Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אימי גילתה שהגבר שהיא הייתה איתו בזוגיות במשך 8 שנים בגד בה עם העוזרת בית מה שבין היתר פגע בה והיא שוקלת לקחת את העניין לבית משפט וכאן אני זקוק לעצתכם.

הם קיימו חיי זוגיות נורמטיביים אך אמא שלי העדיפה להמשיך לשכור לעצמה דירה מטעמי נוחיות משלוש סיבות עיקריות:

א. העבודה של אמא נמצאת במרחק 500 מטר מהבית והיא ללא רישיון וללא יכולת כלכלית לעשות רישיון ולהחזיק רכב והגבר גר במושב במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב.

ב.לאמא שלי הייתה תקופה ארוכה כלב שלא התאים לבית שלהם.

ג.לגבר יש מספר ילדים שלא מסתדרים כול כך בתוך התא המשפחתי שלהם מה שגורם להרבה ריבים ובלגאן לכן אמא שלי הייתה חוזרת מוטשת אחרי שהייתה נשארת אצלם.

חוץ מזה הם היו מבלים יחד יושנים אחד אצל השני הולכים לאירועים משפחתיים יחד וכו...

השאלה שלי אם כדאי לקחת את העניין לבית משפט ולטבוע פיצויים? או שעצם העובדה שהיא קיימה משק בית נפרד פוסל את ההגדרה ידועים בציבור?

פורסם

אין פיצויים בחוק על בגידה במערכת יחסים.

 

במסגרת חיים משותפים (ידועים בציבור) ניתן לתבוע חלוקה של רכוש שנוצר במשותף, במהלך הקשר. אם אימך חיה חיים כלכליים עצמאיים מהחבר שלה (דירה נפרדת, רכוש נפרד, חשבון בנק נפרד וכו'), אין להם רכוש משותף.

 

אבל הפרטים פה חשובים. אם היא הילוותה לו כסף או אפילו נתנה לו כסף לשם פתיחת עסק או לימודים... אז אולי יש לה זכויות בהכנסה שלו.

 

אפשר להתייעץ בעו"ד, אבל אם היא מחפשת "פיצויים"... אין כזה דבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מכיר לא מעט אנשים המקיימים יחסי אישות אבל חיים במסגרת נפרדת מבחינה כלכלית.

 

אחד הסממנים העיקריים להכרה כידועים בציבור הוא מגורים תחת קורת גג אחת,וקיום משק בית משותף, סממן זה לא קיים אצל אמך

 

כנראה שגם סממנים אחרים כמו שנכתבו בהודעה 2-3 לא קיימים.

 

לכן סיכויי התביעה קלושים.

 

אלא אם תביא עובדות אחרות נוספות שילמדו על משהו שונה.

 

וכפי שנכתב על עצם הבגידה לא משלמים/ מקבלים פיצויים.

 

אוסיף לך להבהרה כי במקרה של בני זוג נשואים והם מבקשים להתגרש עקב בגידה של אחד מהם, חלוקת הרכוש המשותף נעשית 50:50

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז הנה עוד כמה פרטים:

מבחינה כלכלית הגבר איש עסקים דיי מצליח ולא נזקק מעולם לכסף והוציא כסף על אימי הם לא קנו או שילמו על שום דבר במשותף.

השאלה היא מה ההגדרה למשק בית משותף? אימי קיימה את מטלות הבית אצלו והייתה אצלו לפחות 50% מהזמן הפנוי שלה בנוסף טיפלה בו כאשר עבר ניתוח וטיפלה באביו הקשיש האם זה נחשב לקיום משק בית משותף? או שבגלל שההיבט הכלכלי היה עליו זה לא נחשב?

 

מבחינת העצה לפנות לעו"ד, אין לי כבוד לעורכי דין ואני לא סומך עליהם בכלל הם ימכרו לך סיפורים כדי לסחוט כול שקל אפשרי ובחיי הקצרים יצא לי להיתקל לפחות בעשרה עורכי דין.

פורסם
מבחינת העצה לפנות לעו"ד, אין לי כבוד לעורכי דין ואני לא סומך עליהם בכלל הם ימכרו לך סיפורים כדי לסחוט כול שקל אפשרי ובחיי הקצרים יצא לי להיתקל לפחות בעשרה עורכי דין.

 

מעולה. תמשיך לדפוק את מי שהביאה אותך לעולם עם עצות של אנונימיים מהפורום. אין, פרייסלס הציטוט הזה. פרייסלס.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מעולה. תמשיך לדפוק את מי שהביאה אותך לעולם עם עצות של אנונימיים מהפורום. אין, פרייסלס הציטוט הזה. פרייסלס.

 

קודם כול תשמור על הדיבור שלך זה אמנם פורום חופשי אבל הצורה בה אתה מבטא את עצמך לא ראויה.

דבר שני להתייעץ עם עו"ד לגבי משפט שקול ללהתייעץ עם סוחר רכב לגבי קניית רכב הם ידחפו לך את מה שיש להם העיקר שתשאיר את הכסף אצלם.

ואני לא יודע מאיזו חוכמת חיים הבאתה את היאירות הזאת אבל יש לי קצת ניסיון בתור לקוח שעבר 5 עורכי דין וניצח משפט ללא עזרת עו"ד נגד עורך דין גדול ומכובד וכן עדיף להתייעץ בתור התחלה עם אנשים אנונימיים מהפורום שאין להם כול אינטרס כלכלי שמניע אותם.

פורסם

אז למה אתה מתייעץ פה? לך תייצג אותה, בהצלחה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
קודם כול תשמור על הדיבור שלך זה אמנם פורום חופשי אבל הצורה בה אתה מבטא את עצמך לא ראויה.

דבר שני להתייעץ עם עו"ד לגבי משפט שקול ללהתייעץ עם סוחר רכב לגבי קניית רכב הם ידחפו לך את מה שיש להם העיקר שתשאיר את הכסף אצלם.

ואני לא יודע מאיזו חוכמת חיים הבאתה את היאירות הזאת אבל יש לי קצת ניסיון בתור לקוח שעבר 5 עורכי דין וניצח משפט ללא עזרת עו"ד נגד עורך דין גדול ומכובד וכן עדיף להתייעץ בתור התחלה עם אנשים אנונימיים מהפורום שאין להם כול אינטרס כלכלי שמניע אותם.

 

היהירות היא מהצד שלך. אין לי מושג באיזה משפט זכית, אולי תביעות קטנות ואולי ערעור לעליון, אבל אני רואה כל יום איך אנשים שמקבלים עצות מהדיוטות, בפורומים, בפייסבוק ואצל רס"ן שמועתי, עושים נזק לעצמם, או נמנעים מלממש זכויות שמגיעות להם. אתה יכול לצרוח עד מחר שכל עורכי הדין עלוקות מוצצי דם, אבל אם החלפת 5 עורכי דין, הבעיה כנראה לא בהם, לפחות לא בכולם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

:mm_nah:

 

ייתכן ופ"ש נכווה מעו"ד בעבר. יכלת להשתמש בקצת יותר רגישות עם התגובה שלך.

 

מעולה. תמשיך לדפוק את מי שהביאה אותך לעולם עם עצות של אנונימיים מהפורום. אין, פרייסלס הציטוט הזה. פרייסלס.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

קאררה, הבן אדם החליף חמישה. ניסיון החיים שלי מלמד שזה דפוס התנהלות. לא הייתי ממהר לקבוע במקרה הזה מי נכווה ממי. חוץ מזה, אני סמוך ובטוח שהוא יסתדר, אם הוא מסוגל לנצח משפט נגד עו"ד גדול ומכובד (מוזר איך הוא גדול ומכובד אם כולם עלוקות מוצצי כסף), אז מה זה בשבילו קומנט מסכן בפורום...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מבחינת העצה לפנות לעו"ד, אין לי כבוד לעורכי דין ואני לא סומך עליהם בכלל הם ימכרו לך סיפורים כדי לסחוט כול שקל אפשרי ובחיי הקצרים יצא לי להיתקל לפחות בעשרה עורכי דין.

 

הנה פתרת את הבעיה, אתה לא תתבע בלי עו"ד בכל מקרה.

ואם כן, אתה באמת מוכשר מספיק להבין את החוק בעצמך ולדעת מה לעשות.

 

בהצלחה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...