Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

רציתי לדעת כמה שנים יש לי רישיון נהיגה אך בתעודה עצמה רשום רק תאריך חידוש הרישיון

איך אני יכול לברר את זה?

תודה

פורסם

מאחור רשומה לך שנת ההנפקה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אצלי מאחורי הרשיון רשומה שנת הוצאת הרשיון לכל קטגוריה (A1, B).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מופיע מאחור , ליד כל קטגוריה , יש מיעוט של רשיונות שיצאו בתקופה של מספר חודשים לאחר שהחליפו את הפורמט לנוכחי

שבהם הנתון לא מופיע.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

הכי פשוט זה לקחת את השנה הנוכחית , ולחסר ממנה את השנה שבה קבלת את הרשיון ... התוצאה תיהיה שווה לכמות השנים שיש לך רשיון... זה טריק חשבונאי פשוט...

חג פורים שמח:-)

  • אהבתי 1
פורסם

עוד יותר פשוט זה לקרוא את התשובה של פותח השרשור כששאלתי אותו האם הוא לא זוכר את השנה שבה הוציא רשיון.

יש פה פחות מעשרה תגובות, לא בדיוק קשה לפספס... ;-)

פורסם

הוא מחפש את למעשה את הדלתא ... זאת אומרת את כמות שנים...

הוא שאל "כמה שנים יש לי רשיון..." שנת ההוצאה לבד לא תיתן לך את התשובה , מאחר והשנה הנוכחית היא משתנה , זאת אומרת , שבעוד כמה שנים התשובה שהוא יקבל לא תיהיה רלוונטית ללא הוספת אותן מספר שנים שעברו מאז החישוב הראשון ,

ולכן בכדי לקבל את כמות השנים שיש לו רשיון הוא הוא חייב לבצע את החישוב הזה לפחות פעם אחת...ומעכשיו בכל שנה להוסיף אחד לערך שהתקבל בחישוב המקורי.

אני מקווה שהייתי ברור... אחרי הכל , האנג אובר זה דבר קשה!

פורסם

אני לא מאמין שפותח השרשור היה צריך הסבר מתמטי כיצד לחשב דלתא. אני משער שהוא שכח את שנת ההוצאה. פות"ש יקר- תנסה להיזכר בעוד אילו אירועים חשובים שקרו לך בשנת ההוצאה של הרשיון : צבא , תחילת לימודים, אירוע משפחתי חשוב וכד'. אם תצליח להיזכר באיזה שנה הוצאת כפי שנאמר כאן מעליי יהיה לך כבר את התשובה.

בהצלחה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

גם אם זה אכן לא רשום על הרישיון שלך, מה יותר פשוט מלחייג למשרד הרישוי,

להזדהות ולבקש לקבל את הנתון בו אתה מתעניין? (5678*)

פורסם

במדינת חלם כמו שלנו גם אם תתקשר ל*5678 ותשאל יענו לך שאתה צריך לבוא לסניף רשות הרישוי בשביל לדעת.

עצוב אבל נכון. מניסיון.

פורסם

זה היה בהומור כמובן ...פורים אחרי הכל...

אני לא מאמין שפותח השרשור היה צריך הסבר מתמטי כיצד לחשב דלתא. אני משער שהוא שכח את שנת ההוצאה. פות"ש יקר- תנסה להיזכר בעוד אילו אירועים חשובים שקרו לך בשנת ההוצאה של הרשיון : צבא , תחילת לימודים, אירוע משפחתי חשוב וכד'. אם תצליח להיזכר באיזה שנה הוצאת כפי שנאמר כאן מעליי יהיה לך כבר את התשובה.

בהצלחה

  • רעיון גרוע 1
×
×
  • תוכן חדש...