Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוטף ב'כתום' בחלוצי התעשיה ומבקש שיעברו על האוטו עם הכפפה ולא עם מטאטא.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הייתי שוטף בשטיפה הידנית ליד סוכנות סובארו בעיר התחתית (נקראים "קלין קאר" או משהו כזה) אבל מאז שגילו לי את "רחיצת הפינוק" עברתי לשם, פי אלף יותר טובים. שטיפה ידנית כמובן, פדנטים ומשקיענים. ממליץ בחום (רח' יגור 1, חיפה. מעל תחנת דלק "סונול").

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אתה יכול לדבר עם אורן קורולה הוא גם עושה שטיפות,משתמש בחומרים איכותיים ומגבות איכותיות של ATOP הקוריאני.

אני שוטף אצלו מידי פעם שאני בא לחדש מלאי חומרים, הוא נותן לך גם לבחור באיזה חומרים להשתמש :)

עבודה יותר פרטנית ופחות תעשייתית מרוב המקומותם שתשטוף.

(הוא מאזור נשר, אז לדעתי אמור להתאים לך)

פורסם

מקריאה בלינקייה וכאלה, הבנתי שאין צורך בפוליש ברכב חדש, אך ווקס יכול להיות אחלה אופציה להוציא את המיטב מהיופי של הרכב.

הזמנתי את האיביזה בצבע שחור, השאלה אם באמת מומלץ ווקס בגיל צעיר של הרכב, ואיך ממליצים לשטוף אותו?

הבנתי ממכם שכל המכוני שטיפה האלה זה על הפנים, וצריך לשטוף בבית..

איזה שמפו יתאים?

(הכי חשוב לי שתענו על העניין של הווקס)

פורסם

ווקס מומלץ בכל מצב גם עם הרכב ישב בתוך סוכנות במקום סגור .

ווקס הרי רק מוסיף ורק תורם ולא פוגע ומטרתו הוא לשמר את צבע הרכב.

ממליץ לך על אוטם בעדיפות ראשונה ואם יש עוד תקציב אז גם ווקס בנוסף.

לגבי סבון יש מבחר של חברות תבחר אחד של חברות מובילות ותוודע להשתמש בו נכון, כלומר בכמות דילול מתאימה , ותבחר באחד שלא מוריד הגנות ונחשב עדין וידידותי ומצד שני מפרק לכלוך בקלות.

פורסם

רוצה לשמור על הרכב שלך במצב תצוגה ממליץ לך ליצור קשר בפרטי או 054-6416460 .ציפוי ננו קרמי שומר על הרכב שלך במצב תצוגה במיוחד אם הוא חדש.. ומבטיח לך במחיר ללא תחרות אם צריך נגיע עד לאילת.ממליץ לך להיכנס ליוטיוב

https://www.youtube.com/watch?v=XViWRca-0Lw? v=XViWRca-0Lw לראות את העמידות של הציפוי.

פורסם

שלום רב

 

כמה גרוע יכולה להיות שטיפה במכונה? ברשותי סובארו xv בצבע לבן פנינה שהוצאתי מהחברה כמה פעמים שטפתי את הרכב עצמאית בשיטת הדליים וגם עם onr והרגשתי שכל העסק מתסכל ואני הופך לסוג של עבד לרכב. אני גר באשקלון ומסיבוב קצר שעשיתי במכוני שטיפה ידנית ראיתי שהמצב לא משהו והמחירים גבוההים מבקשים בין 50-60 שקלים לשטיפה חיצונית ולפי איך שניראה המקום והאנשים בו לא הרגשתי שאקבל שטיפה איכותית ואכפתיות כלפי הרכב. את הרכב אני מתכוון להחזיק בערך 3 שנים. ברצוני לשמוע את דעתכם בנושא שטיפת רכב במכונה ועד כמה זה גרוע, כי כרגע זו ניראת לי האופציה הכי הגיונית בכדי להימנע ״ממכוני שטיפה ידנית ותסכול מיותר״ הרכב לא עבר שום ציפוי או דיטיילינג ובפנים אני מנקה עצמאית עם חומרים איכותיים.

 

 

נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

פורסם

כנראה שבשלוש שנים לא יהיה לך נזק ממשי לצבע עצמו.

מה שכן יהיה לך זה סווירלים על הרכב, וסיכוי לפגיעה בלכה של הג'אנטים.

אם לא מפריע לך, אתה יכול לשטוף במכונות. אין פה אנשים שיעשו את זה לרכב שלהם (גם אני לא מן הסתם).

פורסם (נערך)

בשלוש שנים כן אפשר לגרום נזק בלתי הפיך לצבע במנהרות הפחד

עד קילופי לכה -במיוחד לרכבים יפנים שיש להם לכה רכה.

 

שטוף את הרכב לבד או מצא מכון שטיפה ידני שיבצע לך רק שטיפה ללא ניגוב

את השאר תעשה לבד. (לי יש כמה מקומות כאלו למרות שאני מעדיף לשטוף לבד -הנאה/סיפוק)

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

מכיר המון אנשים ששוטפים שנים במכוני שטיפה ללא נזקי לכה.

זה לא כמו שמתארים את זה פה, בפורומים יש נטייה לקיצוניות.

שוב, לא עושה את זה בעצמי ולא מתקרב למקומות האלה, אבל לא מפחיד אנשים.

פורסם

50-60 זה יקר? חשבתי שאלו המחירים. אני שוטף ב 80 (70~ עם מנוי) באדים כי אמרו לי שהשטיפה הרגילה גורמת לשריטות קטנות על הרכב. אם 50-60 זה יקר אז נראה לי שתצטרך לשטוף לבד.

פורסם

תתרחק ממכוני שטיפה כמו מאש. רק מי ששוטף ידנית, ותעמוד לו על הראש שירחץ כמה פעמים את הכפפה, וינגב בשיטת הטפיחה. תקנה מגבת אובר ותביא לו.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

כן, אחרי שתעמוד לו על הראש תגיד לו מתי לנשום אוויר ומתי ללכת לשירותים.

לאכול בכלל אסור לו רק באישור בכתב של outlander.

 

אם הייתי מגיע אלי למכון (נניח אם היה לי) הייתי מעיף אותך משם ביחד עם הרכב שלך

וזה במקרה הטוב.

 

אזהרה, נא לא קחת את המלצות של outlander ברצינות אלא בבדיחות הדעת.

עריכה אחרונה על ידי yogev20

×
×
  • תוכן חדש...