Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדרי עדיפויות "בהשקעה" ברכב.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

"אפיקי השקעה"  

297 הצבעות

  1. 1. "אפיקי השקעה"

    • בטיחות ושלדה - צמיגים, בולמים, בלמים משופרים וכו'...
      130
    • אודיו - DVD, אינטרנט מהיר, צלחת SONY-PS, YES וכו'...
      46
    • שיפור הספק מנוע + עץ ריחני.
      56
    • מעיף את העגלה וקונה משהו חדש יותר.
      39
    • תוספות חיצוניות ופנימיות - בקליות, ספוילרים (בעעע) כו'.
      23
    • מחליף את הדש בורד (אופציה לבעלי ה-205 וה-AX).
      4


פוסטים מומלצים

פורסם

ללא ספק קודם כל הבטיחות

מצדי ליסוע בלי מוזיקה, באוטו שנראה חרא ולא עובר את ה-100

מאשר ליסוע ולא להיות בטוח עד כמה שאפשר

אחרי הבטיחות הייתי הולך על נוחות פנימית שכוללת גם תוספות וגם אודיו

אחר כך הייתי עובר לשיפור המנוע ורק בסוף הייתי מתפנה לשיפור החיצוניות של הרכב

להחליף זאת תשובה חסרת טעם בסקר הזה מסיבה פשוטה, היא די מבטלת חלק נרחב מהאופציות האחרות

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדבר הראשון שאני מתכנן לעשות כשיהיה לי רכב פרטי משלי (כן, יש כאלה שעדיין אין להם כזה), זה יישור קו מכני.

 

מנוע, מכלולי הנעה, מתלים וכו'.

 

לאחר מכן, כמו שנאמר לפני, זה מאוד תלוי ברכב. אם יש מספיק כוח ובעיות התנהגות, משפרים את השלדה, בולמים וכו'. אם אין בעיות התנהגות ויש מחסור בכוח, מוסיפים.

 

אחרי זה טאצ'ים חיצוניים ופנימיים (לא יותר מדי מצועצעים , בטוב טעם).

 

אודיו אף פעם לא ישב בראש דאגותי ברכב. בשביל מה לשמוע מוזיקה שיש לי מנוע להקשיב לו?

 

אור.

פורסם

זה דיי תלוי באוטו

אם היה לי אוטו ישן הייתי משקיע בפן המכני שלו

אם נניח הייתה לי מאזדה מיאטה אז הייתי משקיע ביופי שלה , ובאודיו

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

הרכב עדיין באחריות ולא דורש השקעה במכאניקה.

 

לאחרונה הרכבתי חיישני רוורס קדמיים ואחוריים ומערכת DVD להשתקת הטף בנסיעות הארוכות.

 

אני רוצה אולי להתקין מערכת ניווט iGO Limousine משולבת במסך ''4 במראה של הרכב, ואולי גם מצלמת רוורס, אבל בינתיים זה לא נראה לי מוצדק לבזבז כל כך הרבה כסף כאשר אטלס רחובות נותן כמעט אותן תוצאות ב98% מהמקרים, שלא לדבר על כל הסיפורים על פאדיחות של מערכות ניווט..

 

בכל מקרה מה שחשוב לי שהמערכות יהיו מוטמעות ככל האפשר ברכב ושלא יראו את ההתקנה, ובגלל זה לא אדביק לחלון מכשיר ניווט מחובר בחוט למצית אפילו אם הוא יהיה בחינם (בכל מקרה הוא עולה הרבה פחות מ Limousine ולא דורש קניית מסך)

פורסם
להעיף ת'נבלה :)
את החיישנים הזמנתי מחו"ל במחיר מערכת פשוטה פה. מערכת DVD היא כבר מזמן לא מוצר יקר.

כל היתר זה רק משאלות. בינתיים זה בחינם.

פורסם

התשובה שלי היא שקשה לבחור.

נושא ה"בטיחות" כפי שהוא מוצג פה הוא למעשה לא יותר מאשר "שיפור ביצועים".ביצועים לא ממש מעניינים אותי ברכב, אני לא נהג מרוצים.

מה שכן רציתי להשקיע בו זה מערכת סאונד נחמדה. בלי דיוידי\SONY PS\צלחת לווין\כדור דיסקו\צ'אקלקות.רק מערכת טובה עם רמקולים טובים ומגבר טוב.וגם זה לא כדי לשמוע מוזיקה בפול ווליום אלא בשביל האיכות של הסאונד.לא צריך להיות על פול ווליום כדי להרגיש איך הסאב נותן עבודה לכירופרקטורים.

 

אם אחרי כל זה הייתה לי אפשרות הייתי משקיע קצת חיצונית.ג'אנטים יפים, ספויילר(אני עדיין לא משוכנע לגמריי, זה כולל קדיחות בגוף ופתיחת פתח לחלודה בשביל משהוא שסתם ניראה יפה ולא עושה כלום), ובודי-קיט לא מונמך מידיי, כדי שעדיין אוכל לחנות ולעבור על באמפרים.

 

מצד שני, אם היה לי ג'יפ כלשהוא, כניראה הייתי הולך על שיפורי שילדה\מיתלים\בלמים ובולמים וכולי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...