Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומה כל כך מיוחד בישראלים?

 

בכל העולם, ללא תלות בדת מין גזע וטעם בבגדים אנשים בוחרים לחיות בזוגיות אם הם יכולים. מרביתם המוחלטת של הסינגלים בשרשור הזה יעשו את הסוויץ לזוגיות אם רק יתאפשר להם, כתלות בכמה זה יהיה פשוט וקל בשבילם (ובדר"כ זה לא קל, ממש לא). וכמו שאמרו לך כבר לא יודע כמה זמן אבל אתה מתעקש להתעלם - זו טענה נפרדת לחלוטין לזו שהרבה אנשים חיים בזוגיות לא טובה, או מתגרשים, או סובלים אחרי שהתגרשו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ChemGuy85, אני לא חושב שאדם מפוקח ומיושב בדעתו משלה את עצמו לחיים של סבל וכעס.

לדעתי זוגיות היא הרבה פשרות, כי צריך להתחשב (כשאין עוד ילדים) ברצונותיו של אדם אחר, לחלוטין לא דבר טריוויאלי.

כיצורים אנוכיים המשימה הזו היא קשה, אבל ה"רווח" אל מול ה"הפסד", במונחים פשטניים, בדרך כלל אם לא תמיד שווה את ההקרבה.

ולאו דווקא הכל סובב סביב הוויתורים, בד"כ, ושוב, מניסיוני וניסיון חבריי, קיימים תחומי עניין משותפים כך שקל לשמור על איזון.

 

זה לא הכל או כלום, נישואים מאושרים עם לבבות ודובוני אכפת לי ומנגד חיי ערירות גלמודה. קיים הרבה אפור באמצע.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

נכון, רוב האנשים מוצאים את עצמם במערכת יחסים בינונית, עושים ילדים, נוטלים משכנתא ומתגלגלים ככה עד הקבר בלי אפשרות פשוטה לצאת מהסידור. בדיוק מה שטענתי מתחילת הדיון.

פורסם

אפשר להיות בזוגיות גם מבלי להביא ילדים, יש דבר כזה שנקרא אל-הורות או באנגלית Childfree.

לדעתי, ואולי אני לא בקיא ממש במספרים המינימום פה לגידול ילד אחד הוא הכנסה כוללת של 20 נטו לפחות. (משני הצדדים ביחד)

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

אני אשאל אותך שאלה אחרת: אתה יכול להתגרש?

מניח שאם אענה "יכול", אתה תמשוך את זה לפן הכלכלי ואז זה יהיה ויכוח שלא יגמר.

אז אענה לך שאני לא חושב על זה בכלל. לא רוצה ולא צריך להתגרש. טוב לי. מפתיע?

 

יש לי קרובה כלשהי, עבדה שנים בתחום ענייני משפחה. ראתה מן הסתם בעיקר מקרים לא טובים.

20 שנה היא שיננה שכל הגברים חרא.

היום היא בוגרת יותר ובעיקר מבוגרת יותר. ותנחש מה? היא לבד. והיא אומללה.

רוצה לומר לך, בלי לדעת בן כמה אתה או איזה פצצות חטפת בחיים שהביאו אותך לשחור-לבן הזה, החיים דינאמיים.

אתה יכול מחר להכיר מישהי שיכולה להיות טובה לך ובגלל המנטרות שלך היא תעבור הלאה.

ואני ממש לא אומר שזוגיות היא בוודאות אושר. אני כן אומר שאתה חייב לעצמך יותר טולרנסים.

 

Benor - זו הגזמה פראית. זוג עם שכל מכלכל את עצמו פלוס אחד בכמה אלפים פחות מזה בכיף.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
גבר בעל הכנסה ממוצעת יצטרך לעבוד מהזריחה ועד צאת הנשמה רק בשביל לשלם מזונות + חצאים + שכ"ד. גבר כזה לא יצבור הון שיאפשר לו לקנות דירה נוספת עד סוף ימי חייו וכנראה גם לא יוכל לתמוך בתא משפחתי חדש.

רק מלקרוא את השורה הזו, זה כבר עשה לי ממש רע... חתיכת לופ מפחיד.

פורסם
ממש לא טענה נפרדת. אם הייתי אומר לך שקיים סיכוי של 50% שהרכב שלך יעלה בלהבות בזמן נסיעה, בכל זאת תיכנס לרכב ותיסע?

 

כמובן שלא, וכמובן שלאמירה הזאת שלך אין שום קשר לוגי לקונספט הזוגיות. זה כל כך לא קשור שאני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל להסביר לך עד כמה.

 

אפשר להיות בזוגיות גם מבלי להביא ילדים, יש דבר כזה שנקרא אל-הורות או באנגלית Childfree.

לדעתי, ואולי אני לא בקיא ממש במספרים המינימום פה לגידול ילד אחד הוא הכנסה כוללת של 20 נטו לפחות. (משני הצדדים ביחד)

 

אהא, כי חרדים שמשריצים עשיריית ילדים מרוויחים סכום 6 ספרתי בחודש.

בקיצור ולעניין - המספר הזה הוא קשקוש, וכל מספר שינפיצו לך הוא קשקוש. זה תלוי בשניים וחצי מיליון גורמים וזה בוודאי לא סיבה לא להביא ילדים לעולם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)
בציבור הישראלי. בישראל פותרים כל בעיה במשפט "תמצא חברה".

לא יודע באיזה ציבור פותרים כל בעיה במשפט "תמצא חברה". שים לב שאפילו בשרשור הזה אני אישית כתבתי והתייחסתי קודם כל להערכה עצמית נמוכה ולא העדר זוגיות כבעיה. בהתאם, הפתרון הוא להתמודד עם זה. וכדי לדעת איך לעשות את זה, יש מומחים. אבל אתה משום מה מתקשה להפריד בין שני הדברים, ועדיין לא מבין שלא כאן ולא בשום מקום אחר אף אחד לא מציג את הזוגיות בפני עצמה כפתרון קסם לכל בעיות החיים.

 

רק מלקרוא את השורה הזו, זה כבר עשה לי ממש רע... חתיכת לופ מפחיד.

מגיבים בשרשור הזה 4-5 אנשים שמציגים תפיסת עולם ממוצעת - מאוזנת, וצ'מגיא ממורמר אחד, שמנסה לשכנע את עצמו בעיקר שכולם בזוגיות אוכלים חרא, ורק הוא ניצל, ואתה בוחר לקחת דווקא את זה?!

לא חבל? הרי זה מוכיח בדיוק את מה שאני אומר, על בניית סיפורים על מפלצות.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

זוגיות זה לא משהו שהוא טבעי לכל בן אדם.

 

יש אנשים שלא בנויים לזוגיות ולא צריך לשפוט אותם בגלל זה.

 

כן, החברה שלנו לוחצת לא מעט בשביל שאנשים ייכנסו לזוגיות, וכולם שוכחים שבעצם זוגיות מתוך אהבה היא מושג חדש יחסית.

 

זוגיות טובה שנשארת טובה למשך הרבה שנים זה משהו שממש קשה להשיג, ולפעמים מצריך המון עבודה.

לא לכולם יש את הסבלנות והסובלנות בשביל לקיים זוגיות בריאה.

 

אז חלק קטן מהאוכלוסיה מצליח שתהיה לו זוגיות טובה, חלק יותר גדול מצליח להשיג זוגיות יציבה אבל לא באמת טובה, וחלק לא קטן בכלל פשוט מפרקים את החבילה.

 

לרוב, זוגיות היא לא טובה כמו שכולם מתארים.

לא מעט אנשים די אומללים בזוגיות שלהם, ונשארים ביחד רק בגלל תגובות מהסביבה\ מצב כלכלי\ ילדים, אחר.

אם לא היו האילוצים האלו, חלק הרבה יותר גדול מהזוגות היו נפרדים.

פורסם

אהא, כי חרדים שמשריצים עשיריית ילדים מרוויחים סכום 6 ספרתי בחודש.

בקיצור ולעניין - המספר הזה הוא קשקוש, וכל מספר שינפיצו לך הוא קשקוש. זה תלוי בשניים וחצי מיליון גורמים וזה בוודאי לא סיבה לא להביא ילדים לעולם.

 

סיבה כלכלית זו הסיבה לא להביא ילדים לעולם. אדם שמביא ילדים לעולם בלי יכולת כלכלית הוא אדם שישאר עני כל ימי חייו וגוזר על ילדיו חיים של עוני ומעמיד אותם במעמדה התחלתית מאוד נמוכה במירוץ העכברים.

 

חרדים לא מרוויחים סכום 6 ספרתי בחודש, אבל הם חיים בצפיפות ובעוני מחפיר, תלויים לחלוטין בתרומות וקצבאות ואינם מסוגלים לנהל אורך חיים בסטנדרטיים מודרניים מינימליים.

פורסם (נערך)
סיבה כלכלית זו הסיבה לא להביא ילדים לעולם. אדם שמביא ילדים לעולם בלי יכולת כלכלית הוא אדם שישאר עני כל ימי חייו וגוזר על ילדיו חיים של עוני ומעמיד אותם במעמדה התחלתית מאוד נמוכה במירוץ העכברים.

 

חרדים לא מרוויחים סכום 6 ספרתי בחודש, אבל הם חיים בצפיפות ובעוני מחפיר, תלויים לחלוטין בתרומות וקצבאות ואינם מסוגלים לנהל אורך חיים בסטנדרטיים מודרניים מינימליים.

 

מי קבע מהו סטנדרט מודרני? אתה?

 

החרדים חיים מצוין. הרבה יותר טוב מכל אחד אחר.

לא קונים טלפונים סלולריים באלפי שקלים ולא קונים מותגים בעשרות אלפי שקלים.

לא דופקים ארוחות במסעדות ולא טסים לחו"ל כל שעה.

כל רכישה בסופר מחושבת בדקדקנות ובלי להעמיס את העגלה באוכל מהפרסומות שיזרק לפח.

 

אני יודע טוב מאוד איך מתנהלת צורת החיים של החרדים ובמקרה הזה אתה טועה.

יש לנו הרבה מה ללמוד מהם בהתנהלות הכלכלית.

 

לגבי הקצבאות, אם היתה לחילונים מפלגה עם ביצים גדולות כמו שלחרדים ולמתנחלים יש, גם אתה היית נהנה.

 

אגב, החיים הם לא שחור או לבן. יש גם באמצע.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם

 

אני יודע טוב מאוד איך מתנהלת צורת החיים של החרדים ובמקרה הזה אתה טועה.

יש לנו הרבה מה ללמוד מהם בהתנהלות הכלכלית.

 

חרדים יש ויש. אלה שעובדים (שזה רובם), מתנהלים כלכלית לא שונה מחילונים. אולי יש סינון אתרים באינטרנט וסמארטפון כשר, אבל כאן נגמר ההבדל.

 

אצל כאלה אתה לא תראה יותר מ2.5 ילדים, אלא אם המצב הכלכלי באמת מאפשר.

 

אלה שחיים מתרומות וקצבאות ועסוקים בלהשריץ, חיים בעוני מחפיר, בדירת 3 חדרים עם 9 ילדים (ברוך השם עשירי בדרך), ללא יכולת לספק לעצמם דברים שבעולם המערבי מובנים מאליו (כמו לשמור על טמפרטורה נוחה בבית, בגדים נקיים ויחסית חדשים, ולאכול בשר לפחות פעם ביומיים)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
מי קבע מהו סטנדרט מודרני? אתה?

 

החרדים חיים מצוין. הרבה יותר טוב מכל אחד אחר.

לא קונים טלפונים סלולריים באלפי שקלים ולא קונים מותגים בעשרות אלפי שקלים.

לא דופקים ארוחות במסעדות ולא טסים לחו"ל כל שעה.

כל רכישה בסופר מחושבת בדקדקנות ובלי להעמיס את העגלה באוכל מהפרסומות שיזרק לפח.

 

אני יודע טוב מאוד איך מתנהלת צורת החיים של החרדים ובמקרה הזה אתה טועה.

יש לנו הרבה מה ללמוד מהם בהתנהלות הכלכלית.

 

לגבי הקצבאות, אם היתה לחילונים מפלגה עם ביצים גדולות כמו שלחרדים ולמתנחלים יש, גם אתה היית נהנה.

 

אגב, החיים הם לא שחור או לבן. יש גם באמצע.

 

במילים אחרות חיים על המינימום האפשרי, לא רואים עולם, לא נחשפים לתרבות, לא נחשפים לטכנולוגיה ורעיונות, אוכלים את האוכל הכי זול שיש מלא בסוכר וחומרים משמרים, לובשים סמרטוטים לפי מיטב האופנה הפולנית במאה ה-18, חיים בצפיפות איומה 7-9 נפשות בדירה סטנדרטית ואפילו לא מסוגלים לכלכל את עצמם. וילדים שלהם יחייו בדיוק באותה רמה בלי שום סיכוי לצאת מהגטו. אבל אתה צודק הם חיים פשוט מצויין. יאללה פרו ורבו ומלאו את הארץ.

 

מניח שאם אענה "יכול", אתה תמשוך את זה לפן הכלכלי ואז זה יהיה ויכוח שלא יגמר.

אז אענה לך שאני לא חושב על זה בכלל. לא רוצה ולא צריך להתגרש. טוב לי. מפתיע?

 

יש לי קרובה כלשהי, עבדה שנים בתחום ענייני משפחה. ראתה מן הסתם בעיקר מקרים לא טובים.

20 שנה היא שיננה שכל הגברים חרא.

היום היא בוגרת יותר ובעיקר מבוגרת יותר. ותנחש מה? היא לבד. והיא אומללה.

 

היא הייתה יכולה להיות לבד ואומללה גם בזוגיות.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

היזהרו מבני עניים כי מהם תצא תורה.

 

לא בהכרח עושר כלכלי מביא לאושר.

 

בקיצור סטיגמות סטיגמות סטיגמות.

 

אהבתי את הדרישה לאכול בשר לפחות כל יומיים, כדי להיחשב כאדם "נורמאלי"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...