Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי חבר אעלק

אני בינתיים נשוי, אבל משתמש בגומי ליתר ביטחון. אי אפשר לסמוך על אף אחד היום. [emoji6]

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי בדייטים בודדים ולא יצא מזה משהו. כרגע, אין לי מספיק בטחון / מה לתת לצד (ברור לי שאלו הן אמונות מגבילות) השני ויש לי דברים אחרים לטפל בהם בחיים, שהרבה יותר מטרידים אותי מבת-זוג. כך ש"הדחיפות לבת-זוג לא גבוהה במיוחד.

פורסם
נישואין זו דרך לפתור ביחד בעיות שלא היו צצות אם היית נשאר רווק.

 

 

אתה מחליף סט בעיות מסוים בסט בעיות אחר.

 

אני בינתיים נשוי, אבל משתמש בגומי ליתר ביטחון. אי אפשר לסמוך על אף אחד היום. [emoji6]

 

 

בצדק. אני מכיר אדם שקיבל ילד שלישי בניגוד לרצונו כי לא השתמש בגומי.

פורסם

זוגיות זה דבר מורכב מאוד. מסכים עם דיסקו, זה ממש לא כזה כיף ונפלא כמו שזה נראה מהצד. כשאתה רואה זוג שמח ונהנה ומקנא בהם, אתה לא יודע שבעוד 10 דק' הם יהיו ברוגז אחד עם השני, ויכול להיות שאתמול הוא ישן בסלון.

יש צדדים חיוביים בזוגיות, ללא ספק. אתה לא בודד, יש לך מישהו שחולק איתך את החיים. אבל יש לזה גם צד שלילי - אתה צריך להתחשב ברצונות של עוד מישהו, שלא תמיד מתכנסים עם הרצונות שלך. יש גם דברים שמאוד - מאוד מעצבנים בבת הזוג שלך, וזה בסדר, ככה זה. אין מה לעשות. אי - אפשר למצוא אדם שהוא בדיוק כמוך, ואם היית מוצא - היה לכם משעמם וזה היה מתפרק.

אני אמנם בחור צעיר, אין לי ניסיון חיים כמו לחבר'ה פה, אבל אני בזוגיות כבר שנתיים וחצי (חיים ביחד וזוג נשוי לכל דבר ועניין) ואלו התובנות שלי.

בכל אופן, זוגיות זה נחמד, זה טוב. זוגיות טובה זה כשמתחשבים ברצונות אחד של השני, לא מתעסקים בשטויות, לכל אחד גם יש את ה-"לבד" שלו. לא צריך להיות תקועים בתחת אחד של השני.

כמו כן, ברגע שבזוגיות חיים כבר ביחד ונשואים וכו', צריך לברר את ענייני הכספים ואיך זה מתחלק. לא כל הזוגות מסכימים על אופן ההתנהלות הכלכלית שלהם. שים לב שזה נקודת משבר אצל הרבה זוגות. צריך שתהיה הסכמה. יש כאלו שלא מרגישים בנוח עם זה שהם מרוויחים פי 5 מהאישה ועדיין צריכים להתחשב בדעתה. מצד שני, יש נשים שחושבות שהן צריכות לצאת ולפתח קריירה, וגם על הגבר לתפוס חלק במטלות הבית. יש אנשים שלא נוח להם שהאישה מוציאה את כל הכסף על בגדים ולאישה לא נוח שהגבר קונה משהו לרכב או בכללי, רכב ספורטיבי או משהו, שהוא בניגוד נניח לאיזו ניסן מיקרה שהייתה חוסכת המון כסף.

 

יש המון - המון לבטים והמון דברים שיש להתחשב בהם. זוגיות זה לא טיול בפארק, זה קשה, לפעמים זה חרא, לפעמים זה טוב. הכמיהה לבת-זוג שתהיה איתנו ונחבק אותה כשקשה, יכולה לשבש קצת את השיקולים ולבסוף תמצא עצמך בזוגיות חרא.

 

מה גם, אני ממליץ שתתנסה קצת עם בחורות לפני שתחליט שפגשת את "האחת". אחרת אתה עלול למצוא את עצמך עם תחושת פספוס שעלולה לעלות לך בזוגיות, או לחלופין באושר בחייך.

 

אגב, בגלל זוגיות אין צורך לעבור לחיפה, כן? :lol:

פורסם

זוגיות זה עסק לכל דבר. מעבר לריגושים וזי..נים כדי שכל הדבר הזה ימשיך לפעול יש להגדיר בבית תפקידים. כמו שבמוסך יש חשמלאי ומכונאי שאחד לא מתערב לשני ככה זה בין גבר לאישה. אסור ששניים ינהלו תקציב ,יכולים לדון ביחד אבל את ההחלטה עושה אחד. אותו דבר גם בגדילת ילדים. אבל כל זה כאשר זוגיות באמת בריאה ויש אמונה מלאה אחד בשניה. חרא קורה כשיש בגידה ואז כל מה שנבנה יורד לפח של הזבל. אני נשוי על ילד ולא מתערב לאישתי באיך שהיא מגדלת את הבן שלנו אבל היא כן מתחשבת בכמה קריזים שלי שחשובים לי שנוגעים בו ואני גם מרוצה באיך שהיא עושה את זה. לעומת זאת לה אין שמץ בכלכלה אז היא סומכת עלי בניהול תקציב. רבים המון בעיקר על שטויות אבל זה ישמע אולי דפוק אך כשהל וורוד זה כבר מחשיד כי מפסיקים לריב בזמן שלא איכפת הזוגיות.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
אני נשוי על ילד ולא מתערב לאישתי באיך שהיא מגדלת את הבן שלנו

 

איך אישתך מגדלת את הבן שלכם?.. לא חשבת שאולי גם לך, בתור אבא שלו, יש צד בגידול וחינוך הילד?.. WTF

פורסם

 

 

שורה תחתונה בנאדם, שחרר. מה שצריך להגיע - יגיע.

 

מוטו לחיים בריאים. :beerchug:

כדאי לאמץ.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם (נערך)

למי שמבקר את פות"ש על מיעוט דייטים - כדאי לקרוא את השרשור הקודם שפתח, כדי שיבין שהבחור קצת שונה מרובנו.

 

גם לוח הזמנים של כל אחד מאתנו שונה - ישמי שמבשיל לזוגיות בגיל 21, יש מי שמבשיל בגיל 35 ויותר, ויש מי שכלל אינו מסוגל לחיות בזוגיות.

 

בניגוד לציניות שרווחת בשרשור מסוג זה אין לי ספק שמרבית הכותבים לא היו מחליפים את הזוגיות שלהם ברווקות. אבל, שימו לב, לפחות חלקם נישאו בגיל מאוחר יחסית. כנראה שלא קרה שום דבר רע.

 

עכברוני - אתה נמנע מילדים. גם זה נושא שאפשר להרחיב עליו את הדיון. אבל מצריך שרשורים נפרדים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זוגיות זה עסק לכל דבר. מעבר לריגושים וזי..נים כדי שכל הדבר הזה ימשיך לפעול יש להגדיר בבית תפקידים. כמו שבמוסך יש חשמלאי ומכונאי שאחד לא מתערב לשני ככה זה בין גבר לאישה. אסור ששניים ינהלו תקציב ,יכולים לדון ביחד אבל את ההחלטה עושה אחד. אותו דבר גם בגדילת ילדים. אבל כל זה כאשר זוגיות באמת בריאה ויש אמונה מלאה אחד בשניה. חרא קורה כשיש בגידה ואז כל מה שנבנה יורד לפח של הזבל. אני נשוי על ילד ולא מתערב לאישתי באיך שהיא מגדלת את הבן שלנו אבל היא כן מתחשבת בכמה קריזים שלי שחשובים לי שנוגעים בו ואני גם מרוצה באיך שהיא עושה את זה. לעומת זאת לה אין שמץ בכלכלה אז היא סומכת עלי בניהול תקציב. רבים המון בעיקר על שטויות אבל זה ישמע אולי דפוק אך כשהל וורוד זה כבר מחשיד כי מפסיקים לריב בזמן שלא איכפת הזוגיות.

 

בטח להגדיר תפקידים. האשה מנקה, מבשלת ומטפלת בילדים, הגבר מביא את הכסף הביתה. אין ספק שזו זוגיות בריאה. כל הכבוד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הפסיקה לקחת גלולות והופ הוא קיבל עוד ילד.

 

את זה הבנתי. לא הבנתי ברמת הרעיון איך אפשר לקיים זוגיות עם מישהי שעושה החלטה משמעותית שכזאת בניגוד לבן הזוג. האמת, אין לי מושג איך הייתי נוהג במצב כזה.

פורסם
למי שמבקר את פות"ש על מיעוט דייטים - כדאי לקרוא את השרשור הקודם שפתח, כדי שיבין שהבחור קצת שונה מרובנו.

 

גם לוח הזמנים של כל אחד מאתנו שונה - ישמי שמבשיל לזוגיות בגיל 21, יש מי שמבשיל בגיל 35 ויותר, ויש מי שכלל אינו מסוגל לחיות בזוגיות.

 

בניגוד לציניות שרווחת בשרשור מסוג זה אין לי ספק שמרבית הכותבים לא היו מחליפים את הזוגיות שלהם ברווקות. אבל, שימו לב, לפחות חלקם נישאו בגיל מאוחר יחסית. כנראה שלא קרה שום דבר רע.

 

עכברוני - אתה נמנע מילדים. גם זה נושא שאפשר להרחיב עליו את הדיון. אבל מצריך שרשורים נפרדים.

 

אם התכוונת במקרה אליי, אז לא שאלתי את פותח השרשור את זה בשביל לבקר אותו, אלא בשביל להבין מה הבעיה. אתה לא יכול להיות שלם עם עצמך ולאהוב את עצמך כשאתה בכלל לא מגיע לדייטים. הרי מה זה יעזור?

פורסם

אני רואה את זה ככה:

 

דייטים זה כמו ראיונות עבודה.

 

אם לא הייתי צריך כסף, לא הייתי מחפש עבודה, לא הייתי הולך לראיונות עבודה.

 

אז ללכת לראיונות עבודה זה רוע הכרחי.

 

זוגיות זה משהו שאני מסתדר בלי. אז אני לא הולך לדייטים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...