Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המאסטר סילנט של פוליש אינג'ל מנסיוני לא מחזיק יותר מכמה חודשים בודדים,אבל אין וויכוח על המראה המטמטם שלו במיוחד על רכב שחור.

לגבי הפולישים של מג'ווירס אני מעדיף אותם על מנזרנה לדוגמא, אני אוהב מאוד את ה101, 105,205.

גם הפוליש לda שלהם מצויין שכחתי את שמו, בשילוב עם הפד פרווה האדום, אתה מגיע לתוצאות מעולות.

כל עוד עושים הכנה לפד הכול טוב, לגבי העובי צבע לא בדקתי, אבל אני כן יכול להגיד שהחיתוך שלו מעולה והוריד סווירלים קשים מאוד והתחמצנות קשה מצבע גרמני קשה של פורשה.

 

בנוגע לאבק עם הפולישים של מג'ווירס, תשתמש בפד פרווה ביחד עם הפוליש da ואתה תתפלא שכמעט ואין אבק מהפוליש.

עם הפד הספוג יהיה יותר אבק.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התחלתי לקרוא על מסטר סילנט של פוליש אנג'ל, נשמע ממש מצויין ליישום על רכב חדש.

 

יש לי רק שאלה קטנה... במקום ליישם ציפוי קרמי כלשהו, שזה משה6 מסובך (בוודאי בשביל חובבן כמוני) למה לא ליישם כל חודשיים את האוטם הזה ולהנות מאותה הגנה שנותן הציפוי - שרף עצים צואת יונים וכו'?

 

הרי היישום של האוטם הזה הוא קל, רסס נגב. המחיר קצת יקר אבל בהשוואה לציפוי זה רבע מחיר.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

כל חודשיים זה יותר מידי, בכללי לא מומלץ ליישם יותר מ4 פעמים בשנה מוצרים מבוססי פולימרים ללא פוליש בניהם.

והיישום של החומר אומנם קל מאוד מאוד, אבל ההכנה לוקחת זמן, שטיפה פלסטלינה וחיטוי.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

שמת לב שלא ענית לי על השאלה?....

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אם היית קורא בעיון את כל מה שכתבו לך בפורום בימים האחרונים היית מבין היטב מה ההבדל.

שום אוטם לא נותן את אותה הגנה של ציפוי.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קיבלתי הסבר (גם ממך) בשרשור אחר, תודה רבה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

Outlander, עם כל הכבוד לזה שאתה מתעניין בפורום כדי להבין באמת בתחום אתה חייב לראות את זה בעיניים לכן כרגע עדיף שתיכנס ליוטיוב ותראה איך שוטפים נכון את הרכב, איך מייבשים ואיך מורחים ווקס/אוטם וכו׳. יש המון ערוצים מומלצים כמו: ammo nyc, autofetishdetail, car cleaning guru, chemical guys, meguiars,יש עוד המון פשוט תרשום באנגלית כל מה שאתה רוצה לדעת ויהיה לך המון סרטונים שמראים מה לעשות..

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

אנשים חושבים שלא קראתי ולא ראיתי. מרוב שקראתי ימים ולילות בפורום וצפיתי שעות בסירטונים, נשרף לי המוח ואני מבולבל מרוב המלצות על חומרים וציפויים

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
חברים,למה לריב???

 

לא רבים חלילה, מביעים דעות. לשם כך הפורום מיועד, לא?

 

 

 

יש לי רק שאלה קטנה... במקום ליישם ציפוי קרמי כלשהו, שזה משה6 מסובך (בוודאי בשביל חובבן כמוני) למה לא ליישם כל חודשיים את האוטם הזה ולהנות מאותה הגנה שנותן הציפוי - שרף עצים צואת יונים וכו'?

 

הרי היישום של האוטם הזה הוא קל, רסס נגב. המחיר קצת יקר אבל בהשוואה לציפוי זה רבע מחיר.

 

ההבדל בין הציפוי לאוטם ככל שיהיה טוב ואיכותי זה לא רק העמידות.

החומר נכנס לריאקציה כימית עם הפח ונוצרת שכבה שהיא לרוב יותר קשיחה וחלקלקה לעומת הלכה הרגילה.

 

לאחרונה מישהו שיפשף לי את הרכב. במקרה הרגיל (ללא ציפוי) הצבע היה יורד בוודאות. בזכות הציפוי הצבע כן ירד אבל מהרכב ההשני :wink:

 

היתרון הנוסף זה קלות השטיפה, הלכלוך יורד הרבה יותר בקלות לרוב כבר בפריוואש. אתה גם לא חושש להעלות את הדילול של השמפו כאשר הרכב מטונף קשות כי הציפוי לא יכול לרדת לעומת האוטם/ווקס שצריך ממש להיזהר עם הדילול האגרסיבי.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם

רכשתי לאחרונה Seat leon fr 2016 חדשה מהחברה

אני מעוניין לשמור על הצבע שלה לאורך זמן ובנוסף לבצע לה ציפוי ננו שהבנתי שעוזר המון בהגנה על הרכב

אשמח לקבל המלצה אילו טיפולים מומלץ לבצע לרכב והיכן ניתן לבצע (עדיפות באר שבע,אשדוד,אשקלון והסביבה)

אני גר באילת ואם אני מגיע במיוחד למקום מסוים רוצה לצאת משם מרוצה.

באילת אין מקומות שמתעסקים בדיטיילינג אז תחסכו ממני את השאלות בנושא..

תודה רבה לכולם וחג שמח !

פורסם

הקליאו רק בת שלושה שבועות וכבר הספיקה לסבול מהאקלים המשתנה בלי הפסקה של השבועיים האחרונים (גשם, אובך, חום, גשם, בוץ, דם, צפרדע, ערוב...)

 

אני צריך לעשות לה את השטיפה הראשונה אבל אמרו לי בסוכנות שיש איזו שכבת הגנה או משהו בסגנון וצריך להיות ממש זהיר עם השטיפה.

 

לאן אפשר לקחת את הרכב בשביל שינקו אותו מבחוץ כמו שצריך ולא ישרטו אותו? (יש גם יום מסלול בסופ"ש אז אני רוצה שהוא יהיה נקי בשביל תמונות 8) )

פורסם

אל תשטוף לפני יום שישי, חבל על העבודה

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ברביעי וחמישי צפוי גשם ועוד מהסוג הדוחה (בוץ) אז לא הייתי ממליץ לשטוף לפני הסופ״ש, ובכלל בחודש הקרוב לעקוב אחרי התחזית כדי לראות מי נגד מי.

בנוגע לשטיפה, יש לך כמה אופציות:

1. האופציה המועדפת על חברי הפורום - לשטוף לבד. אתה מוזמן לקרוא ולחקור קצת בפורום בשרשורים המתאימים וללמוד איך לשטוף את הרכב בקלות וביעילות בלי להוריד שכבות הגנה מהרכב, אמנם זה יעלה לך כסף (רכישת החומרים) אבל להבדיל משטיפה אצל מישהו אחר, זאת השקעה ארוכת טווח וגם זה ממש כיף לשטוף לבד אם אתה אוהב.

2. יש את אורן מהפורום, הוא מציע שירותי דיטיילינג ובכללם גם שטיפה של הרכב עם החומרים הטובים בשוק, יעלה לך קצת יותר מסתם שטיפה ״ידנית״ של תחנות הדלק (אוי המטאטא, אוי המטאטא) אבל תקבל תוצאות מעולות.

הוא נמצא בנשר ככה שזה קרוב לך.

 

אשמח לעזור ולענות אם יש לך שאלות נוספות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שטיפות שלא משתמשים במטטא בחיפה זה דורשיין באזור התעשיה מול לב המפרץ ויש עוד אחד שהמליצו עליו בפורום גם מהאזור ההוא, שכחתי את שמו. אפשר לבחור אצלו או מטטא או כפפה. יש גם שטיפה ליד סוכנות סובארו בחיפה בעיר התחתית. עושים עבודה טובה ללא מטטא.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...