Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את השריטות האלו תוכל להוריד בפוליש, אותי מאד מעניין איך הפגיעות נמצאות באותו מקום ונראות מאד אחיד,כנראה שאיזה שכן היה פותח קבוע את הדלת על הרכב.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

תודה על התגובות,

כן זה כנראה מפתיחת דלתות בחניה ...

 

מה הסדר הנכון לטיפול?

אני רוצה גם לחדש את הצבע וגם לתקן את השריטות.

האם קודם לעשות פלסטלינה ואז פוליש ווקס או קודם פוליש ?

פורסם

http://www.detailedimage.com/Ask-a-Pro/wp-content/uploads/2015/01/detailingflowchat.jpg

 

תתחיל בניקוי ושטיפה יסודית, אחר כך

לעשות פלסטלינהת אחר כך פוליש עד קבלת תוצאות טובות ואז ווקס.



 

לידיעתך:

פוליש הוא חומר חיתוך שיכול להוריד שכבות של צבע (כלכך דק) "ומשחזר את הצבע לחדש".

ווקס עובד כמו הגנה לצבע ונותן לצבע הברקה ולהראות כמו "עמוק יותר".

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

פורסם

אוקי, אז אעשה פוליס ואז ווקס.

מקומות מומלצים? (רמת-גן, תל אביב, חולון... והסביבה)

 

מה המחירים לפוליש/ווקס?

 

והאם פלסטלינה חשובה בכל הענין הזה, אם כן, באיזה שלב?

 

תודה

פורסם
אוקי, אז אעשה פוליס ואז ווקס.

מקומות מומלצים? (רמת-גן, תל אביב, חולון... והסביבה)

 

מה המחירים לפוליש/ווקס?

 

והאם פלסטלינה חשובה בכל הענין הזה, אם כן, באיזה שלב?

 

תודה

כפי שקתבתי בתגובה הראשונה, פלסטלינה אחרי שטיפה יסודית. אישית אני לא חושב שזה כל כך חשוב.

 

אני לא יכול להציע לך מקומות מומלצים באזורים הנ"ל מכיוון שאני מהצפון ואני עוצה את הדיטיילינג הקטן בעצמי. אבל פוליש + וקס זה לא זול. תלוי גם בשטח.

 

אני בטוח שמשתמשים אחרים יש להם ידע יותר ממני ויכולים לעזור לך.

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים,לאחר ניסיון אישי על רכב שלי,יכול להמליץ על שמפו ואוטם צבע נוזלי ולאחר ניגוב לעשות פיניש בספרי

כל חומרים חיסכוניים ונותנים תוצאות מרשימות לאורך זמן,אנא תוצאות...nanolex 907.jpgnanolex 909.jpgnanolex 906.jpgnanolex 910.jpgnanolex 912.jpgnanolex 911.jpgnanolex 907.jpgnanolex 908.jpgnanolex 916.jpg

פורסם (נערך)

אני רוצה לבצע בדיקה לפני שאני מתחיל את התהליך, במילא אין לי ניסיון גדול אז אני מעדיף לחסוך טעויות,

הרכב עצמו לא חדש אלא שנת 2004 עם פיצוצי צבע בגג וטיפה במכסה מנוע, אין לי תקציב לעשות צביעה אז אני פשוט רוצה לשמור על הקיים (צבע אדום מטאלי יפה) כמה שיותר טוב.

יש לי כל מיני חומרים, חלק עוד לא הגיעו, ואני רוצה לעבור על השלבים לטיפה הרצינית הראשונה -

(יש לי גישה לצינור עם אקדח קצף וגם דליים)

1-שטיפה ראשונית עם מים

2-שטיפה עם ONR

3-מעבר עם סבון צהוב של מגווירס מדולל בדלי עם כפפת מיקרו פייבר

4-שטיפה עם מים וייבוש, משום מה לא מצליח לי כמו שצריך הניגוב אז אני חושב שאת השלב הזה אני אעשה אזור - אזור, או שכדאי להתחיל מההתחלה אזור - אזור?

5-פלסטלינה עם ONR מדולל QD. שמתי וקס לפני חודש אחרי שטיפה רגילה, זה יכול להפריע לפלסטלינה?

6-פוליש של מגווירס, למרות שאין לי כלים וניסיון, הזמנתי ראש למברגה מEBAY ונקווה שאני לא אעשה יותר מדי נזק :-)

7-ישום IPA - אלכוהול 70% מדולל עם מים 1:3, שוב אני תוהה אם לעשות אזור - אזור ואז לעבור לשלבים הבאים או ישר את כל הרכב.

8-OPTI SEAL ואחרי רבע שעה הSpary Wax של אופטימום.

 

אם משהו בשלבים לא נראה נכון אשמח לתיקון, 2 שאלות -

1- האם הWATER MAGNET של מגווירס מומלצת?

2- הגג במצב די גרוע ויש הרבה פיצוצי צבע עד כמעט השכבת בסיס, יש דרך שונה לטפל בו משאר הרכב כדי לשמור על זה כמה שיותר?

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי MZN
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם, אני יודע שהנושא נלעס ונעלס שוה ושוה בפורום בכל מקום אפשרי, אני משוטט כאן כבר די הרבה זמן ולא הצלחתי לגבש רשימת קניות כמו שצריך, יש לי רכב בצבע שחור, ממצב הצבע די סביר מלבד סרווילים מהבעלים הקודמים, אני רוצה לקנות כמה מוצרים לשטיפה, שמפו, כפפה, מגבת מיקרופייבר, פלסטלינה(האם אני צריך?) ואפשרי לעשות ווקס בלי פוליש? אשמח גם לשמוע מאיפה רובכם קונים את המוצרים תודה ושוב סליחה על השאלה הלעוסה ☺

פורסם

אתה יכול ליישם ווקס או אוטם צבע ללא פוליש, אך קח בחשבון שזה לא מה שיעלים את הסווירלס. (אלא אם כן תקנה אוטם צבע עם גלייז שיטשטש את הסווירלס).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
אתה יכול ליישם ווקס או אוטם צבע ללא פוליש, אך קח בחשבון שזה לא מה שיעלים את הסווירלס. (אלא אם כן תקנה אוטם צבע עם גלייז שיטשטש את הסווירלס).

יש סיכון בשימוש בגלייז? ומה הוא עושה כמו פוליש עדין עדין? אשמח גם לרשימה מסודרת של מוצרים התתקציב עד 450 ש"ח עם חריגה קטנה האם זה יספיק? תודה ושבת שלום שחכתי להגיד אני אשתמש לרוב בשיטת 2 הדליים אך לא רק.

עריכה אחרונה על ידי Omri Buhbut
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ששלום לכולם.

 

אני לפני קבלת רכב חדש מהחברה, הרכב בצבע לבן פנינה, אני מתכוון להחזיק את הרכב כמה שנים טובות וחשוב לי שיישמר לטווח הארוך.

 

איזה פעולות מומלץ לעשות?

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

פורסם

היות שלרוב היבואנים יש נטיה למסור רכב חדש עם סווירלס, אם רוצים להעלים אותם אז צריך לעשות פוליש.

מצד שני, במילא יהיו לך סווירלס, אז אולי עדיף לצבור שנתיים - 3 שנים ואז לעשות פוליש.

אם אתה מתכוון לשטוף עם מטאטא וסבון כלים/מכונות שטיפה, חבל על ההשקעה.

אם אתה מתכוון לשטוף לבד עם דלי/צינור/גרניק בעצמך, זה כבר סיפור אחר.

 

אני על רכב חדש שקיבלתי מתכוון ליישם אוטם צבע ואוטם חלונות. אני שוקל לעשות פוליש עדין כדי לטשטש סווירלס שהגיעו עם הרכב (אין הרבה ממה שראיתי). אולי אשתמש בחומר כמו פוליסיל שהוא שילוב של פוליש, סילר ואוטם צבע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...