Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

 

התחדשתי ברנו קליאו חדשה והייתי מעוניין לשמוע עצות לגבי שמירת הרכב מבפנים ומבחוץ.

 

אפתח כאן כמה נושאים ואשמח אם תגיבו\תשתפו את דעתכם.

 


שטיפה חיצונית:

ברכב הישן הייתי שוטף בשטיפה ידנית בה השתמשו בקיטור מים קרים וחומרי ניקוי ייעודיים לרכב, נוזל ג'אנטים \ נוזל ניקוי חיצוני.

 

לאחר שעיינתי בפורום חשבתי לקנות מכשיר קיטור בייתי ולשטוף את הרכב החדש לבד, כדוגמא:

http://www.z-tools.co.il/product.asp?prodID=1689

http://www.z-tools.co.il/product.asp?prodID=4588

http://www.z-tools.co.il/product.asp?prodID=2780

 

נראה לי פתרון ממש פשוט, במיוחד אם קונים גם את המברשת המסתובבת לרכב. נשאר רק לנגב ולייבש.

 

השאלה כאן היא לגבי איכות השטיפה במכשיר מסוג זה.

 

 


שטיפה פנימית:

 

ברכב הישן בפנים הרכב היו עוברים עם ג'ילדה לחה, בלי חומרי ניקוי מיוחדים.

 

המוסיף גורע? חומרים מומלצים?

 

אני חושב שכאן המקום להגיד שאחרי 15 שנה אשר הרכב היה בבעלותי, פנים הרכב במצב מושלם למעט סדקים בחלק הדש העליון, אבל אפילו שם, איפה שאין סדקים הפלסטיקה במצב מעולה.

 

נ.ב לצערי הדש לא נבנה בשיטת ה FOAM שהיה יכול למנוע את הסדקים.

 

 


פוליש ווקס:

 

ברכב הישן בחיים לא עשיתי פלסטלינה, פוליש או ווקס. אחרי 12 שנה הצבע דהה לכן צבעתי את הרכב מחדש.

 

אשמח לשמוע עצות איך לא להגיע למצב הזה ברכב החדש.

 

חומרי עבודה, תדירות ביצוע, תהליך הביצוע וכו'.

 


חומרי עבודה:

 

אשמח אם מישהו יכול לתת רשימה של חומרי עבודה הדרושים בשביל לשמור על הרכב בצורתו המקורית לאורך זמן.

איזה חומרי ניקוי מומלצים, איזה מגבות מומלצות וכו'.

 


כמובן אם יש משהו שלא הזכרתי כאן ודורש התייחסות, אשמח לשמוע! 8)

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

בפנים אני מנקה את הפלסטיקים עם התכשיר הזה:

http://www.autostore.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%9E%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99-Meguiar-s-Supreme.html

בעזרת מטלית מיקרו פייבר של סנו כמו שמוכרים בסופר.

אין תכשיר שיכול להגן 100 אחוז מפני דהייה אבל זה יכול לעזור נגד לשלשת ציפורים,תחשוב על זה כמו קרם הגנה,זה לא ימנע 100 סרטן אבל בהחלט יכול לעזור.

אני מציע את הערכה הזאת:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A7%D7%99%D7%98-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-Carplan

היא נותנת תוצאות מעולות.

לגבי ווקס יש וקסים בכמה עשרות שקלים ועד ליקרים,כמה אתה רוצה להשקיע?

 

ספוג רחיצה:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8

מטלית יבוש:

http://www.autostore.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%AA-

%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A9-Meguiar-s.html

אפליקטור למריחת ווקס:

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99-Chemical-Guys-Big-Premium.html

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כמה צריך דילול של ONR ל- QD ? מישהו יכול לעזור לי ?

 

Quick Detailer: ratio 1:16 or 8 oz/1 gallon or 240 ml to 3.84 liters for water or 62.5 ml per liter

 

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם (נערך)

[TABLE]

[TR]

[TD=bgcolor: #ffc000, colspan: 2, align: center]cap size | גודל פקק[/TD]

[TD=bgcolor: #ffc000, colspan: 2, align: center]Bottel[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, colspan: 2][/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, colspan: 2][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]15ml[/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]0.5oz[/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]ליטר[/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]32oz[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]15ml[/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]0.5oz[/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]גלון[/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]128oz[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]7.5 ml[/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]0.25oz[/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]רבע ליטר[/TD]

[TD=bgcolor: #f2f2f2, align: center]8oz[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

בבקבוק של 32oz שזה קצת פחות מליטר יש פקק של 0.5oz שזה 15ml בקירוב

בבקבוק של 8oz שזה קצת פחות מ1/4 ליטר יש פקק של 0.25oz שזה 7.4ml בקירוב

עריכה אחרונה על ידי Kenworth

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

בימים הקרובים אני אמור לקבל רכב חדש - סיאט מיי שחורה.

אני דיי פאנט בקטע של שמירת הצבע , הברק והאיכות שלו.

 

האם על מנת לשמור - הדבר הראשון שאי צריך לעשות אחרי קבלת הרכב זה לשים אוטם צבע? (כמובן אחרי שטיפה יסודית)

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

מה דעתכם על הסט הבא לשטיפת הרכב?

 

ציוד ניקוי:

http://www.ebay.com/itm/321317240131

http://www.ebay.com/itm/321138742070

http://www.ebay.com/itm/321378070746

 

שמפו:

http://www.vixdetailing.co.il/Chemical-Guys-Citra-wash-and-gloss.html

 

QD לאחר שטיפה:

http://www.vixdetailing.co.il/Optimum-No-Rinse.html

 

 

חסרים לי 2 דליים, אשמח להמלצה איפה אפשר לקנות אותם, שיהיו עמידים ואמינים...

פורסם

בערך 10 ליטר, קונים בכל חנות טמבור או כלי בית או בשוק או חנות של כלי פלסטיק או בסופרמרקט או לוקחים מאמא והיא כבר תשיג לה אחר :-)

פורסם (נערך)

ליאור, אני יכול לעשות אוטם צבע ישר אחרי שטיפה?

אגב מה ההבדל בין אוטם לווקס?

 

הייתי רוצה לעשות לרכב איטום בעזרת החומר הזה

http://www.autostore.co.il/%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8-Dodo-Juice-Supernatural.html

 

האם הוא איכותי ?

אשמח לקבל יותר מידע על ההבדלים בין האוטם צבע לבין הווקס

עריכה אחרונה על ידי Shezif

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם (נערך)

לפי המדריך , על מנת להינות מתוצאה טובה אני צריך בכלל לעשות ווקס ולא אוטם.

האוטם נותן תחושה שהצבע שטחי יותר מהווקס, הוא מוריד את החום של הווקס...//// טעות

 

 

האם אני יכול להשתמש בגלייז הזה : Chemical Guys Black Light

מדובר על רכב בצבע שחור.

 

עד כמה יהיה מוצלח השילוב שלו עם האוטם הזה Dodo Juice Supernatural

 

עריכה אחרונה על ידי Shezif

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי


×
×
  • תוכן חדש...