Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה שלי שהיא תמצא מישהו מוצלח יותר בעיניה, ותברח אליו, לא תברח מהמדינה.

 

אני גם בספק מאוד גדול שהיא תגיע לפה למען אהבה. אהבה לכסף אולי, ולחיים טובים יותר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמעתי על זוג אחד שמטייל ישראלי פגש יפנית, התאהבו והיא עברה לגור בישראל. החיים הם לא פשוטים, הם מורכבים, ותמיד יש הפתעות.

זוגיות זה מצב של WINWIN. כמו שגבר נמשך לאישה, כך גם אישה נמשכת לגבר. לא משנה מה הסיבות, אבל זה נתון. אתה יכול לטעון שאישה שנמשכת לגבר בגלל הכסף ולא לאישיות שלו, לדעתי זה שטות. אישה בתוך תוכה אוהבת את עצמה, גם את הגוף ואת האישיות שלה. היא לא תתמסר למישהו שהיא לא אוהבת בגלל הכסף, כסף יכול להיות אחת הסיבות, אבל לא היחידה.

פורסם
אני יכול להראות לך אנשים שזוגיות הביאה אותם לדירת מרתף בשכונת התקווה.

ברגע שאתה בזוגיות, אתה כאילו נמצא בבורסה, יש עליות וירידות. צריך לדעת איך להשקיע ובמה להשקיע.

אני אומר עבורי שזוגיות שלי טובה לי. אני חושב שעבורי זוגיות זה כמו גן עדן.

עבור שמן ממזר זה כאב ראש שלא צריך.

אילו כולנו הינו אותו דבר, היה משעמם בחיים.

פורסם
זה לא נכון. אם מישהו רוצה להיות לבד, כנראה שטוב לו ככה. להיכנס בכח לזוגיות כי כולם עושים את זה, זה פיגור.

לא צריך שום עזרה מקצועית, זה נורמלי לחלוטין לרצות להיות לבד. לדעתי, אם השמן יכיר מישהי שתגרום לו לגלות בה עניין צורת המחשבה שלו תשתנה לבד. אם כרגע הוא מוקף בקובבות שהוא מתאר, באמת שעדיף להישאר לבד.

ועוד איך צריך.

 

מאיפה הוא יכיר מישהי נורמלית לטעמו, אם הוא לא מחפש? כמה הזדמנויות להכרויות חדשות צצות בחיים שלך כשאתה בן 25? כשאתה בן 30? 35? כמה קל זה להתמודד עם כל מה שמפחדים ממנו - הערכה עצמית נמוכה, פחד מדחיה, אולי טראומות שסוחבים ממערכות אחרות שרואים בסביבה?

 

יותר קל מזה לבנות מעטפת שלמה של סיפורים ולכתוב שאתה ״עושה טובה לאנושות״ שאתה לא יוצא עם אף אחת, שאתה לא ראוי למשהו שיש לרוב האנשים האחרים, שעדיף ככה ואם תמצא מישהי אז בטח היא תראה כמו קרוקודיל ותהייה טיפשה. ואז נוצר מעגל שכנוע שעדיף להיות לבד, אבל הסיבה לזה היא לא כי זה ״עדיף״, אלא כי הפחד משתק.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
ועוד איך צריך.

 

מאיפה הוא יכיר מישהי נורמלית לטעמו, אם הוא לא מחפש? כמה הזדמנויות להכרויות חדשות צצות בחיים שלך כשאתה בן 25? כשאתה בן 30? 35? כמה קל זה להתמודד עם כל מה שמפחדים ממנו - הערכה עצמית נמוכה, פחד מדחיה, אולי טראומות שסוחבים ממערכות אחרות שרואים בסביבה?

 

יותר קל מזה לבנות מעטפת שלמה של סיפורים ולכתוב שאתה ״עושה טובה לאנושות״ שאתה לא יוצא עם אף אחת, שאתה לא ראוי למשהו שיש לרוב האנשים האחרים, שעדיף ככה ואם תמצא מישהי אז בטח היא תראה כמו קרוקודיל ותהייה טיפשה. ואז נוצר מעגל שכנוע שעדיף להיות לבד, אבל הסיבה לזה היא לא כי זה ״עדיף״, אלא כי הפחד משתק.

אשאל אותך שאלה אחרת: האם טוב להיות בזוגיות הרבה מאוד זמן עם אותה אישה?

אני לא פסיכולוג, ולא מתימר להיות פסיכולוג. אבל אם טוב לו להיות לבד, מה אכפת לך? זה פוגע בסובבים שלו?

פורסם

למה זה לא טוב?

הוריי נשואים כבר 35 שנה ומאושרים לרוב.

 

אני גם לא פסיכולוג. ״טוב״ לו להיות לבד, כי הוא מפחד מהחיפושים וכי הוא לא מכיר משהו אחר.

לי היה טוב גם כשלא היה לי רכב ספורטיבי. לפני 5 שנים בכלל לא ידעתי מה זה ״נהיגה״ במובן שאני מכיר היום.

 

ואיכפת לי? לא איכפת לי, אני לא מבקר אותו. להפך. אני עצוב בשביל מי שמעניש את עצמו ללא סיבה אמתית.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
ברגע שאתה בזוגיות, אתה כאילו נמצא בבורסה, יש עליות וירידות. צריך לדעת איך להשקיע ובמה להשקיע.

אני אומר עבורי שזוגיות שלי טובה לי. אני חושב שעבורי זוגיות זה כמו גן עדן.

עבור שמן ממזר זה כאב ראש שלא צריך.

אילו כולנו הינו אותו דבר, היה משעמם בחיים.

 

אתה נמצא בתקופה של אופוריה. כאשר מאוהבים המוח מפריש הורמונים שפועלים על אותם אזורים כמו הרואין. כעבור מספר שנים המוח מפסיק להפריש את אותם הורמונים והחרא מתחיל לצוף.

פורסם
אתה נמצא בתקופה של אופוריה. כאשר מאוהבים המוח מפריש הורמונים שפועלים על אותם אזורים כמו הרואין. כעבור מספר שנים המוח מפסיק להפריש את אותם הורמונים והחרא מתחיל לצוף.

טוב לדעת שאני מסומם באהבה כבר כמה שנים...

פורסם
למה זה לא טוב?

הוריי נשואים כבר 35 שנה ומאושרים לרוב.

 

אני גם לא פסיכולוג. ״טוב״ לו להיות לבד, כי הוא מפחד מהחיפושים וכי הוא לא מכיר משהו אחר.

לי היה טוב גם כשלא היה לי רכב ספורטיבי. לפני 5 שנים בכלל לא ידעתי מה זה ״נהיגה״ במובן שאני מכיר היום.

 

ואיכפת לי? לא איכפת לי, אני לא מבקר אותו. להפך. אני עצוב בשביל מי שמעניש את עצמו ללא סיבה אמתית.

 

ויש אנשים שנשואים 35 שנה בלי אושר. אז?

 

טוב לדעת שאני מסומם באהבה כבר כמה שנים...

 

זה לא נמשך לנצח. אחרי הילד הראשון היא לא תזכור איך קוראים לך.

פורסם

אז בהכרח עדיף להיות לבד, ולהניח שזה מה שטוב לך למרות שמעולם לא היה לך משהו אחר, ברור.

די, נו.

השכנוע העצמי ברור. כל מי שכותב כאן נגד זוגיות לכאורה לא ממציא את הגלגל, באמת. זה נכון לגבי כל פחד, אגב. גם אנשים שסובלים מפחד במה ישכנעו את עצמם לרוב לא איך *להתגבר* על הפחד, אלא איך *לא* להגיע למצב שבו הם צריכים לעמוד על קהל.

אבל זה עדיין שכנוע עצמי, שמאחוריו עומדות בעיות שונות ומגוונות, שאני בטוח שכל אחד רק ירוויח אם יפתור עם עצמו.

צר לי, זה לא משהו שישתנה גם אם יפתחו גם עוד כמה שרשורים בנושא, ואתה תכתוב על אלו שנשואים 30 שנה ורע להם, וממזר שמן יספר שוב פעם איך דווקא לו, מכל בני האדם שבעולם, אין בכלל מה להציע לצד השני, ואיך דווקא הוא עדיף שיהיה לבד.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מצטער לאכזב אותך, אבל בנושא הזה שכנוע עצמי הוא דו-כיווני. כל אחד יכול לעלות לפייסבוק תמונות קוצ'י מוצ'י פוצ'י עם הבת זוג, אבל אף אחד לא יודע מה קורה בין הקירות.

 

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מציגה תמונת מצב אחרת:

 

http://www.cbs.gov.il/www/publications/pw98.pdf

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יבגני, יש מלא דברים בעולם שיכולים לעשות לנו טוב אבל אנחנו לא רודפים אחריהם כמו מסוממים. אם טוב לו להיות לבד, מה הבעיה בזה?

לא כל אחד מוצא את אשת חלומותיו, גם מי שמחפש בקדחתנות, וזו עובדה. יש המון פרידות מכוערות וגירושין. זה מורכב יותר מנהיגה ספורטיבית. רכב אפשר למכור. אי אפשר לסלק בן אדם אחר מהחיים שלך סתם ככה כשנמאס, יש לזה מלא השלכות.

אם הוא היה אומר שהוא משתוקק לחברה נשית אבל בגלל שהוא מכוער טיפש ועני אף אחת לא תרצה אותו, אז באמת צריך לחפש עזרה מקצועית. זה לא המצב.

בן אדם שאוהב את ה"לבד" שלו ורוצה להיות בזוגיות צריך למצוא מישהי שתכבד את זה ותבין, זה לא פשוט. לא שווה להיות במערכת יחסים שיש בה יותר וויכוחים ומריבות מאשר זמן כיף ביחד. אני מבין אותו כי גם אני כזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שלא נדבר שהמון, אבל המון אנשים נמצאים בזוגיות בינונית במקרה הטוב בגלל שיש להם ילדים ומיליון שקל משכנתא.

 

אי אפשר לצבוע נושא מורכב כמו יחסים בין בני אדם בשחור ולבן. לא כל רווק אומלל ולא כל זוג הנשוי מאושר.

פורסם

chemguy, אתה לא מאכזב אותי. אלו לא החיים שלי שנהרסים, ברוך ה׳.

אם אתה רוצה לבנות לעצמך תפיסת עולם פסאודו אבסורדיסטית, אז בכיף. רק צריך להוסיף לזה שבסוף כולנו נמות, אני אספר לך על 4 מכרים שניסו להתאבד, כולל אחד שהפך לצמח, והדכאון מושלם.

 

סלואורייד, אני אשאל בפעם השלישית: מאיפה הוא יודע שזה מה שטוב לו, אם מעולם לא ניסה משהו אחר?

תקרא בין השורות את מה שהוא כותב (ולא רק בגלל השורות): הוא חושב שאין לו סיכוי למצוא מישהי נורמלית, הוא חושב שאין לו מה לתרום, הוא חושב שהכל זה פשרה.

לא כל רווק אומלל. בטח לא כל רווק שניסה משהו אחר, והגיע למסקנה שזה מה שעדיף לו.

אדם שכל מה שהוא יכול לכתוב על עצמו יכול להיות מסוכם ב-im not worthy אומלל, וזה מתחיל הרבה לפני זוגיות וזוגיות זה גם לא מה שיפתור את זה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...