Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אחרי שידידי מהתגובה מעל כיסה כמעט כל מה שרציתי להגיד רק אחזק ואומר שאיכות השטיפה היא הפקטור החשוב ופחות התדירות שלה. בנוגע למוצרים, באוטוסטור תוכל לקבל את כל המידע על המוצרים הרלוונטים ובהתאם לתקציב תוכל לבנות חבילה שתתאים לך. בהצלחה, תתחדש וסע בדרכים טובות!

עריכה אחרונה על ידי aderet

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

קיבלתי רכב חדש לפני כמה שבועות ואני כבר תקופה ארוכה קורא כאן על כל מיני מוצרים וטיפול נכון ותהיתי בעניין אוטם הצבע ווקס שכולם ממליצים לעשות..

אני מניח שהרכב כבר מגיע מהיבואן עם אוטם צבע/ וקס כלשהו.

האם יש טעם ישר להוציא את הוקס המקורי שיושם ולישם משהו בסגנון מנזרנה pl או שעדיף לחכות כמה חודשים?

 

הבנתי שאפשר להבחין אם יש ציפוי כלשהו או לא בעזרת הבידינג שנוצר כשהרכב רטוב.. זאת התוצאה כרגע אחרי שלושה שבועות..

יש טעם להתעסק עם הרכב מלבד שטיפה נכונה?

http://imageshack.com/a/img908/107/gVoPLy.jpg

פורסם

וקס מהיבואן? לא ממש.. תעשה הכנה טובה (רחיצה, פלסטלינה, IPA) ואז וקס או אוטם צבע. מומלץ בכל חודשיים-שלושה. יש בדביק ריכוז נושאים עם הסברים על כמעט הכל.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?584848-ריכוז-כל-מה-שרציתם-לדעת-ולא-העזתם-לחפש-לבד

פורסם (נערך)

טוב הפתעת אותי חשבתי שעושים טיפול בסיסי כלשהו גם כדי שהרכב יראה מבריק כשהלקוח מקבל אותו.

אז סתם מתוך סקרנות התמונה שהעלתי היא לא של בידיניג שנוצר מטיפול כלשהו שנעשה לצבע? אלו סתם טיפות חח ?

ד"א דווקא כן התרשמתי מהדחיית מים שקיימת ברכב במיוחד בשמשות המים פשוט מחליקים מהשמשה בנסיעה.

 

קראתי את רוב המדריכים ולמדתי המון ובנתיים נרכשו מס' מוצרים של CG,

חייב להגיד שהwooly mammoth עשויה מאחד הבדים הכי נעימים שיצא לי לגעת בהם, שוקל להפוך אותה לסוודר.

 

1.JPG

עכשיו רק נשאר להזמין אוטם ופלסטלינה וONR או ציפוי אופטי קאוט שייושם ע"י בעל מקצוע, ושמפו בהתאם להחלטה שאקח - עוד לא החלטתי אם ציפוי שווה את ההשקעה הכספית.

עריכה אחרונה על ידי באטרף
פורסם

קודם כל תתחדש על הרכב. יתכן ויש כאלה שעושים טיפול נחמד לפני מסירת רכב ללקוח, אבל הבידינג שצילמת לא משהו בכלל. הרבה שמפואים מכילים תוספות של ווקס וגלוס, אולי בגלל זה אתה רואה איך המים מחליקים.

ככל שיותר תתמכר לתחום הדיטיילינג, תגלה עוד המון דברים וחומרים שתרצה לרכוש ולהתנסות. זה יכלול מגבות לבאפינג, מגבות לשמשות, מברשות לג'אנטים, כפפות, פדים, אפליקטורים שונים והרשימה עוד גדולה. ואם תחליט להתנסות בתחום הפוליש אז הרשימת קניות תגדל עוד יותר. ממש אין לזה סוף. אישתי דורשת ממני להשכיר מחסן לשמירה על החפצים שלי מחוץ לדירה, היא לא יודעת שיש דברים נוספים שאני מתווכן לרכוש. :-P

לגבי ציפוי, אני חושב שזאת השקעה משתלמת מאוד. לאחר יישום הרכב פחות מתלכלך וגם הרבה יותר פשוט לשטיפה, כי הלכלוך יורד בקלות. השקעה קטנה לאורך זמן לעומת ההשקעה ביישום של גלייז, אוטם ווקס הן בכסף והן בזמן. אבל גם ציפוי צריך לתחזק כדי שלא יאבד מהתכונות ההידרופוביות שלו ולא כל שמפו מתאים לזה.

ישנם ציפויים "מקצועים" שמוכרים אותם רק לדיטיילרים מוסמכים ע"י אותו יצרן. לדעתי, זה מצדיק ללכת לאותו דיטיילר ולשלם על העבודה. וישנם הרבה ציפויים שניתן לקנות וליישם לבד. עבודה לא קלה, אבל לא ביג דיל והרבה עושים את זה.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

אתה ממש לא טועה,

קיבלתי לאחרונה רכב חדש מקיה, על הרכב היה ניתן לראות ברווחים בין הפאנלים שאריות של חומר שהם יישמו. כמו כן, היה בידינג מצוין ויושם, כמו שציינת חומר כלשהו על החלונות. במהירויות הגבוהות מ 70-80 קמ"ש אין צורך במגבים, המים מחליקים במהירות על החלון.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אלו המוצרים שקניתי לשטיפה:

1PrlS1w.jpg

 

הוופל לגרירת מים לפני ייבוש עם המיקרופייבר, זה מה שנאמר לי בחנות כשקניתי.

אתם יכולים לעבור איתי בקצרה על הצעדים של השטיפה(קניתי כבר 2 דליים, ללא grit guard)+יישום אוטם? אם אין לי צינור לשטיפה קלה יותר, איך לשטוף את הסבון? לשפוך דלי מים?

 

אני פשוט מאוד חדש בתחום ומפחד לפקשש את אחד הצעדים.

 

אגב, אחרי שאני שם את האוטם, כמה זמן לתת לו לנוח על הרכב "ולהתחבר" לצבע לפני שאני מנגב?

 

תודה.

פורסם
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם.

אני חדש בפורום ונחשפתי רק לאחרונה לנושא הדיטיילינג.

אני אמור לקבל את הרכב החדש שהזמנתי כנראה חודש הבא. (קיה ספורטאז החדשה 1.6 טורבו). אני מעוניין לשמר את הרכב לטווח ארוך. קראתי כאן בפורום והתבלבלתי לא מעט.

רציתי את המלצתכם לציפוי איכותי (ננו?).

כמה אמור לעלות טיפול כזה אצל בעל מקצוע שיכלול גם ציפוי לחלונות ולחישוקי מגנזיום.

תודה.

פורסם

אתה מתכוון לוורס/אוטם צבע או ציפוי נגד שריטות קלות?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא כל כך יודע מה צריך בדיוק. חשבתי על ציפוי ננוטק שיתן מענה לשריטות ומכות ולשלשת ציפורים ושהאחזקה השוטפת תהיה קלה. אני לא מתכוון לבצע ישומים בעצמי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם

 

קיבלתי רכב חדש ואני רוצה לשמור על מרכב הרכב.

 

קראתי רבות על כך בפורום זה, ומרוב הכתבות נוצר אצלי בלאגן בראש, אשמח אם תעשו לי קצת סדר:

 

אם הבנתי נכון צריך לבצע את השלבים הבאים:

 

1) שטיפה

 

2) פלסטלינה עדינה

 

3) גלייז

 

4) אוטם צבע

 

5) וואקס

 

האם השלבים האלה נכונים, בנוסף בין אוטם צבע לוואקס יש להמתין שבוע.

 

בנוסף האם חשיבות כלשהי לצבעים של מגבות פיבר, ולצבעים של פדים

 

 

תודה מראש

פורסם

אין טעם גם בווקס או אוטם צבע.

לצבע אין משמעות,לפדים של פוליש למשל יש הבדלים,לווקס גם זה לא משנה איזה צבע הפד יש צהוב של מגווירס,יש אדומים.

אם יש סווירלים מציע לבצע פוליש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...