Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדרי עדיפויות "בהשקעה" ברכב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

"אפיקי השקעה"  

297 הצבעות

  1. 1. "אפיקי השקעה"

    • בטיחות ושלדה - צמיגים, בולמים, בלמים משופרים וכו'...
      130
    • אודיו - DVD, אינטרנט מהיר, צלחת SONY-PS, YES וכו'...
      46
    • שיפור הספק מנוע + עץ ריחני.
      56
    • מעיף את העגלה וקונה משהו חדש יותר.
      39
    • תוספות חיצוניות ופנימיות - בקליות, ספוילרים (בעעע) כו'.
      23
    • מחליף את הדש בורד (אופציה לבעלי ה-205 וה-AX).
      4


פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות השרשור על הוספת דלתות "שחף" ביונדאי הנה סקר קטן. (מה איפה ? הסקר למעלה mm_thumb_up.gif ).

(דרך אגב, הכינוי דלתות שחף לא ממש מתאים - עיין ערך מרצדס).

 

נניח והייתם מקבלים סכום כסף להוצאה על רכבכם, לאיזה "אפיק השקעה" הייתם פונים ?

(אם אתם רוצים לבחור במספר סעיפים - בחרו את זה שבראש סדר העדיפויות שלכם).

אתם יכולים להוסיף בקצרה הסבר (רצוי שלא יהיה בנאלי).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלי התשובה מתחלקת לשנים:

 

אחד הדברים הראשונים שעשיתי בכל רכב שקניתי הוא לסדר אותו חיצונית. כל מיני דברים קטנים כמו תיקוני פחחות מינוריים, תיקון פגושים, הורדת מדבקות בכלל ומדבקות זוהרות בפרט (רזי, מתי אצלך?). בוולקן למשל פנסי הערפל המקוריים איבדו את אטימותם לפני הרבה זמן והרפלקטור היה חלוד לגמרי. ב"השקעה" של 30 ש"ח (תרסיס צבע ניקל+נייר מים) חידשתי אותם באמצעות עבודה סיזיפית. זה היה משהו קטן ולא יקר לתיקון אבל שינה לגמרי את מראה הרכב.

 

לאחר מכן אני עובר לפנים הרכב, מסדר את מה שלא עובד ומנקה ביסודיות מה כל מה שלא שחור במקור. בוולקן למשל לא עבד מתג של אחד החלונות והתאורה של מתגי המיזוג. כל אלו הם תיקונים לא יקרים שעושים לבד והם היו הראשונים בתור.

 

אחרי הדברים הראשוניים וההתאוששות הכלכלית מקנית הרכב, אני פונה לטיפול במכלולים המכאניים כמו בולמים, בלמים, צמיגים והמשך ישור קו של דברים לא אקוטיים מיד לאחר הקניה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
רז, לא יפה.

יש כאן נימה מזלזלת בכמה מהאפשרויות, זה דווקא אחלה סקר.

 

דניאל.

דניאל צודק, חלק מהדברים נכתבו בהומור.

תענו באובייקטיביות:

1. בטיחות ושלדה. (כולל יישורי קו למינהם).

2. אודיו.

3. שיפור הספק מנוע.

4. מחליף רכב.

5. שיפורים חיצוניים ותוספות יופי.

6. מחליף את הדש בורד (לבעלי 205 ו-AX) - לא נכתב בהומור.:wink: .

 

 

קדימה - תשובות אמיתיות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש לי רק טענה אחת לסקר.... החלפת הדשבורד צריכה להיות אופציה גם לבעלי 309....

 

 

ת'אמת התלבטתי אם לענות "החלפת העגלה", ולדעתי התשובה הזאת לא צריכה להיות בסקר, אז זה לא מה שעניתי.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

היי

רשמתי 2 דברים כי אני ממש אוהב את שניהם...

 

 

1. אני ממש אוהב אודיו לרכב

(כמו שאתם רואים זה הפורום שאני רוב הזמן שם...)

את כול הכסף הפנוי שלי (וזה לא הרבה ) השקעתי על אודיו ברכב...

 

2.

אחרי אודיו הייתי הולך על שיפורים חיצוניים ותוספות יופי

זה משהו שאני מאוד אוהב...למזלי קניתי את הרכב שלי (יד שניה) יחסית משוקע מבחינת המראה אז לא היה לי ממש מה להשקיע....(חוץ מבקליות שאני ישים בעתיד)

פורסם

למה זה שאלון העדפה ולא שאלון "סדר עדיפויות"?

מה גם שמישהו שלדוגמא השקיע כבר בהספק של האוטו שלו, יצביע למשהו אחר בסקר, אפילו שסדר העדיפויות שלו שונה

 

בכל מקרה,

תחילה יש להתעסק עם ההתנהגות של האוטו

בטיחות באה מייד אחרי

לאחר מכן, במידת הצורך העלאה בהספק של האוטו

מוסיפים שיפורי יופי לפי הטעם

 

ו-וואלה, המנה מוכנה

פורסם
למה זה שאלון העדפה ולא שאלון "סדר עדיפויות"?

מה גם שמישהו שלדוגמא השקיע כבר בהספק של האוטו שלו, יצביע למשהו אחר בסקר, אפילו שסדר העדיפויות שלו שונה

תקרא את הכותרת "סדרי עדיפויות".

אם לדבריך מישהו כבר השקיע בשיפורי כח - כנראה שזה היה בראש סדרי העדיפיות שלו.

אל תגררו את השרשור הזה לוכחנות מיותרת.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני הצבעתי לשיפורי הספק, ואח''כ מתוך חיוב לבטיחות ושלדה (אם הייתה אפשרות לסדר עדיפות שני)

 

כל הדברים הויזואלים יכולים לבוא אח''כ

כי המטרה הבסיסית של הרכב זה לעבור מנק' א לנק' ב', ואם הרכב גורם לך להנות על הדרך אז מה טוב.

ומה שגורם לי להנות ברכב זה המנוע ולא איזה דאשבורד יפה יש לי, או איזה סרט אני יראה בDVD בדרך הביתה

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני הלכתי על לטפל בשלדה.....כדי שיהיה מה שיקלוט את ההספק היבוא לטובה....

אחרי זה כמובן אודיו מעט עוצמתי והמון איכותי....

ובסוף אפשר לגעת בנגיעות עדינות בעיצוב

פורסם

אני הצבעתי לשיפורי שלדה. קודם משפרים את השלדה (וכל מיני תיקונים מעצבנים פה ושם כמו שכאספר ציין), ואח"כ מתחילים בשיפורי מנוע. שיפורי מראה נמצאים אצלי בתחתית הרשימה (אודיו קודם לשיפורי יופי) היות ומראה הרכב לא כל כך מעניין אותי, ומצידי שהוא לא יהיה יפה, אבל יהיה אופה. :-P

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

אני מעיף את העגלה :) ואז מחליף לרכב יותר טוב.

 

וכפי שנאמר פה. מספיק להתחסד אנשים, אתם הייתם מרימים את הרכב על טיל ואח"כ מסדרים אותו מבחינה בטיחותית.

אני בטוח שאנשים היו מחליפים את הבלמים שלהם לפני הוספת צ'יפ או טורבו!, כן בטח.

פורסם

הדבר הראשון שעשיתי ברכב הנוכחי היה לצבוע את הגג מחדש + כל החלקים השחורים לצבע הרכב + תיקוני פח קלים וקניית רדיו דיסק.

2 הפרוייקטים הבאים הם שיפורי הבלמים והחלפת ריפודים.

קשה לי לבחור מבין האפשרויות בסקר. :?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...