Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב את כול הביולוגיה,אתה לא באמת תשים לב לדברים הללו אם לא יעמידו לידך 2 רכבים וגם אז לא בטוח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

BLACK LIGHT הוא גם סוג של אוטם צבע וגלייז .

אנשים אוהבים לשלב אותו יחד עם V07 :

http://www.vixdetailing.co.il/Chemical-Guys-Hybrid-V7-1-1-1.html

 

יש לך גם את הקומבו "מנזרנה " :

אוטם צבע - POWer LOCK :

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-Menzerna-PL

ווקס - COLOR LOCK

http://www.autostore.co.il/%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-%D7%A7%D7%A8%D7%A0%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%99-Menzerna-CL.html

 

אתה מקבל מהאוטם עמידות גבוהה + מקבל מהווקס את הברק והעומק .

 

בכול מקרה מה שנתתי לך אלה שילובים קלאסיים , אבל יש עוד מלא שילובים שאפשר לעשות.

 

השוואה של ווקסים שונים מבחינת עמידות ומחיר :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?517988-אוטמי-צבע-ותהליך-עבודה-על-רכב-חדש&p=4248026&viewfull=1#post4248026

פורסם

אל תשתגע על ההתחלה, ממליץ לך להתחיל עם הדברים החשובים שעומדים בתקציב שלך (הרגלי ניקוי נכונים, אביזרים, שמפו, חומרים לגלגלים ולניקוי כללי), ואם תראה שהתחביב מתאים לך אז תוכל להשקיע יותר.

פורסם
בימים הקרובים אני אמור לקבל רכב חדש - סיאט מיי שחורה.

אני דיי פאנט בקטע של שמירת הצבע , הברק והאיכות שלו.

 

האם על מנת לשמור - הדבר הראשון שאי צריך לעשות אחרי קבלת הרכב זה לשים אוטם צבע? (כמובן אחרי שטיפה יסודית)

לפני כ3 שבועות קיבלתי איביזה שחורה חדשה, הרכב הגיע מצוחצח ועם שכבת ווקס כלשהו עליו , אחרי כשבועיים ו 2 שטיפות הרגשתי בשטיפה שכבר אין שכבה שמנונית וטיפות המים מתפזרות ומרחתי ווקס קרנובה של מגווירס, כך שהצעד הראשון שצריך לעשות אחרי קבלת רכב חדש הוא להנות :)
פורסם

 

חסרים לי 2 דליים, אשמח להמלצה איפה אפשר לקנות אותם, שיהיו עמידים ואמינים...

תקנה דלי אחד רגיל (זה בדרך כלל 8-10 ליטר) ודלי אחד של 18 ליטר של צבע, אפשר למצוא בכל אתר בניה.

מעבר לעבודה שהגריט גרדים גדולים ומתאימים רק לדלי הזה יש לך יותר מים נקיים (אני משתמש בדלי הזה למים נקיים, לא למים עם סבון).

בימים הקרובים אני אמור לקבל רכב חדש - סיאט מיי שחורה.

אני דיי פאנט בקטע של שמירת הצבע , הברק והאיכות שלו.

 

האם על מנת לשמור - הדבר הראשון שאי צריך לעשות אחרי קבלת הרכב זה לשים אוטם צבע? (כמובן אחרי שטיפה יסודית)

כן, רצוי, רק לפני אוטם צריך לעשות הכנה (פלסטלינה, IPA, פוליש אם יש צורך).

לפני כ3 שבועות קיבלתי איביזה שחורה חדשה, הרכב הגיע מצוחצח ועם שכבת ווקס כלשהו עליו , אחרי כשבועיים ו 2 שטיפות הרגשתי בשטיפה שכבר אין שכבה שמנונית וטיפות המים מתפזרות ומרחתי ווקס קרנובה של מגווירס, כך שהצעד הראשון שצריך לעשות אחרי קבלת רכב חדש הוא להנות :)

להנות ? לא בטוח, סביר להניח שהשכבה הזאת בוצעה במנהרת השטיפה הקרובה לסוכנות, אם זה המצב לא הייתי נהנה מהמחשבה על הסווילרס שנוצרו.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

שלום ליושבי הפורום.

מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על רכב ממפגעים סביבתיים להכי הרבה זמן?

ננולקס, אופטיקואט, C-QUARTZ?

אולי יש עוד משהו?

שגרת תחזוקה של רכב זה מכון שטיפה עם מכונת ג'ילדות משוכללת וכמובן קצת סנט-מוריץ לג'אנטים.

תודה.

פורסם (נערך)

ציפוי קירמי + שטיפה אוטומטית = זרקת כסף לפח , בעיקר שלושת הציפויים שרשמת כמעט אותו דבר רק משתנים באורך חיים לפי מה שאני יודע ה C-QUARTZ הכי עמיד מבחינת אורך חיים , ובכדי לשמור על ההשקעה שתשקיע אותה בציפוי צריך לתחזק את הרכב בידיים ממשי ולשטוף רק ידני עם ציוד סביר , אם אתה לא בכיוון השטיפה הידנית אז חבל לזרוק סתם כסף , ואם יש לך את הסבלנות ואת הזמן להשקיע בטיפוח הרכב , נוכל להתקדם איתך ונשמח לעזור , ויש עוד הרבה חברים פה שישמחו לעזור ומתמצאים יותר בנושא הזה .

והנה שרשור סקירה אודות הציפויים למיניהם:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?495496-%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8-%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-Opti-coat-Opti-Guard&highlight=%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99

עריכה אחרונה על ידי abdsamara911

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
ציפוי קירמי + שטיפה אוטומטית = זרקת כסף לפח , בעיקר שלושת הציפויים שרשמת כמעט אותו דבר רק משתנים באורך חיים לפי מה שאני יודע ה C-QUARTZ הכי עמיד מבחינת אורך חיים , ובכדי לשמור על ההשקעה שתשקיע אותה בציפוי צריך לתחזק את הרכב בידיים ממשי ולשטוף רק ידני עם ציוד סביר , אם אתה לא בכיוון השטיפה הידנית אז חבל לזרוק סתם כסף , ואם יש לך את הסבלנות ואת הזמן להשקיע בטיפוח הרכב , נוכל להתקדם איתך ונשמח לעזור , ויש עוד הרבה חברים פה שישמחו לעזור ומתמצאים יותר בנושא הזה .

והנה שרשור סקירה אודות הציפויים למיניהם:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?495496-%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8-%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-Opti-coat-Opti-Guard&highlight=%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99

 

סליחה רק עדכון קטן , כנראה שהתבלבלתי בקשר לעמידות ה OPTI COAT הכי עמיד לא ה C-QURTZ .

סליחה .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
ציפוי קירמי + שטיפה אוטומטית = זרקת כסף לפח , בעיקר שלושת הציפויים שרשמת כמעט אותו דבר רק משתנים באורך חיים לפי מה שאני יודע ה C-QUARTZ הכי עמיד מבחינת אורך חיים , ובכדי לשמור על ההשקעה שתשקיע אותה בציפוי צריך לתחזק את הרכב בידיים ממשי ולשטוף רק ידני עם ציוד סביר , אם אתה לא בכיוון השטיפה הידנית אז חבל לזרוק סתם כסף , ואם יש לך את הסבלנות ואת הזמן להשקיע בטיפוח הרכב , נוכל להתקדם איתך ונשמח לעזור , ויש עוד הרבה חברים פה שישמחו לעזור ומתמצאים יותר בנושא הזה [/quote ]

 

כבודו יוכל לפרט על סמך איזה בדיקה אמפירית הסיק מסקנה שמדובר בזריקת כסף? כמו כן אשמח לשמוע על נסיונו הפרטי עם חומרים אחרים... לפני שכבודו מתקדם איתי.

פורסם

כנראה שלא הבנת למה התכוונתי , או אני לא הסברתי , התכוונתי שאם במידה ואתה מיישם את הציפוי , ואחר כך את התחזוקה של הרכב והניקוי מתבצעת במכוני שטיפה אוטומטיים ובמכונות שטיפה , הוא לא יחזיק הרבה זמן ושלא נדבר על הנזק הנגרם לצבע ממכוני שטיפה , מבחינת המוצר עצמו , הוא מוצר מעולה ומספק הגנה חזקה לאורך זמן רב , מדובר בשנים .

לכבודך ידיד.

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

אז בשעה טובה קיבלתי את הרכב החדש (סיאט איביזה 3דל FR) צבע לבן.

 

ורציתי להכנס לעולם הדיטליינג.

 

אשמח לדעת אם החומרים הנ"ל יספיקו לי ויעשו עבודה טובה על הרכב. (הדרישות שלי הם פשוט מראה נוצץ, נקי וחדש, תוך כדי הגנה מפני מזיקים כמו ציפורים קרני שמש וכו')

 

הרכב פחות מחודש על הכביש אם זה מוסיף לפרטים. אשמח גם לדעת אם יש דברים חלופיים יותר זולים שעושים את העבודה אותו הדבר (מגבות, פדים, וכו')

 

כמו כן, כל דעה תתקבל בברכה על בחירת המוצרים.

 

מה שרציתי לקנות (כמתחיל)

 

נקיון:

Chemical Guys Citrus Wash & Gloss (שמפו)

Microfiber wash mitt (כפפת מיקרופיבר)

Microfiber drying towel - (מגבת לייבוש הרכב - לינק)

 

הגנה:

פלסטלינה סינית מאיבי

Chemical Guys JetSeal109 (אוטם צבע)

Microfiber Pad (פד ליישום אוטם הצבע - לינק)

Microfiber polishing towel (מגבת לניקוי שאריות של אוטם הצבע - לינק)

 

לגבי ניקוי הגאנטים אין לי מושג מה טוב ומה לא, אז כל דעה תתקבל פה.

פורסם

לחדש ולותיק, אופטי סיל אוטם צבע מצויין הנותן תמורה מצויינת לכסף והשימוש איתו קל. אני משתמש באופטי סיל הרבה מאוד זמן ומרוצה מאוד.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

  • חודשיים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...