Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסיבת עיתונאים לרגל השקה מחודשת של מותג DS


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 2958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאחל להם בהצלחה בשווק המחודש שיוסיף קצת צבע ומגוון עיצובי לשוק. אישית מאוד אהבתי את עיצובי הDSים החדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דווקא יכולה להיות אלטרנטיבה מוצלחת ל-208GTI אם תגיע במחיר טוב, ידנית ועם דיפרנציאל מוגבל החלקה.

הביקורות שאני קראתי על הפרפורמנס מאוד פושרות.

 

זה לא שהם לקחו גם את המתלים מה-208GTI 'פיג'ו-ספורט', אלא רק את הדיפ'.

 

המתלים דווקא כוילו על הצד הרך.

כנראה שיותר רך גם מה-208GTI הרגילה.

 

Meh.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בצרפת בשעתו על DS3 RACING, שהיא בעצם הפרפורמנס דהיום לאחר שינוי שם, גריל ויחידות תאורה.

 

מכונית חביבה למדי, אבל אין בה בשורות יוצאות דופן ובוודאי שאינה מצדיקה תג מחיר של 185K עליו דיברו גם בכתבה של וואלה.

 

תנוחת הנהיגה בה היתה פגומה, על אף כוונון טלסקופי להגה(מה שנקרא, תנוחת הקוף האיטלקי, כמו באיטלקיות של פעם. ברכיים כפופות וזרועות מתוחות) - והמכונית לא הורידה יפה את הכח לכביש, על אף אותו LSD.

 

מוטב היו עושים לובינסקי לו היו מייבאים את ה-208GTI 'של פיז'ו ספורט' ונותנים בראש לכל הקטנות החמות, באין יבוא סדיר של פיאסטה ST.

 

אגב, אני משער שבקרוב תגיע גם קורסה OPC החדשה, אשר גם לה 208 כ"ס - ואשר קיבלה ביקורות מוצלחות מאוד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הידיעה המלאה שתעלה כאן בהמשך היום, אלו עיקרי הדברים ממסיבת העיתונאים.

מותג DS במהלך שמטרתו לייצר בידול מוחלט בינו לבין סיטרואן.

הערכים המובילים שלו יהיו עיצוב, טכנולוגיה, עידון וירידה לפרטים ונוחות בתנועה.

זהו מותג שאמנם ראינו את המוצרים שלו כבר קודם לכן אבל עכשיו מתחיל בנתיב חדש. PSA כיצרנית נמצאת כיום במקום שיש לה את היכולת והמחויבות לבנות מותג פרימיום.

היא תעשה את דרכה למודעות ציבורית על ידי פעילות קידום המותג בסרטי תדמית שיוקרנו בבתי קולנוע, בהצגה של המכוניות במרכזי קניות מובילים ולאוכלוסיה אמידה ופעילות דיגיטל לקהל הממוקד.

לקוחות המותג יקבלו מעטפת שירות שמתחרה ואפילו מתעלה על אלו של שוק הפרימיום - הקוטן של המותג הוא היתרון במקרה זה, מנהל שירות צמוד לכל לקוח, איסוף ושינוע למוסך וטיפולים, שישה מרכזי שירות מיוחדים ל-DS, מוקד 24/7 לשירותים נוספים מעבר לרכב, אפליקציה ייעודית, שירותי דרך (החלפת גלגל, דלק וכו׳) וכמובן הפרדה מוחלטת בין המותגים.

כרגע ימכרו שניים משלושת דגמי ה-DS.

ה-DS3 שמכוונת ללקוחות אודי A1 בשלוש רמות גימור: chic, so chic ו-sport chic. השתיים הראשונות עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו 110 כ״ס. השלישית עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 165 כ״ס. המכוניות די מאובזרות ברמת הבסיס (מסך מגע 7 אינץ׳, חיישני חניה, חישוקי 16 אינץ׳ ועוד) ומאובזרת מאוד ברמה הגבוהה.

המחירים בהחלט אטרקטיביים: 120 אלף שקלים ל-chic ו-130 אלף ל-so chic עד 140 אלף ל-sport chic. שיווק גרסאות הפרפורמנס החזקות והספורטיביות נשקל בחיוב וכרגע במו״מ יגיעו כנראה בתוך חודשיים. כרגע אין מחיר. צפי המכירות הוא של כ-150 מכוניות בשנה.

ה-DS4 לא תשווק לעת עתה, עדיין מתנהל מו״מ לגביה מול היצרן.

ה-DS5 תמשיך להימכר עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 165 כ״ס בשתי רמות גימור (פירוט בידיעה המלאה בהמשך) במחירים של 209 אלף שקלים ו-219 אלף שקלים למפוארת והמאובזרת. הצפי לשנה זו הוא לכ-30 מכוניות.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאכזב מאוד.

 

מחירים לא אטרקטיביים(למעט בספורט שיק). יש לזכור שעל אף הגריל והמיתוג החדש, המכוניות כבר אינן צעירות.

 

פרימיום או לא, לדעתי המכירות לא יתרוממו והיבואן יפנה למועדוני צרכנות ואפילו לחברות ליסינג, כפי שכבר נעשה לפני מספר שנים עם DS3.

 

נפגש בתחילת ינואר ונראה אם היבואן עמד בצפי המכירות שלו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חושב שהמחירים לא אטרקטיביים.

אני מניח שהנחות תמיד יהיו שם, מעניין אם גם מבצעים בתדירות שבה מציעים בלובינסקי לאחרונה.

לדעתי כדי לזכות לסיכוי ה-ds3 הייתה צריכה לקבל תמחור שמציב אותהמול הסופר מיני היקרותוהמאובזרות כמו פולו ומאזדה 2, משהו כמו עד 115k. ב-120 מקבלים סיאט לאון גדולה ומאובזרת ובמבצעים או 0 קילומטר שלל משפחתיות וג'יפונים קטנים וכולנו יודעים ש-90 מהרוכשים יפזלו לכיוון קפצ'ור או ג'וק צבעוניים.

שירותי ה-"vip" נחמדים אבל אני לא חושב שזה מה שיעמיד קונים בתור מחוץ לאולמות התצוגה של לובינסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הם מנסים לעשות "אבארט" אבל לא נראה לי שיילך להם משום שהערך שהם מציעים אינו ספורטיבי אלא "שיקי", ובזה לאאודי יש ערך שמבדל אותה, מה לעשות, מסיטרואן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותג DS אומנם נשען על שם אפוף תהילה, המכונית שהעניקה לו את שילוב האותיות האלו אכן ראויה לכל סופרלטיב שניתן לה מאז הוצגה בשנת 1955 כשהיא מציגה חידושים וחשיבה שהיו בבחינת פריצות דרך בתעשיית הרכב.

אולם מצד שני זהו מותג שכיום מבסס את מעמדו על שלושה דגמים שעד לא מזמן נמכרו כ"סיטרואן" וכעת מבקשים להיבדל מהתדמית העממית שלה בן לילה, וזה דבר לא ברור בכלל.

המותג עצמו עתיד בשלוש השנים הקרובות להציג ארבעה דגמים, שלושה מהם יהיו בעצם כביש-שטח או קרוסאוברים; קטן, בינוני וגדול וכן מכונית סדאן שיבדלו אותו הרבה יותר מהדגמים הנוכחיים שהתחילו את חייהם בתור סיטרואן וכעת מבקשים להתבשם בניחוח פרימיום.

אולם, לפני הטלת הספק (שבמקומה) אפנה אותכם לאנקדוטה קטנה, אבי צור מי שמשמש היום כמנכ"ל לובינסקי היה בשנת 1998 מנהל המותג של אודי שהייתה אז בתחילת דרכה אל עבר המיינסטרים של יצרניות הפרימיום, סגמנט אותו היא מובילה כיום בישראל.

 

הידיעה המלאה כאן

 

1.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כש-DS5 הוצגה לראשונה ב-2012, הפרונט שלה נראה כך(התמונה מ-netcarshow):

 

Citroen-DS5_2012_1024x768_wallpaper_04.jpg

 

ואילו כרגע, 2016, הוא נראה כך עם גריל מיושן הבנוי משני חלקים(התמונה מהתגובה של המערכת):

 

attachment.php?attachmentid=455288&d=1459078170

 

מישהו ב-PSA חושב שהדרך לפרימיום עוברת דרך הגריל...

 

מי זוכר את הבדיחה העצובה שנקראה דייהו אייס פרינס סופר סלון?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק ביום שישי היתה לי שיחה עם קרוב משפחה על הנושא של DS שנופל בין הכיסאות הישראלים. המכוניות לא מספיק מעניינות מעבר לעיצוב וממש לא ברמה של מותגי פרימיום שהיא אמור להשתוות. המהלך של DS "מחזיר" אותם למשבצת של C5 ו-C6 כבר לא מיוצרות וזה חבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע. כתוב בידיעה ש165 ספורט שיק עם תיבה אוטומטית.

האומנם?

 

רוני, חד כתמיד.

אכן ה-sport chic עם מנוע ה-165 כ״ס מגיעה ידנית. הניסוח בהודעה לא היה ברור.

יתוקן

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

C-Elysee זה דגם לואו-קוסט

 

C5 בת קצת יותר מעשור

 

אף אחת מהן לא יוצרת מסורת

 

קסנטיה, BX, GSA, XM, CX, DS - כולן האצ'בק.

 

ורק הC5 האחרונה היא סדאן. הדגם לפני (לפני ואחרי מתיחת הפנים) הוא... האצ'באק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק ביום שישי היתה לי שיחה עם קרוב משפחה על הנושא של DS שנופל בין הכיסאות הישראלים. המכוניות לא מספיק מעניינות מעבר לעיצוב וממש לא ברמה של מותגי פרימיום שהיא אמור להשתוות. המהלך של DS "מחזיר" אותם למשבצת של C5 ו-C6 כבר לא מיוצרות וזה חבל.

 

C5 עדין מיוצרת אבל לא מיובאת לשוק הישראלי בנתיים.

דוקא ה-DS הרבה יותר הגיונית מה-C6.

 

אם נסתכל על כל מכוניות היוקרה שכשלו כמו סיטרואן C6, פיג'ו 607, הונדה לג'נד ופולקסוואגן פייטון - נגלה מכנה משותף - כולן מכוניות שיוצרו מספר גבוה יחסית של שנים, ביניהם לבין הסגמנט שמיוצר מתחתיהם (סגמנט המנהלים בעיקר) יש פער עצום של פי 2-3 במחיר ובגלל שהן מיוצרות לאורך שנים בלי שינויים מיוחדים קורה מצב שסגמנט המנהלים (פאסאט, אקורד, 508) מציג "צמצום" בפער בין הרכבים מבחינת אבזור, עיצוב או גודל - אבל שומר עדין על יחס מחירים גבוה.

 

לעומת זאת ה-DS הוא מותג שצמח מלמטה - תחילה הוא הציג גרסה מפוארת יותר לסיטרואן C3 (DS3), אחרי זה לסיטרואן C4 (DS4), ובסוף ל-C4 פיקאסו ׁׁׁ(DS5) ועכשיו לפי התכניות הוא מתכנן לאט לאט להציג עוד כלי רכב שימוצבו יותר ויותר למעלה.

 

עוד דוגמא למותג מוצלח זה ג'נסיס, שיצר למעשה רכב "ביניים" בין יונדאי אזרה ליונדאי אקווס וכרגע מדבר על מיתוג שיציב אותו בעיקר מול דגמי לקסוס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח כמה המחיר המוצג הוא מנותק מהמציאות.

אם אני מסתכל על הגרסה הזולה של ה DS3 , מדובר באותם מכלולים של ה 208 הואטומטית, רק הרבה יותר מפואר, והפרש של 30.0אלף שקל עבור הבידול. המנוע הוא אותו מנוע שיש ב 308 וב C4 כלומר יכול להפיק 130 כ"ס בקלות. ה 208 האוטומטית הרגילה, גם הפשוטה שנמכרה בקצת יותר מ 80.0 אש"ח, מאיצה ל 100 בפחות מ 10 שניות, וזה לסופר מיני הכי סטנדרטית שיש. זה לא רע. אני בהחלט רואה שיהיו אנשים שיעדיפו להוציא עוד 30.0 אש"ח ולקבל רכב ייחודי ונדיר על הכביש. זה הרי לא רכב שרוכשים עם ההיגיון שאליו רוב התגובות כאן מתייחסות, זה סוג של אביזר אופנה שרוכשים מהלב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...