיות כדי לא לשחוק רווחיות במעלה השוק.

האיביזה עשויה להיות סנונית חשובה לשנוי.

פורסם

הורדת המחיר מבורכת, אבל אלו מכם המתעניינים ברכישת האיביזה במחיר האטרקטיבי הזה צריכים לזכור שמדובר ברכב בעל עלויות ביטוח מאוד גבוהות, שכן על-פי חברות הביטוח מדובר ברכב גניב.

פורסם

תראה לי רכב אחד שלא בסופו של דבר הופך להיות גניב...

 

כשבאתי לבטח את הרכב שלי כאשר הוא היה חדש, הוא לא היה גניב. פתאום השנה, הוא כן גניב. עכשיו רצו שאני אלך להתקין כספת אלומיניום, עלוקה אל-חוטית בעלת 2 נקודות ניתוק, ואני מתפלא שלא ביקשו איתוראן.

 

בסוף הצלחתי לבטח במגדל במחיר הרבה יותר גבוה, אבל בלי ללכת ולהסתכן בלהתקין משהו בארץ הזאת...


×
×
  • תוכן חדש...