Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צ׳םגיא, אני לא עושה לעצמי ״שכנוע עצמי״, כשם שמי שבוחר לחיות ולא להתאבד, או בוחר לאכול ולא להיות בולמי, או מי שבוחר לצאת מהבית ומלא מתחבא מתחת למיטה לא עושה ״שכנוע עצמי״. גם בסטטיסטיקה שאתה נהנה לצטט, 70% נשארים ביחד, וזה בכלל מגיע הרבה אחרי העובדה שהרבה אנשים נהנים ממערכות יחסים ארוכות מבלי בכלל להתחתן, ושיש כאלו, כפי שכבר כתבתי, שמוצאים את עצמם בזוגיות טובה גם בפרק ב׳.

 

שוב, הטעון שלך מתאמץ להיות פרגמטי - ציני, אבל הוא לא עובדת לוגית. העובדה שיש אנשים לא מאושרים בזוגיות לא יכולה לשמש כתרוץ, לפחות לא כתרוץ רציונאלי, להחלטה בכלל לא לנסות לחפש זוגיות. בדיוק כמו בכמה דוגמאות האחרות שהבאתי לך. ושוב, בפעם האחרונה, לא במקרה בשרשורים האלו ההסברים על ויתור חיפוש זוגיות מגיעים באותה הנשימה עם תאור עצמי חסר בטחון עצמי במיוחד, או השקפת עולם המנסה מאוד להיות צינית על נצלניות או זייפני תמונות פוצי מוצי בפייסבוק.

 

ואולי לא חשבת שלחפש זוגיות בכול מחיר, זה הלא רציונלי?

הרי תחשוב, אצל הדור של ההורים שלנו לא היה מושג בכלל של לא לחפש זוגיות ולא להתחתן. זה פשוט אחד מהדברים שחייבים לעשות ללא עוררין. לנשום? לאכול ולשתות? אז גם לתחתן ורצוי מוקדם זה גם נכנס בסל הדברים האלה.

 

ו-30 אחוז גירושים(מבלי להחשיב את הזוגות האומללים שנשארים ביחד בשביל הילדים) זו סטטיסטיקה מבהילה. האם אתה היית אוכל במסעדה מסויימת כאשר 3 פעמים מתוך 10 אתה תקבל קלקול קיבה?

 

אני בעצמי נמצא עכשיו בזוגיות ארוכה, אבל בעברי כול עוד הייתי מZיין, לא באמת הייתה חסרה לי הזוגיות. יש אנשים כאלה. ולא בהכרח לכולם זוגיות זה מתאים כי עובדתית, לאחוזים מסויימים זה לא מתאים ולא יתאים.

 

תחשוב על אותם מסכנים שנכנסו לזוגיות רקובה, הביאו ילדים ועכשיו הם צריכים להתמודד עם תשלום מזונות שפשוט הורסים להם את החיים. בפורום פה נתקלתי באנשים שפשוט אומללים מהמצב הזה. האם גם להם אתה חושב שהצעד של הזוגיות היה הכרחי?

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ולי נראה שקשה לך לקבל את העובדה שאין איזו תאוריית קונספירציית מסביב, ורוב האנשים הם לא זומביים אובדניים, שנשארים בקשר רק כי משכנתא או ילדים או כל דבר אחר.

 

גבר נשוי + ילדים לא יכול לפרק את החבילה בלי להידרדר לעוני.

פורסם (נערך)
אין מצב שהשאלה הזאת או התשובה לה רלוונטית בשום צורה.

אתה צודק. ולא, אני לא נשוי.

 

דייבמוסטיין, זה לא אנחנו מול הדור של ההורים שלנו. אף אחד לא הציע לחפש זוגיות בכל מחיר. למה אתם כל כך מתאמצים להקצין כדי להתווכח על משהו שאף אחד בכלל לא ערער עליו?! ברור שיש אנשים מאוד ממורמרים בקשר. ברור שאנשים מתגרשים. ברור שיש כאלו שמתחתנים רק בגלל לחץ של משפחה או גיל או כל סיבה אחרת.

אז מה? באמת

 

ומילא זה, כל הטענות האלו בכלל לא רלוונטיות למה שאני אומר, על זה שהעדר קיצוני של בטחון עצמי זו בעיה נפרדת, וששכנוע עצמי שאתה או לא ראוי לזוגיות, או שעדיף לך בלי כי "

אשתך יכולה להפוך אותה למקבץ נדבות לפני שתבין מה קרה בכלל." לא קשורים בכלל, בעליל, בשום צורה שהיא למצב הסטטיסטי של הזוגות בחוץ, אלא נטו לתפיסתם של המחזיקים בעמדות האלו את עצמם.



 

ואגב, צ'מגיא, לא כל הנשים הן גולד דיגריות, באמת. רק בשביל להבין את זה שווה להכיר מישהי (ואפילו לא בהכרח לזוגיות).

 

עריכה: צ'מגיא, אפשר לשאול בן כמה אתה? אתה מכיר אנשים בקשר או נשואים או גרושים?

אני מכיר כאלו מכל הסוגים. אפילו כמה גברים גרושים, עם יותר מילד אחד. אחד מהם במקרה בחול ממש עכשיו, לפני החתונה השניה. האחר היה עם החברה שלו לא מזמן, והם מתכננים לטוס שוב.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אין שום קשר לגולד דיגריות. במקרה של גירושים תאבד את הדירה ואת רכב, תשלם מזונות + חצאים (למשל 50% מטיפול שיניים של הילד), תשלם הון לעורך דין, תעבור לגור בשכירות ולא תתאושש ב-15-20 השנים הקרובות. אתה חושב שזה לא מונע מאנשים להתגרש? הצחקת אותי...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
גבר נשוי + ילדים לא יכול לפרק את החבילה בלי להידרדר לעוני.

 

די תפסיק לכתוב שטויות

 

זה שראית מספר מקרים כאלה לא מלמד על הכלל.

 

ברור שליצור שני משקי בית מביא לירידה ברמת החיים של שני משקי הבית.

 

מכאן ועד לעוני ( מה זו הגדרה של עוני אצלך ) המרחק רב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גבר בעל הכנסה ממוצעת יצטרך לעבוד מהזריחה ועד צאת הנשמה רק בשביל לשלם מזונות + חצאים + שכ"ד. גבר כזה לא יצבור הון שיאפשר לו לקנות דירה נוספת עד סוף ימי חייו וכנראה גם לא יוכל לתמוך בתא משפחתי חדש.

 

אגב, בעבר נשים לא התגרשו כי הן היו תלויות לחלוטין בגבר לפרנסה ולא כי התא משפחתי היה מלא באושר ואהבה.

פורסם

צ'מגיא, אתה ממשיך לפתח תאוריות קונספירציה וממשיך להתעלם ממה שאני אומר. אתה גם לא עונה בן כמה אתה, כמה אנשים גרושים או נשואים או בזוגיות ארוכה אתה מכיר וכו', וזה גורם לדברים שלך להראות עוד יותר תלושים.

 

אנחנו מנהלים שתי שיחות מקבילות. המטרה שלך להוכיח שזוגיות זה חרא, ועדיף להיות לבד כי אישה יכולה לרושש אותך ו-30% מתגרשים. את הפער בין ה-30% לבין הכלל אתה ממלא בהסברים על זה שגם לשאר חרא, רק הם מפחדים להתגרש כי הם דתיים \ עניים \ כל דבר אחר. ולא יעזור אם אני אספר שוב על המשפחה שלי, או על רוב חבריי הקרובים שהם או נשואים באושר, או בקשרים שנמשכים כבר שנים, או גרושים אבל בזוגיות חדשה.

 

המטרה שלי הייתה לנסות ולהסביר שאדם שמעיד על עצמו שהוא סובל מהערכה עצמית נמוכה, ושאין לו מה לתת לאחרים לא מוצא זוגיות בגלל זה, ולא בגלל שאולי, אם יהיה בקשר ארוך מספיק ויתחתן, יש סיכוי כזה או אחר שיתגרש, או שאישתו תמרר לו את החיים.

ושוב, למרות שאתה מתעקש לא להתייחס לזה, אדם שסובל מהערכה עצמית נמוכה, חייו לא יהיו כל כך זוהרים גם בתחומים אחרים, ובזה שווה לטפל תמיד ובלי קשר לשום דבר אחר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

רובכם כנראה מכירים אותי בתור raiden האגדי שפתח את השירשור הכי מוצלח בתולדות הפורום על זוגיות.

לא רוצה לגנוב את ההצגה, והאמת שגם לא קראתי את רוב הדיון, אבל Benor, לפעמים אני נוסע ברכב וחושב לעצמי "איזה כיף זה להיות רווק, אני יכול לשתות בירה בבית בתחתונים בזמן שאני משחק איזה משחק מחשב ואף אחד (או אחת) לא יציקו לי".

ואני חושב שהגישה שתיארת היא נכונה. תשקיע בעצמך, תעשה מה שאתה אוהב, תרדוף אחרי החלומות שלך ואז כנראה בנות ירדפו אחריך (כנראה - כי אני עדיין לא שם).

בהצלחה!

פורסם
רלוונטי מאוד.

 

כל כך רלוונטי שכתבת 3 הודעות דמגוגיות אחרי שהוא ענה לך בלי שום התייחסות לתשובה שלו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
צ'מגיא, אתה ממשיך לפתח תאוריות קונספירציה וממשיך להתעלם ממה שאני אומר. אתה גם לא עונה בן כמה אתה, כמה אנשים גרושים או נשואים או בזוגיות ארוכה אתה מכיר וכו', וזה גורם לדברים שלך להראות עוד יותר תלושים.

 

אנחנו מנהלים שתי שיחות מקבילות. המטרה שלך להוכיח שזוגיות זה חרא, ועדיף להיות לבד כי אישה יכולה לרושש אותך ו-30% מתגרשים. את הפער בין ה-30% לבין הכלל אתה ממלא בהסברים על זה שגם לשאר חרא, רק הם מפחדים להתגרש כי הם דתיים \ עניים \ כל דבר אחר. ולא יעזור אם אני אספר שוב על המשפחה שלי, או על רוב חבריי הקרובים שהם או נשואים באושר, או בקשרים שנמשכים כבר שנים, או גרושים אבל בזוגיות חדשה.

 

אני לא מנסה לשכנע שזוגיות זה חרא של דבר. אני מנסה להסביר שבניגוד לדעה הרווחת בציבור זוגיות זה לא פיתרון קסם לכל הבעיות בחיים.

  • אחראי פורום
פורסם

באיזה ציבור בדיוק? אני מנסה לדמיין את המציאות שלך שגורמת לך לראות כ"כ חד מימדי ופשוט לא מצליח.

אף אחד מבין הזוגות שאני מכיר, כולל אותי, לא נמצא בזוגיות כי החברה הכריחה אותו\הבטיחו לו חיי נצח ועץ שמניב דולרים.

חשבת פעם שלאנשים פשוט כיף ונחמד ונותן ביטחון להיות בזוגיות? ממש ככה פשוט.

 

ואגב השאלה המיותרת ליבגני, אני עם אותה בחורה (מרצון, באמת) 16 שנה ומסכים איתו מילה במילה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

בציבור הישראלי. בישראל פותרים כל בעיה במשפט "תמצא חברה".

 

אני אשאל אותך שאלה אחרת: אתה יכול להתגרש?

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85

×
×
  • תוכן חדש...