Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יכול להראות לך אנשים שזוגיות הביאה אותם לדירת מרתף בשכונת התקווה.

זה במעגל הראשון של גוש דן, זה טוב

חשבתי שנפטרת מהמונדאו :wink:

יש עדיין פוקוס

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אישתי בדיוק ההפך ממני .אני לא סובל לראות ספורט היא חולה כל המשחקים של מכבי רואה יציע העיתונות 1 משהו לא זוכר חולה .בהבנה של משחקים היא מכניסה את החברים שלי שחולים ספורט לכיס הקטן וגורסת אותם .היא חולת ניקיון ואני רגיל שטיפה ביום היא 3 פעמים ביום להגיד לך שזה לא מעצבן אותי לפעמים .היא חסכונית ואני פזרן שמזל שהיא לצידי ככה היא גורמת לי להבין מה יותר חשוב .אנחנו שני אנשים הכי שונים אבל גם הכי מתאמים .אני לא מאמין שבן אדם עמוק בלב לא מחפש אהבה בת או בן זוג מה שהוא מעדיף .

פורסם
צ׳םגיא, גדלתי על נשואים פלוס וראיתי את אל באנדי נואם ב-no maam, או משכנע את חברו לעבודה לא להתחתן יותר מפעם אחת. אפילו רציתי לקנות חולה פעם. יש אנשים לא מאושרים בזוגיות. יש. אז להסיק מזה על הכלל?

היה מקרה של ילדה שנתלש לה כל השיער בקרטינג, אז בוא לא נעשה קרטינג. יש אלפי אנשים שנפגעים בתאונות דרכים, אז בוא לא נצא מהבית. יש אנשים שמקבלים התקפים אלרגייים פתאומיים ממאכלים שונים, אז בוא לא נאכל.

אין לזה סוף. בעצם יש. בסוף כולם מתים. אבל יש כאלו שגם בוחרים לחיות תוך כדי, ואגב, גם בין הגרושים אני מכיר כאלו שמצאו את עצמם בפרק השני של החיים והיום מאושרים מאוד.

אתה בוחר בתפיסת עולם דכאונית, ומנסה למכור אותה כאילו היא פרגמטית, צינית או כל דבר דומה. אבל הסיפורים שאתה וממזר שמן מוכרים לעצמכם על ״למה לא״ הם השכנוע העצמי שלכם ותו לא. הם לא מעידים על איזו רציונאליות או בחירה מושכלת, בדיוק כמו ש...פתיחת שרשור על המנעות מאוכל כי אפשר לקבל אלרגיה לא תעיד על משהו כזה.

 

סלואורייד, זה לא דיון על ״זכויות״. ברור שזו ״זכותו״. ואני רק אומר בעדינות האופיינית לי, שאם הוא ודומיו יפנו לגורמי מקצוע אמתיים, במקום לשכנע זה את זה כמה כולן בחוץ קונפות טפשות שרודפות אחרי הכסף שלהם, הם רק ירוויחו. קרא שוב את התגובותשלו, גם בשרשור המקביל שהיה על זה לא מזמן, ותגלה בדיוק מה הוא חושב על עצמו וחבל. מהכתיבה שלו, אני דווקא בטוח שיש לו מה לתת ומה להרוויח מקשר לפחות כמו לכל שאר המגיבים כאן.

 

אתה עושה לעצמך שכנוע עצמי רק מהכיוון הנגדי. אתה לא יודע מה קורה בין הקירות ואתה לא יודע מי באמת מאושר ומי עושה הצגה משכנעת כלפי חוץ. לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה 30% מתגרשים אז כנראה שלא כולם שמחים ומאושרים בזוגיות שלהם.

פורסם

וחבר שלי שאינו יודע לשחות טבע בנהר שעומקו הממוצע חצי מטר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צ׳םגיא, אני לא עושה לעצמי ״שכנוע עצמי״, כשם שמי שבוחר לחיות ולא להתאבד, או בוחר לאכול ולא להיות בולמי, או מי שבוחר לצאת מהבית ומלא מתחבא מתחת למיטה לא עושה ״שכנוע עצמי״. גם בסטטיסטיקה שאתה נהנה לצטט, 70% נשארים ביחד, וזה בכלל מגיע הרבה אחרי העובדה שהרבה אנשים נהנים ממערכות יחסים ארוכות מבלי בכלל להתחתן, ושיש כאלו, כפי שכבר כתבתי, שמוצאים את עצמם בזוגיות טובה גם בפרק ב׳.

 

שוב, הטעון שלך מתאמץ להיות פרגמטי - ציני, אבל הוא לא עובדת לוגית. העובדה שיש אנשים לא מאושרים בזוגיות לא יכולה לשמש כתרוץ, לפחות לא כתרוץ רציונאלי, להחלטה בכלל לא לנסות לחפש זוגיות. בדיוק כמו בכמה דוגמאות האחרות שהבאתי לך. ושוב, בפעם האחרונה, לא במקרה בשרשורים האלו ההסברים על ויתור חיפוש זוגיות מגיעים באותה הנשימה עם תאור עצמי חסר בטחון עצמי במיוחד, או השקפת עולם המנסה מאוד להיות צינית על נצלניות או זייפני תמונות פוצי מוצי בפייסבוק.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

סטטיסטיקה לא יודעת למדוד כמה אנשים נמצאים בחרא של זוגיות ולא מתגרשים מסיבות רבות ומגוונות. בנוסף בסטטיסטיקה נלקחים בחשבון מגזרים שכמעט ולא מתגרשים מסיבות דתיות - חברתיות כגון המגזר המוסלמי. נראה לי קשה לך לקבל את העובדה שאדם רווק יכול להיות הרבה יותר מאושר ומוספק ממך.

פורסם

ישה, זה לא עניין רק של הספורט, זה פשוט לשבור את שגרת החיים היומית שבשבילי היא כל כך מהנה. למשל, אני אוהב בשבת לראות כדורגל מהבוקר עד הלילה, אוהב להתקין פתאום איזה משחק מחשב/סמארטפון ולחרוש עליו עד שנמאס לי-מבלי שמישהו יגיד לי שזה ילדותי, יש ימים ואפילו שבועות שאני פשוט אוהב להיות לבד מבלי שקרה לי כלום-סתם אוהב את הבדידות והשקט שלי. כשהייתי בזוגיות הרגשתי כאילו אני עושה משהו שאני לא אוהב. כאילו אני עושה את זה כדי להוכיח לעצמי ש"הנה, אמא/אבא/חברים, גם לי יש זוגיות".

כמובן שיש את הרגעים הבודדים(מאוד) שכן בא לי מישהי להתנשק איתה ליד השקיעה, אבל ברוב הפעמים פשוט כיף לי להיות חופשי כמו פרפר. אני פשוט מרגיש מאושר יותר. ואתה לא יכול לומר שלא ניסיתי, היו לי לא מעט קשרים בחיים. ניסיתי את שתי הדרכים ואני מתחיל להגיע למסקנה שאולי באמת לא מתאים לי זוגיות.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם
גם כרגע לא, וגם לא רואה את עצמי אי פעם בזוגיות.

 

אם זה לא מתאים לי (אני בקושי סוחב את עצמי, רק בת זוג עוד חסרה לי), ואני (כנראה) לא מצאים לזה (פשוט לא רואה את עצמי בתור בן זוג למישהי/בעל/אבא לילד), אז אני לא טורח בכלל לחפש.

 

אפילו שהציעו לי להכיר בנות, פשוט אמרתי ישר לא. לא רוצה אפילו להיכנס לזה. אולי בגלל הערכה עצמית נמוכה, אולי בגלל סיבות אחרות.

 

וכן, אף פעם לא הייתי במערכת יחסים כלשהי, מאותן סיבות. יש לי מספיק צרות בחיים, לא רוצה גם את הצרות האלה.

 

אתה לגמרי צריך לטפל בעצמך ובאיך שאתה רואה את עצמך לפני שאתה נכנס למערכת יחסים, זה ברור. אבל נקודת המבט שלך שגויה לחלוטין - אני לא ראוי, לכן לא אמצא אף אחת ראויה, לכן אין טעם לחפש. קודם תהפוך לראוי בעיני עצמך - ואז תראה שיש טעם לחפש.

 

ובכל זאת, בשביל לחזק אותך, הנה:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בחור כימי, תקרא שוב מה שכתבתי - כתבתי שהוא צריך לטפל בעצמו, לא שהוא צריך בהכרח ללכת לטיפול פסיכולוגי (למרות שזו לגמרי דרך לגיטימית).

 

ופרנקוס - אני רואה שהם ממציאים קיצורים לכל שטות. אולי צריך לעשות וידאו What is PCSFESBK -

People Creating Shortcuts For Everything Should Be Killed

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נראה לי קשה לך לקבל את העובדה שאדם רווק יכול להיות הרבה יותר מאושר ומוספק ממך.

ולי נראה שקשה לך לקבל את העובדה שאין איזו תאוריית קונספירציית מסביב, ורוב האנשים הם לא זומביים אובדניים, שנשארים בקשר רק כי משכנתא או ילדים או כל דבר אחר.

גם הומלס בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב יכול להיות מאושר יותר ממני. זו לא תחרות ביני לבינך, או ביני לבין מי שישן בספספל ברחוב צ׳לנוב בתל אביב, אבל קם עם חיוך מאוזן לאוזן, כי ככה.

 

מדובר על נורמה. לא על איזו פילוסופיה מחוכמת, או פרספקטיבה. מה גם ש(שוב, בפעם ה-100), במקרה של אנשים כמו הממזר השמן זהלא מגיע מתוך התנסות בשני העולמות ובחירה מודעת, אלא מתוך זה:

אולי בגלל הערכה עצמית נמוכה, אולי בגלל סיבות אחרות.

 

אף בן אדם שסובל מהערכה עצמית נמוכה הוא לא מאושר. בהכרח. ולא צריך להיות ״מוסמך״ כדי לייעץ למישהו בפורום פתוח לפנות למישהו שכן מוסמך כדי לטפל בזה, במקום לכתוב תאוריות ציניות, מזנתרופיות ושוביניסטיות על האנושות הממורמרת.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...