Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זהו כי לא יכולתי להגיב שם יותר.

1. דיברתי עם אשקלון אין להם ציוד לצבע מט בכלל.

החנויות האינטרנטיות בסדר, אבל אני מעדיף מישהו שאני יכול לשאול שאלות. שלחתי מיל לאוטו סטור לפני כמה ימים ועדיין לא ענו.

לגבי הסבון לרכב - חייב מקציף או שאפשר עם דלי וצינור?

אוטם צבע למט. לא מצאתי בשום מקום.. ואני קצת מפחד על הפעם הראשונה אז חשבתי לשמוע ממישהו שניסה- השתמש.

פורסם

רועי: השרשור.

 

עומרי, אני בספק שמישהו יענה לך על כל השאלות הרלוונטיות לצבעי מט'.

ממליץ לך לקרוא את הכתבות, לתרגם אותן אם צריך או לבקש מאדם קרוב. אתה תמצא את כל התשובות שם.

לגבי רכישה, עיין שוב בלינקים. יש דברים שאפשר לרכוש בארץ ויש דברים שתצטרך להזמין מחול.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

היי,

נסיתי לעבור על השרשורים של הרכב החדש ויש המון פרטים ואני לא מצליח לצאת מזה....

קודם כל נתחיל בתמונה 8) (לאון FR 1.8).

20140708_180657 (1).jpg

 

אני מעוניין לשטוף את הרכב ידני בעמדת שטיפה בלחץ מים הקיימת בכפר סבא (בתע"ש למי שמכיר) ואחר כך ליבש ולפי מה שקראתי לשים איזה QD להשלמת הפעולה.

רציתי לדעת מה אני צריך כדי לנגב את הרכב אחרי השטיפה בלחץ מים ואיך מורחים את ה-QD. בשרשור אחר ראיתי שיש חומר של סונקס שנראה שעונה על ההגדרה.

כלומר לסיכום, איזה מגבות לקנות כדי ליבש את הרכב, וכיצד לעבוד עם ה-QD של סונקס.

 

תודה מראש.

רועי

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום

לפני כחודש קניתי סוזוקי אלטו בצבע אפור האוטו רוב היום מחנה בצל

ואני רוצה לקנות ווקס כדי לשמור על הצבע הלכתי לאוטודיפו והם המליצו לי על ווקס של פורמולה 1

האם הווקס הזה טוב ?

התקציב שלי לווקס הוא 120 +-

ואם אפשר גם קישור לפלסטלינה לא יקרה וטובה

תודה

פורסם

שלום לכולם. בדיטיילינג גרופ כרמיאל תוכל למצוא מגוון ממוצרי מגוואיירס ליישום עצמי או להשתמש בשרותי דיטיילינג שלנו

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני הולך להתחדש ביונדאי, אשמח קצת לסדר בבלאגן. קראתי פה קצת על המדריכים ואני צריך עזרה.

1. מטלית מיקורפייבר, האם היא טובה רק לייבוש רכב אחרי שטיפה? אם יש לי לכלוך נקודתי ואני רוצה לנקות, אני יכול להשתמש בה? עדיף טישיו ומים? יש מטלית מיקרופייבר ייעודית לייבוש/ניקוי וכו'? או שכולן זהות?

2. באיזה דרך הכי טוב לשטוף, שיטת השני דליים? שיטת ה Onr? אגב, מה היחס מהילה של החומר הזה, ואיפה קונים את המיכל תרסיס?

בשטיפה באמצעות שני דליים, האם יש כפפת שטיפה מומלצת? עדיף עם ספוג?

3. סדר בנושא הווקס: יש ווקס ויש אוטם צבע, פלסטלינה. גם פה קראתי פה קצת, וממה שהבנתי וקס זה הכי מומלץ ויותר עמיד. קראתי שהכי טוב להתחיל עם פלסטלינה ואז עם הוקס. איזה המלצות יש לכם לפלסטליה וווקס?

האם ברכב חדש גם יש צורך לעשות ווקס? מתי להתחיל עם זה ואיך אני עושה סדר בבלאגן?

4. ג'נטים ראיתי שפה יש מברשת ויש תרסיס שהוא קצף, גם פה, איך להתחיל?

 

תודה

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בקרוב אפתח שרשור נוסף .... מכרתי את הטיוטה שהייתה בבעלותי כמו שחלקכם יודעים ואת היונדאי שקנינו בתחילת שנה .....ובחרנו בכלה החדש -מרצדס a180 שחור מטאלי.

לרכב יש ווקס ברמה קצת יותר מכובדת מרכב משפחתי אחר ולכן אני לא רוצה לוותר עליו ולבצע פלסטילנה / ipa לפני העבודה אלה רק שטיפה יסודית.(אני היחיד ששטף את הרכב אם מגבת קוריאנית , לא הרשתי להם לשטוף בעת קבלת הרכב)

בשבוע וקצת שהוא אצלי הרכב נשטף כבר פעמים והיה עליו כמו ציפוי שעווה כזה שמרצדס שמו בעצמם וששאלתי הוא אמר שרק אחרי 3 שטיפות זה ירד ואני כבר רואה שזה נעלם לגמרי כמעט ואפשר לצאת לדרך .

ובטח מחר אחרי השטיפה זה יעלם סופית.

בקיצור אני מעונין לישים מחר בעזרת מכונה רטורית 6 דרגות ,אוטם ואח"כ ווקס .

המוצרים הנבחרים מנזרנה pl אוטם, ווקס מנזרנה cl

בעזרת פד שחור של לאקצרי לווקס ,ופד אדום של לאקצרי לאוטם. מה דעתכם? כמובן שהעבודה תתבצע שהפח קר ובמקום סגור עם תאורה והמכונה על הדרגה הנמוכה ביותר / אולי רמה מעל הנמוכה. מה דעתכם האם כדאי או לא?

(תמונות בהמשך לא לקחת ללב :( )

ועוד חודש ,חודש וקצת אני מעונין לבצע ציפוי כלשהי לרכב עוד לא קיבלתי החלטה אשמח לחוות דעת!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

את רכב הליסינג הנוכחי אני מעביר מדי שבוע במכונת שטיפה בחינם אחרי מילוי דלק. יש לי גם שאמפו של קארפלאן בבית וסתם ספוג ומטלית זולים, למרות שלעיתים רחוקות אני שוטף לבד!

 

כמובן שהתעללות כזו אני לא אעשה לרכב החדש שהזמנתי, מיצובישי ספייס סטאר בצבע לבן פנינה, מושבים בצבע בז', חישוקי סגסוגת בצבע שחור!

אבל מצד שני, אחרי שעברתי כאן על המון שרשורים בפורום, גם אין סיכוי שאשקיע כל כך הרבה כסף זמן ומאמץ לשמירה על מראה הרכב!

 

במילים אחרות, אני אוהב לנהוג ברכב נקי מבפנים ומבחוץ, כולל חישוקים. ובתור רכב פרטי שיחזיק אצלי במינימום חמש שנים+, גם הייתי רוצה לשמור על הצבע ללא קילופים או נזק אחר.

 

מה המינימום שמוטל עלי כדי להגיע למטרה הזו, כשבשבוע אני מוכן להקדיש לעניין כשעה שעתיים ביום חופשי שיהיה לי? או שזה לא מספיק?

 

הרכב תמיד יחנה תחת השמש. כיסוי אף פעם לא אשים, מסורבל מדי.

 

אוטם, ווקס וכו' לא מתאים לי לעשות לבד. כמה לוקחים בעלי מקצוע בדר"כ וכל כמה זמן צריך לעשות?

 

תודה מראש :-)

פורסם

בשעה טובה הזמנו היום את הרכב השני שלנו שיגיע בעוד כשבועיים.

 

יש לי לא מעט ציוד וחומרים כמו מגבות, פלסטלינה, ONR, OPTI SEAL, CITRUS, ווקס של מגווירס ועוד.

ניסיתי לחפש בפורום ולא מצאתי תשובה מוחלטת לשאלה איזה טיפול לעשות לרכב עם קבלתו?

לדוגמא, יש טעם בפלסטלינה? ווקס ואחריו OPTI SEAL?

 

תודה מראש.

פורסם

אין סיבה לא לעשות טיפול דיטייל מלא כולל הגנה.

 

אופטי-סיל על וקס לא נשמע כמו רעיון טוב. האופטיסיל מכיל ממיסים שבפועל גורמים לו להחליף את הוקס- בתוצאה הסופית תקבל על הרכב אופטיסיל והוקס יהייה מבוזבז. ואם אתה רוצה הגנה ממושכת אז מגס' זה לא המוצר שאתה צריך.

 

באופן כללי, אם יש לך 2-3 אלף זמנים קח את הרכב לדיטיילר שישים לך ציפוי אופטי-קוט או משהו דומה ועזוב אותך מהתעסקום על וקסים ושטויות

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013


×
×
  • תוכן חדש...