Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תעדכן מה נסגר

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

כשכהנפיקו את הרשיינות פלסטיק, שכחו לציין שנת קבלת רשיון, מה שמעיד על ותק נהיגה.

הרשיון הונפק כרשיון בינלאומי.

אמנם חברות השכרה בעולם סרבו לכבדו מכיוון שנתון זה היה חסר.

היה על כך פולואו אפ בתקשורת, וכו'

הפתרון שנמצא זה לציין בגב הרשיון את שנת הקבלה, ליד הרובריקה המתאימה לכל סוג רשיון.

הרשיון שלך הונפק כנראה לפני עדכון וזה, לא מצוין אצלך שנה, תבקש להחליפו.

פורסם

הם לא יכולים לגשת למידע הזה במוקד הטלפוני - פשוט ביזיון

ביקשו ממני לשלוח להם פנייה דרך האתר

פורסם

תנסה להוציא כפל רישיון בעמדה אוטומטית בסופרפארם (לא בכל הסניפים יש, תחפש בגוגל לפי "עמדות רישוי אוטומטיטת בסופרפארם" רשימה של סניפים).

 

אתה משלם במקום כ 30 ש"ח בכרטיס אשראי, המכונה מדפיסה רישיון מנייר.

 

לאחר מכן תוך כמה ימים שולחים רישיון פלסטיק בדואר, לדעתי ברישיון שתקבל כבר תופיע שנת הוצאה.

 

אלא אם יש איזה באג ספציפית בפרטים שלך.

 

 

אכן הייתה סדרה מסויימת של רישיונות שנופקו ללא שנת הוצאה.

 

עד כמה שאני זוכר, היה תיקון יזום. משרד הרישוי שלח רישיונות מעדכנים עם שנת הוצאה.

 

זה היה לפני כ 10 שנים בערך.

 

 

פורסם

זה היה פחות מ10 שנים , לדעתי 8-9 , לאישתי יש עדיין כזה.

 

העדר התאריך הפריע לשכור רכב בחו"ל. כי לכאורה אין תאריך הוצאה אז הוותק בנהיגה הוא רק ממועד חידוש הרשיון.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אז כנראה הבאג הזה קרה במעבר לתקנות רישוי ופורמט רישיון אירופאי ב 2007, לפני 9 שנים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...