Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוגיות - הסתכלות קצת שונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 322
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת שבזמן האחרון אני מתחיל להרגיש כמו השמן הממזר.

אחרי שבזבזתי לא מעט זמן בחיים על חיפוש "אהבה", אני מתחיל להרגיש פתאום שאולי אני פשוט לא מתאים להיות בזוגיות.

יצאתי עם מישהי לא מזמן למשך קצת יותר מחודשיים ופשוט הרגשתי שהחיים שלי כבר לא "נוחים" כמו פעם. שצריך כל הזמן לשמר את הקשר עם כל מיני יציאות משעממות ובעיקר הרגשתי שאני עושה משהו שאני לא אוהב ולא נהנה ממנו. שלא תבינו, הבחורה הייתה באמת אחלה ואפילו נראתה לא רע, אז אולי כי התרגלתי לזה במהלך השנים, אבל הרגשתי שהרבה יותר כיף לי להיות לבד מאשר בזוגיות.

אני רגיל לבוא הביתה מהעבודה, להתאמן קצת, לצפות בכדורגל/כדורסל, להיות קצת על המחשב וללכת לישון. זה דבר שאולי לאחרים ישמע כמו חיים משעממים ובנאליים, אבל אני ממש נהנה מזה. באמת. כשהייתי בזוגיות, פתאום אין זמן לראות ליגת אלופות בימי שלישי("אתה מעדיף את רונאלדו עלי?!"), ישן 4 שעות בלילה, פתאום הולך למסעדות יקרות ופלצניות סתם כי צריך "לצאת" ומבזבז כסף מיותר כדי לרצות את הצד השני. ככה גם הרגשתי בזוגיות קודמות שהיו לי בחיים. כנראה שיש אנשים שבאמת לא מתאימים ולא צריכים זוגיות בשביל ההנאה בחיים.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם
chemguy, אתה לא מאכזב אותי. אלו לא החיים שלי שנהרסים, ברוך ה׳.

אם אתה רוצה לבנות לעצמך תפיסת עולם פסאודו אבסורדיסטית, אז בכיף. רק צריך להוסיף לזה שבסוף כולנו נמות, אני אספר לך על 4 מכרים שניסו להתאבד, כולל אחד שהפך לצמח, והדכאון מושלם.

 

סלואורייד, אני אשאל בפעם השלישית: מאיפה הוא יודע שזה מה שטוב לו, אם מעולם לא ניסה משהו אחר?

תקרא בין השורות את מה שהוא כותב (ולא רק בגלל השורות): הוא חושב שאין לו סיכוי למצוא מישהי נורמלית, הוא חושב שאין לו מה לתרום, הוא חושב שהכל זה פשרה.

לא כל רווק אומלל. בטח לא כל רווק שניסה משהו אחר, והגיע למסקנה שזה מה שעדיף לו.

אדם שכל מה שהוא יכול לכתוב על עצמו יכול להיות מסוכם ב-im not worthy אומלל, וזה מתחיל הרבה לפני זוגיות וזוגיות זה גם לא מה שיפתור את זה.

 

 

אין הרבה פעמים שיש הסכמה עם ייבגני

 

 

אה, נכון, חיים שלי נהרסים והחיים שלך משביחים כמו יין. אגלה לך סוד: אשתך יכולה להפוך אותה למקבץ נדבות לפני שתבין מה קרה בכלל.

 

ויכולה גם לעשות אותך מלך.

 

די לעשות הכללות.

 

אם יש לך מקצוע אף אשה לא יכולה לעשות אותך מקבץ נדבות.

 

אולי להביא אותך למצב כלכלי על הפנים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
האמת שבזמן האחרון אני מתחיל להרגיש כמו השמן הממזר.

אחרי שבזבזתי לא מעט זמן בחיים על חיפוש "אהבה", אני מתחיל להרגיש פתאום שאולי אני פשוט לא מתאים להיות בזוגיות.

יצאתי עם מישהי לא מזמן למשך קצת יותר מחודשיים ופשוט הרגשתי שהחיים שלי כבר לא "נוחים" כמו פעם. שצריך כל הזמן לשמר את הקשר עם כל מיני יציאות משעממות ובעיקר הרגשתי שאני עושה משהו שאני לא אוהב ולא נהנה ממנו. שלא תבינו, הבחורה הייתה באמת אחלה ואפילו נראתה לא רע, אז אולי כי התרגלתי לזה במהלך השנים, אבל הרגשתי שהרבה יותר כיף לי להיות לבד מאשר בזוגיות.

אני רגיל לבוא הביתה מהעבודה, להתאמן קצת, לצפות בכדורגל/כדורסל, להיות קצת על המחשב וללכת לישון. זה דבר שאולי לאחרים ישמע כמו חיים משעממים ובנאליים, אבל אני ממש נהנה מזה. באמת. כשהייתי בזוגיות, פתאום אין זמן לראות ליגת אלופות בימי שלישי("אתה מעדיף את רונאלדו עלי?!"), ישן 4 שעות בלילה, פתאום הולך למסעדות יקרות ופלצניות סתם כי צריך "לצאת" ומבזבז כסף מיותר כדי לרצות את הצד השני. ככה גם הרגשתי בזוגיות קודמות שהיו לי בחיים. כנראה שיש אנשים שבאמת לא מתאימים ולא צריכים זוגיות בשביל ההנאה בחיים.

 

מי שלא מבינה

שיש מסי ויש רונאלדו ( בסדר הזה כן ) :-Dוהעדפה שלך לראות אותם במקום יציאה איתה , ( השוואה דבילית, של אחת שתקנא גם אם תסתכל על בחורה יפה ברחוב )היא לא אחלה בחורה.

 

אם אתה צריך לרצות את הבחורה , ויש רק אני אני אני ( הבחורה ) המשך בחיפושיך.

 

אם ירידה לשפת הים לקראת שקיעה עם כיכר לחם ריחני גבינה שמן זית ואבטיח לא מספיק רומנטי בשבילה והיא צריכה רק את מסעדת השף הפלצנית האחרונה, המשך בחיפושיך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יבגני, דווקא אני לא רואה במה שהוא כותב ביטוי לאומללות, זה לא שהוא ישן על ספסל ברחוב ונותן לילדים לכבות עליו סיגריות בשביל כסף.

הבן אדם עצמאי ומסתדר בחיים למרות שהוא טיפה קיצוני בתפיסה שלו.

אם הוא החליט שעדיף לו להתרחק מכל מה שקשור לזוגיות למרות שבחיים לא ניסה, זכותו.

בסופו של דבר הזמן ילמד אותו אם הוא נדפק או הרוויח. בדברים האלה התועלת או הנזק אף פעם לא אבסולוטיים. יש מי שיראה בזה הישג להיות רווק נצחי, יש שיראו בזה כישלון. לדעתי לא צריך לאנוס אנשים להיכנס למסגרות חברתיות כי זה מקובל ורוב האנשים מפיקים מזה הנאה, או לפחות טוענים כך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמובן שזכותו. אני לא חושב שיבגני או כל אחד אחר פה גם שופט אותו על הגישה הזאת. פשוט מעלים את הטענה הנכונה בצורה אבסולוטית שאם לא נסית לעולם לא תדע.

עם הקטנים שלי עשיתי הסכם שהם לא אומרים על אוכל שהוא לטעים עד שהם לא ניסו. כנראה שזה קורה גם בגילאים מבוגרים יותר :roll:

פורסם
מי שלא מבינה

שיש מסי ויש רונאלדו ( בסדר הזה כן ) :-Dוהעדפה שלך לראות אותם במקום יציאה איתה , ( השוואה דבילית, של אחת שתקנא גם אם תסתכל על בחורה יפה ברחוב )היא לא אחלה בחורה.

 

אם אתה צריך לרצות את הבחורה , ויש רק אני אני אני ( הבחורה ) המשך בחיפושיך.

 

אם ירידה לשפת הים לקראת שקיעה עם כיכר לחם ריחני גבינה שמן זית ואבטיח לא מספיק רומנטי בשבילה והיא צריכה רק את מסעדת השף הפלצנית האחרונה, המשך בחיפושיך.

 

כמעט כל בחורה מנהלת מלחמת חימוש מול חברותיה. גבר שלא יאפשר להשוויץ במשהו יעוף על טיל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לא כולן, אפילו רובן לא. אבל כמו שגבר מתגאה בזה שיש לו חברה שאוהבת אותו, גם אישה ככה. כשעושים את זה בצורה בריאה ולא מתייחסים לזה כמלחמת חימוש, הכל טוב. מאנשים שרואים כל דבר כתחרות צריך להתרחק.

כמובן שזכותו. אני לא חושב שיבגני או כל אחד אחר פה גם שופט אותו על הגישה הזאת. פשוט מעלים את הטענה הנכונה בצורה אבסולוטית שאם לא נסית לעולם לא תדע.

עם הקטנים שלי עשיתי הסכם שהם לא אומרים על אוכל שהוא לטעים עד שהם לא ניסו. כנראה שזה קורה גם בגילאים מבוגרים יותר :roll:

גם ידיעה היא לא אבסולוטית. אפשר לדעת משהו מניסיון אישי ואפשר לדעת מניסיון של אחרים. בשני המקרים הידיעה היא לא מושלמת כי זה שניסה, לא היה בזוגיות עם כל הנשים בעולם וזה שלא ניסה, הידע שלו נובע מהתרשמות חיצונית וברור שהוא חלקי.

אני חושב שגם בהסכם שלך עם הילדים יש חורים. יש מאכלים שנראים כמו משהו שנפלט מרקטום של זומבי אבל טעימים רצח. נראה אותך משכנע ילד לאכול ראש של כבש למשל :)

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ג

וכן, אף פעם לא הייתי במערכת יחסים כלשהי, מאותן סיבות. יש לי מספיק צרות בחיים, לא רוצה גם את הצרות האלה.

 

חשבתי שנפטרת מהמונדאו :wink:

פורסם

למרות שהשרשור מעניין ודברים נכתבים מהלב, זה די פול גז בניוטרל. הכל סובייקטיבי ואיש לא ישנה את איש.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
כמעט כל בחורה מנהלת מלחמת חימוש מול חברותיה. גבר שלא יאפשר להשוויץ במשהו יעוף על טיל.

לא כולן, אבל מסכים שלא חסר. כאלו גם קל יחסית לזהות כבר בדייט הראשון ; מכאן השאלה היא עד כמה אתה נואש.

פורסם
אה, נכון, חיים שלי נהרסים והחיים שלך משביחים כמו יין. אגלה לך סוד: אשתך יכולה להפוך אותה למקבץ נדבות לפני שתבין מה קרה בכלל.

צ׳םגיא, גדלתי על נשואים פלוס וראיתי את אל באנדי נואם ב-no maam, או משכנע את חברו לעבודה לא להתחתן יותר מפעם אחת. אפילו רציתי לקנות חולה פעם. יש אנשים לא מאושרים בזוגיות. יש. אז להסיק מזה על הכלל?

היה מקרה של ילדה שנתלש לה כל השיער בקרטינג, אז בוא לא נעשה קרטינג. יש אלפי אנשים שנפגעים בתאונות דרכים, אז בוא לא נצא מהבית. יש אנשים שמקבלים התקפים אלרגייים פתאומיים ממאכלים שונים, אז בוא לא נאכל.

אין לזה סוף. בעצם יש. בסוף כולם מתים. אבל יש כאלו שגם בוחרים לחיות תוך כדי, ואגב, גם בין הגרושים אני מכיר כאלו שמצאו את עצמם בפרק השני של החיים והיום מאושרים מאוד.

אתה בוחר בתפיסת עולם דכאונית, ומנסה למכור אותה כאילו היא פרגמטית, צינית או כל דבר דומה. אבל הסיפורים שאתה וממזר שמן מוכרים לעצמכם על ״למה לא״ הם השכנוע העצמי שלכם ותו לא. הם לא מעידים על איזו רציונאליות או בחירה מושכלת, בדיוק כמו ש...פתיחת שרשור על המנעות מאוכל כי אפשר לקבל אלרגיה לא תעיד על משהו כזה.

 

סלואורייד, זה לא דיון על ״זכויות״. ברור שזו ״זכותו״. ואני רק אומר בעדינות האופיינית לי, שאם הוא ודומיו יפנו לגורמי מקצוע אמתיים, במקום לשכנע זה את זה כמה כולן בחוץ קונפות טפשות שרודפות אחרי הכסף שלהם, הם רק ירוויחו. קרא שוב את התגובותשלו, גם בשרשור המקביל שהיה על זה לא מזמן, ותגלה בדיוק מה הוא חושב על עצמו וחבל. מהכתיבה שלו, אני דווקא בטוח שיש לו מה לתת ומה להרוויח מקשר לפחות כמו לכל שאר המגיבים כאן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...