Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן RS 265 חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש רכב ספורטיבי,

מעדיף חדש.

עשיתי נסיעת מבחן על הרנו RS החדשה ונהניתי מהאוטו מאוד.

אני נוהג די רגוע בסה"כ, אולם מחפש רכב מהנה ולטווח הארוך - יותר מ - 3 שנים.

שאלתי לפורום, מה הידע הנצבר לגבי אמינות הרכב הנ"ל?

 

תודה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי אין להם שום בעיה מיוחדת.

קנה ותהנה.

ויש לא מעט אלטרנטיבות מעניינות בתחום מחירים כזה.

אבל גם מגאן היא אחלה אוטו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

כמה דברים:

אתה נוהג דיי רגוע? למה רכב ספורט\יבי?

לגבי הרנו ספציפית, אני שומע כל הזמן על השוואות שלו לרכבים הרבה יותר יקרים\חזקים\מהירים ממנו וזה אומר הכל.

פורסם

אם אתה נוהג רגוע, אתה לא באמת צריך מגאן RS. אבל אם אתה בכל זאת רוצה מגאן RS (ולא, היא לא פחות טובה מהפוקוס. פשוט שונה), קנה ותהנה. אם בתום שנות האחריות לא תהיה מרוצה מהאמינות, תמיד תוכל למכור.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שלום לכולם,

אני מחפש רכב ספורטיבי,

מעדיף חדש.

עשיתי נסיעת מבחן על הרנו RS החדשה ונהניתי מהאוטו מאוד.

אני נוהג די רגוע בסה"כ, אולם מחפש רכב מהנה ולטווח הארוך - יותר מ - 3 שנים.

שאלתי לפורום, מה הידע הנצבר לגבי אמינות הרכב הנ"ל?

 

תודה

 

ה RS CUP אכן מהנה מאוד. אם אתה קונה לטווח ארוך, האם תצורת 2 הדלתות לא תהיה נטל עבורך?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לדעתי הרכב מתאים יותר לחורכי אספלט. אם אתה נוהג רגוע, תקנה לך משהו אחר, תבדוק קודם מה מתאים לך. יש אחד שמתאים לו רכב פוזה לתפוס כוסיות, כל אחד וטעמו שלו.

פורסם

הפוקוס ST ניצחה את המגן RS רק !!!בנסיעה מנהלתית בחיי היום יום :idea: . אבל בשביל מה שהרכבים האילו נוצרו (ספורט).הרנו הביסה את הפוקוס בכל מצב.תאוצה ,אחיזה , הנאה מנהיגה. הפיסטה ST בכלל לא בקטגוריה ממוצבת מתחת.

פורסם
הפוקוס ST ניצחה את המגן RS רק !!!בנסיעה מנהלתית בחיי היום יום :idea: . אבל בשביל מה שהרכבים האילו נוצרו (ספורט).הרנו הביסה את הפוקוס בכל מצב.תאוצה ,אחיזה , הנאה מנהיגה. הפיסטה ST בכלל לא בקטגוריה ממוצבת מתחת.

 

לא מדויק. למכוניות הללו יש אופי מספיק שונה ואיכויות מספיק גבוהות ששתיהן טובות במידה דומה עבור נהגים שונים. יש שיאהבו יותר את הישירות והדיוק של המגאן, ויש שיאהבו יותר את ההגה של הפוקוס (ואולי להפך) - וכן הלאה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא מסכים עם הגישה של "אם אתה רגוע, אל תקנה RS". דבר ראשון, גם בנהיגה ספורטיבית צריך להיות רגוע. מי שלא רגוע, כנראה גם נוהג פחות טוב. דבר שני, נסיעות יומיומיות מרובות פקקים, או לחלופין הנהג עייף בדרך/אחרי עבודה. לכן, אין גם סיבה שיהיה להם אופי ספורטיבי. נסיעה מהירה אגב, זה לא ההפך מרגועה. אפשר וצריך להיות רגוע גם ב160 קמ"ש. מכך, אאני לא רואה סיבה לפסול את המגאן לנהג שביום יום נוסע רגוע, ובסופ"ש יוצא לטיולי נהיגה וכו'...

המגאן RS היא מכונית מצוינת לטעמי. שיהיה בהצלחה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מכך, אאני לא רואה סיבה לפסול את המגאן לנהג שביום יום נוסע רגוע, ובסופ"ש יוצא לטיולי נהיגה וכו'...

 

מי שבסופ"ש יוצא לטיולי נהיגה בדר"כ לא מעיד על עצמו ש:"אני נוהג די רגוע בסה"כ".

מי שלא יוצא לטיולי נהיגה - בשביל מה באמת הוא צריך מגאן RS?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני נוהג רגוע, ויותר מבד"כ. זה אומר שאני לא יוצא לטיולי נהיגה?

מי שלא יוצא לטיולים/עושה ימי מסלול/ לאי ודע מה - זה כבר נתון לשיקולו של פות"ש. אם הוא לא יוצא לטיולי נהיגה, ולא באמת צריך רכב שכזה, אז שיעשה את השיקולים שלו. להערכתי, אנשים לא קונים סתם רכבים ספורטיביים במעל ל200K.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לדעתי מי שיוצא לטיולי נהיגה זה מפני שאין לו היכן לנצל את הרכב ביום יום ,כלומר-פקקים,רמוזרים,ואס-הולס שלא מאותתים בכיכר.

כיום רב הרכבים יודעים לעשות שניים או שלושה דברים במקביל,כלומר הRS יכולה להיות מכונית יום יומית וגם חיית מסלול בסופשים.

אבל כמישהו שלא הולך לתזמן היל-קליימב בשבת,או כיכר ריקה בישביל לקשקש,הייתי ממליץ על רכב יותר נינוח שיותר מתמצא בתאוצה חזקה בקו ישר וחסרת מאמץ עם נוחות נסיעה נעימה עם איכות חומרים גבוהה וסמל שופני ורק בתכונת משנה תקיפת פניות.

נגיד,שירוקו?.

Porsche 944 turbo

פורסם
להערכתי, אנשים לא קונים סתם רכבים ספורטיביים במעל ל200K.

 

תתפלא... כמה מבעלי גולף GTI לדעתך יוצאים מתחומי ת"א? שאל את bar72 (-;

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה יודע מה? אתה צודק. שכחתי שיש את תל אביב במדינה.

אני חושב שגם נימנים צודק, שכן אם נהיגה ספורטיבית אינה בתכנון הייתי פוזל לכיוון גרמנייה יד 2 (מרצדס, ב.מ.וו). משהו נוח, מאובזר ועם מנוע חזק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...