Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת קאדילק אסקלייד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השני שקל שלי:

בהמה אמריקאית מהגדולות והמפוארות ביותר שיש.

מבחינת מרווח פנימי טיוטה סיינה תתן הרבה יותר מקום ותתן מקום אמיתי ליושבים מאחור.

אז למי זה כן מתאים הרכב במחיר הזה? לדעתי לאף אחד והוא לא ימכור יותר מיחידות בודדות בשנה.

לא באמת כיף לנסוע בעיר עם כזה בהמה, די קשה אפילו.

0 למאה אכן הרכב נותן מהירות הזויה אך זה ממש לא הכל ברכב.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יודע אם זה רק בתמונה שקודמי העלה או שזה ככה גם במציאות,

אבל פנים הרכב ממש לא מרשים בשביל משהו שנמכר ב-700K.

אבל אולי זה רק אני.

פורסם
אז למי זה כן מתאים הרכב במחיר הזה? לדעתי לאף אחד והוא לא ימכור יותר מיחידות בודדות בשנה.

 

בדקתי בשרשור מסירות. עד יולי 18, נמסרו 41 ריינג' ספורט ו-37 ריינג' וולאר.

למיטב הבנתי המספרים לא כוללים יבוא אישי.

האסקלייד פוגע להם ישר בין העיניים.

 

מהיכרות קודמת עם אסקלייד (וכמה בני דודים שלו שחולקים את אותה יחידת הנעה ו/או פלטפורמה), יש לו מה להציע מלבד התדמית של סוחר סמים - בלי לפגוע בקהילת הסוחרים כמובן.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם (נערך)
לא יודע אם זה רק בתמונה שקודמי העלה או שזה ככה גם במציאות,

אבל פנים הרכב ממש לא מרשים בשביל משהו שנמכר ב-700K.

.

מההיכרות שלי עם הרכב גם האיכות לא מרשימה במיוחד.

בת דודה שלי החליפה אסקלייד אחר אסקלייד במשך שנים עד שלפני שנתיים בעלה שכנע אותה ללכת על ריינג׳ Vogue ומאז לא הביטה לאחור...

יצא לי לנהוג בשניהם לא מעט, ואני מסכים.

וכן, אני יודע שמדובר ברמת מחירים אחרת, אבל גם את הספורט הייתי לוקח לפני המפלצת האמריקאית.

מה שכן, כרכב שרד של הממשל היא מרשימה...

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם
בדקתי בשרשור מסירות. עד יולי 18, נמסרו 41 ריינג' ספורט ו-37 ריינג' וולאר.

למיטב הבנתי המספרים לא כוללים יבוא אישי.

האסקלייד פוגע להם ישר בין העיניים.

 

מהיכרות קודמת עם אסקלייד (וכמה בני דודים שלו שחולקים את אותה יחידת הנעה ו/או פלטפורמה), יש לו מה להציע מלבד התדמית של סוחר סמים - בלי לפגוע בקהילת הסוחרים כמובן.

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

 

בייבוא אישי הרבה פעמים מביאים לארץ רכב שנסע מעט ק"מ, חטף ירידת ערך בבית שלו וכך הוא מגיע לידיים ישראליות במחיר ששווה כל הסיפור, במחיר שתומחר האקסלייד אני מאמין שייבוא אישי מגיע לעשרות אחוזים פחות, במחיר הזה חוץ ממשלת ישראל לא רואה מי הקהל יעד.

 

ל

ריינג' וולאר יש את ההילה ועניין הנהיגה שאין לאקסלייד שמתהדר באבזור והמון המון מטרים של פח.

מבחינת מרווח מחיה כבר רשמתי שסיינה בשלישי מחיר תתן מרווח מחיה טוב משמעותית.

פורסם
כל הסטייל והאבזור ועדיין עם ידית הילוכים של וואנדורה?

 

ואפילו אין ספה מקדימה שתצדיק אותה.

 

מה שכן, כרכב שרד של הממשל היא מרשימה...

 

אל תתן להם רעיונות. יש כבר מספיק מיסים גם ככה. אם זה היה תלוי בי, הייתי מחלק להם אטראז׳ ליסינג (זה עם ג׳נט ברזל), רק את רה"מ ואת הנשיא הייתי אולי מפנק עם קיה ריו (ובמקרה של אי עמידה ביעדים הייתי מחליף בריו צעקות מימ"ח).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

האסקלייד הוא עוד דוגמא לרכב שייבואן החליט לייבא אותו אחרי שכנראה ראה את הכמויות שהיעו בייבוא אישי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תנו לי את האסקלייד לנסיעות עם המשפחה ואת הקאמרו לנסיעות כל יום לעבודה... ולא אבקש כלום יותר.

 

מת על בהמות אמרקאיות !

אם אפשר לומר שלרכב יש כריזמה, אז זה רכב עם המון כריזמה.

פורסם
ואפילו אין ספה מקדימה שתצדיק אותה.

 

 

 

אל תתן להם רעיונות. יש כבר מספיק מיסים גם ככה. אם זה היה תלוי בי, הייתי מחלק להם אטראז׳ ליסינג (זה עם ג׳נט ברזל), רק את רה"מ ואת הנשיא הייתי אולי מפנק עם קיה ריו (ובמקרה של אי עמידה ביעדים הייתי מחליף בריו צעקות מימ"ח).

 

הוא ראש ממשלה לא רס''ן בצה''ל.

 

מעניין מי יקנה אותה ב770 אלף שקל,נראה שיש אופציות טובות יותר.

 

הידית הילוכים סטייל סי4 פיקאסו ממש הורסת.

גם חסרה הידית בנוף.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הידית הילוכים היא דווקא מאוד אמריקאית ונפוצה בדגמים אמריקאים שונים.

 

אם היא תגיע למבחן דרכים צריך לעשות לה אותו בסמטאות של דרום תל-אביב/יפו - רק כדי לראות איך זה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני רק שאלה:

האקסלייד לא נפסל לייבוא לפני שנה - שנתיים בגלל משהו שלא היה בתקן? המשהו הזה תוקן?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

כאמור בתגובות למעלה, האסקלייד מגיע בתקינה אירופאית. מכאן שהוא אמור להתאים באופן מלא לתקינה בארץ.

("אמור" כי היו מקרים שעדיין היו פערים - כמו עניין ה-ESP לפני כמה שנים)

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill


×
×
  • תוכן חדש...