Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת קאדילק אסקלייד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

מן המפורסמות הוא שכשדגם מגיע לסוף דרכו המחירים צונחים - גם עם השברולט אקווינוקס היה סיפור דומה - הביאו אותו ממש לקראת סוף הייצור.

 

מדברים על כך שהדגם החדש של האסקלייד יחל להמכר בעוד כשנה לערך.

 

האקווינוקס הגיע מכיוון שהוא החליף את הקפטיבה ספורט שייצורו הופסק.

דוקא בדור החדש יותר של השברולט המחירים ירדו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב, ביצ'ז!

הזדמנות אחרונה לשאול מתי יוצא הגרייטסט היטס של האסקלייד.

 

עוד מספר דקות מתחילים במסיבת העיתונאים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

מתחילים.

האסקלייד, כמו שכולכם יודעים, הוא ספינת הדגל של קאדילק, והיום UMI משיקים את הדור הרביעי שלו אחרי מתיחת הפנים.

 

להפתעתנו, הם משיקים את שתי הגרסאות של האסקלייד, גם הארוכה, וגם הארוכה עוד יותר (ESV, באורך של כמעט 5.7 מטר). לצערנו החישוקים קטנטנים, רק 22 אינץ'.

מעבר לזה, יש המון, אבל המון, אבזור!

לוח שעונים דיגיטלי, מושבים חשמליים, מחוממים ומאווררים מקדימה, קיפול חשמלי של חמשת המושבים האחוריים (2 בשורה השניה, 3 בשלישית), חמישה מסכים (לא כולל לוח המחוונים), מקרר, מצלמות 360, חניה אוטומטית ועוד מלא דברים, את המפרט המלא נעלה לפה ברגע שנקבל אותו.

 

המנוע הוא V8 עם 420 כ"ס, ההנעה היא כפולה (אפילו עם הילוך כוח), התאוצה למאה קמ"ש לוקחת פחות מ-6 שניות.

 

מחירים:

פרימיום לקשרי קצר: 700 אלף ש"ח

פלטינום קצר: 750 אלף ש"ח

פלטינום ארוך: 770 אלף ש"ח

 

אנחנו עדיין קצת מתלבטים על מה אנחנו חושבים על המחירים האלה. מצד אחד, זה מלא כסף, מצד שני, ה(סוג-של)מתחרים שלו הם ריינג' רובר ומרצדס GLS. והם משמעותית יותר יקרים. מה אתם חושבים?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

יש משהו ביוקרה האמריקאית הזאת. נראה לי שהאסקלייד (בארה"ב לפחות) מצטייר כסמל סטטוס אפילו יותר מה-GLS לצורך הדוגמא. מה עם מערכות בטיחות?

על צריכת דלק אני לא מעז לשאול...

פורסם

חשבתי שהם יביאו גם הנעה אחורית, ומכאן נובעת הטעות שלי במחיר. ולמרות הכל:

 

תמחור שיהווה בסיס מצוין להנחות כמו שהיבואן הזה רגיל לתת. המחיר הריאלי לדעתי (כפי שכבר כתבתי) 600 אלף. והערכתי היא שמי שישים 600 אלף על השולחן - לא יקבל בעיטה בישבן.

פורסם

איזה מפלצת של רכב!

הרכב "הארוך" לא נכנס לחנייה רגילה בצורה טובה, אז מה יהיה עם "הארוך מאוד"? יחנה בחניית משאיות?

חישוקים של 22 אינץ', זה מגניב. 4 צמיגים עולים איזה עשירייה...

 

מה עם קצת תמונות של המפלצת? בצבע שחור אני מקווה...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
כל הסטייל והאבזור ועדיין עם ידית הילוכים של וואנדורה?

במקום ידית הילוכים רגילה יש חריץ לAR-15

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

התחרות הצמודה לגרסא הקצרה באה מצד ריינג' רובר ספורט.

המחירים דומים, לספורט יש יתרון בדמות מנוע דיזל (ובקרוב גרסת הייבריד). נראה לי שמבחינת פוזה, האסקלייד נותן פה פייט רציני.

 

הגרסא המעניינת היא הגרסא הארוכה של הקאדילק. פה באמת אין לה מתחרים בגזרת המחיר הזו.

נשאלת השאלה מי מוכן להתנייד עם אוטו באורך 5.7 מ' ביומיום?

ניתנת התשובה: א-נ-י !!

 

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

ואו מפלצת ללא ספק.

יצא לי לנסוע בקצר (קצר עלק) זה באמת משהוא מיוחד, הרשים אותי הרבה הרבה יותר מהריינג למשל.

מנחינת תמחור קצת מוגזם מצד שני צריך להשאיר מקום להנחות יפות אני מניח.

2017 Type R

פורסם
מה עם מערכות בטיחות?

במפרט בסוף התגובה

 

 

מה עם קצת תמונות של המפלצת? בצבע שחור אני מקווה...

האמת היא שבאולם התצוגה הוא נראה בדיוק כמו באינטרנט :lol:

 

 

האם יהיו עכשיו גם תכניות לשווק את הטאהו/סוברבן?

"לא שוללים"

 

האם יש צפי לשיווק קאדילאק XT4?

"בהמשך השנה"

 

האם יש לדבר הזה יכולת שטח אמיתית?

אני חייב להגיד שקשה לי להאמין. בטח שלא ברמה של ריינג' רובר או דיסקברי.

 

כמה עולה לשבץ יהלומים בשיניים?

לתשובה פנה לאורתודונט הקרוב לבית.

 

 

כמה אמריקאי מצידם. אפילו המפרט הטכני ענקי ושוקל 12 מגה בייט...

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

נראה לי שהרכב מגיע עם התיבה החדשה, והטעות היא במפרט הישראלי. (אלא אם הדגם שיגיע לכאן הוא מ-2017 וזה לא סביר)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מעניין מדוע הדגם לא משווק כאן עם תיבת ה-10 הילוכים אוטומטית החדשה. שאריות?

 

במפרט רשום 8 הילוכים, באתר העולמי 10.

??

 

עריכה: אני רואה שהקדימו אותי

 

תיבת עשרה ההילוכים נמכרת בשוק האמריקאי, בעוד זה האירופאי מקבל תיבה עם שמונה הילוכים. הרכבים שמגיעים אלינו הם עם תקינה אירופאית ולכן זו התיבה שאנחנו מקבלים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)

בהשקה צוין שמדובר ברכב לאחר מתיחת הפנים.

מדובר ברכב ענק, בין הרכבים הפרטיים הגדולים ביותר שניתן לרכוש היום כרכב פרטי.

אם הוא לא מספיק גדול בשבילכם, קצת יותר משקל תשעים וגרסת הESV הארוכה יותר שלכם.

האסקלייד הוא מקום נעים מאוד לשהות בו, מושבים נוחים, מרווח לא חסר ובטח שלא אבזור. המושבים מאווררים ,מחוממים , מתכווננים חשמלית ומעסים, המראה האמצעית היא מצלמה, מערכות בטיחות מגוונות הכוללות בלימה אוטונומית ברוורס והתרעה על השארת ילד מאחור ועוד שלל פריטי אבזור שיכולים למלא מגילה שלמה.

מבחינת מרווח פנימי ,הדגש בעיקרו ניתן על השורה השנייה, עם שני מושבים נפרדים ובינהם רווח.. (בהשקה היו רק גרסאות שבע מקומות).

השורה השלישית למרבה הפלא, לא ממש שונה מקרוסאובר שבע מקומות מצוי(ואני משווה אך רק מבחינת מרווח) וגם כאן, מקום לרגליים אין ממש. בזכות העובדה שיש רק שני מושבים בשורה השנייה, מבוגר יכול לשבת בנוחות בשורה השלישית באמצע, כאשר ומשני צדדיו יכולים לשבת רק ילדים. אם רוצים לנצל את הנפח הפנימי העצום, האסקלייד מאפשר קיפול של המושבים האמצעיים והאחוריים בלחיצת כפתור.

P80828-112348.jpgP80828-104702.jpg

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2

×
×
  • תוכן חדש...