Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל הסבר על שימוש באוריאה במנועי דיזל החדשים. מאיפה קונים? מה תפקיד האוריאה? מהיכן ממלאים ברכב? איזה כמות? כל כמה זמן צריך להוסיף? מה העלות? האם ברכב יש מחוון שמודיע שהנוזל נגמר? כל אינפורמציה נוספת שתאיר את הנושא תתקבל בברכה. תודה

פורסם
(1)אשמח לקבל הסבר על שימוש באוריאה במנועי דיזל החדשים. (2)מאיפה קונים? (3)מה תפקיד האוריאה? (4)מהיכן ממלאים ברכב? (5)איזה כמות? (6)כל כמה זמן צריך להוסיף? (7)מה העלות? (8)האם ברכב יש מחוון שמודיע שהנוזל נגמר? כל אינפורמציה נוספת שתאיר את הנושא תתקבל בברכה. תודה

  1. אוריאה, או שתנן בעברית, הוא חומר כימי המוזרק למערכת הפליטה ותפקידו להוריד את רמת הזיהום ע"י תגובה כימית שהוא יוצר.
  2. כמעט בכל תחנת דלק.
  3. ראה סעיף 1
  4. יש מיכל ייעודי עם מכסה בצבע כחול.
  5. תלוי בגודל המיכל.
  6. תלוי כמה אתה נוסע.
  7. לא יודע.
  8. כן

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שבוע טוב:

http://davidson.weizmann.ac.il/online/askexpert/technology/%D7%9E%D7%94%D7%95%20%D7%AA%D7%A4%D7%A7%D7%99%D7%93%20%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%94%20%D7%91%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%99%20%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C%20%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D%3F%20%D7%93%D7%95%D7%93

 

 

אני יודע פחות או יותר איך זה ברכבי פיג'ו סיטרואן.

ברגע שהאוריאה נגמרת המנוע נכנס ל - SAVE MODE, המחשב מוריד את הספק המנוע מאוד.

ליד הגלגל הימני האחורי מותקנת שקית שמכילה ליטר אוריאה, האוריאה נראה כמו פולידין.

ג'אן (חנות חלפים לפיג'ו סיטרואן בתל אביב) מוכר את האוריאה (עד כמה שזכור לי).

זה מגיע בבקבוק של ליטר, ועם צינורית עם מתאם למילוי.

לאחר המילוי צריך באמצעות סורק תקלות לאפס את התקלה.

רועי

פורסם

מילוי נוזל לא מתאים למיכל האיריאה יגרום לנזק למזרק של המערכת ולממיר. הנוזל הזה זול מאוד, אין שום טעם לחסוך אליו.

לא בכל רכב אירו 6 יש שימוש בSCR, יש כאלה שעושים את זה על ידי EGR וDPF אגרסיבי וזה כמובן פחות טוב. וגם רמת זיהום ברכב ללא SCR תיהיה גבוהה יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם אני לא טועה יש סוגים של אוריאה.

האוריאה שיש בתחנת דלק (השקוף) לא נראה כמו האוריאה שהוצאתי מ- 301.

גם טווחי מילוי שונים בין דגמים,סוגים, משאיות, רכבים פרטיים וכו'.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...