Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עומד לקבל גולף חדש בצבע לבן. התעניינתי קצת וראיתי:

1. אוטמי צבע במאות שקלים שאמורים להחזיק שנה ויותר. למישהו יש נסיון? מה קורה אחרי שנה כשרוצים לחדש ציפוי כזה? יש בעייה עם השכבה הישנה?

2. ציפוי שקוף כמו של החלונות - רק שלחלקים חיצוניים נבחרים ברכב או לכולו. יש למישהו ניסיון? שווה את המחיר?

3. קראתי שיש אנשים שעושים אוטם צבע ואח"כ ווקס. האוטם לא מבריק בעצמו?

תודה

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. על אלו אוטמים אתה מדבר ספציפית? אין בעיה לחדש אוטם, עדיף להוריד אותו ע"י IPA, שמפו wash and gloss בדילול נמוך או פלסטלינה. אפשר גם בלי להוריד שכבה ישנה אבל עדיף כן.

2. לא יודע

3. הייתרון של אוטם הוא שהוא מחזיק על הרכב הרבה זמן, החסרון הוא שהוא לא מבריק כמו ווקס. הייתרון של ווקס הוא שהוא נותן מראה "רטוב" יותר. אחרי אוטם אפשר לעבור עם ווקס כדי לקבל מראה "רטוב".

 

פורסם
עומד לקבל גולף חדש בצבע לבן.

קודם כל תתחדש!

על רכב חדש הייתי ממליץ לך לחשוב על ציפוי קרמי

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

היי,

אני די חדש בתחום ניקיון הרכב לבד, וקורא כבר קרוב לשנה בפורום הזה ולומד המון, אבל הניסיון שלי עדיין די דל.

עד כה מה שבעיקר עשיתי לרכב זה רק שטיפה פעם בשבועיים בערך (חורף... גשמים, בעייתי לשטוף ושישר יתלכלך).

יש לי את החומרים הבאים :

פלסטלינה סינית 2 יחידות חדשות

ליטר וקצת ONR כחול

CG Citrus בערך עוד חצי בקבוק

CG V7 שמשמש אותי כפעם בשבועיים לייבוש לאחר השטיפה הרגילה

הגיע לי לפני שבוע ה BSD שהשתמשתי בו פעם אחת רק על המכסה מנוע.

מבחינת מגבות יש לי מגבות לחלונות של הקוריאני, מגבות לייבוש כאלה, ועוד כמה מגבות מיקרופייבר קטנות.

עכשיו אני מעוניים לבצע פלסטלינה ואוטם / ווקס לרכב, בפעם הראשונה.

הרכב בצבע כחול כהה מאוד ואין לי ניסיון בפלסטלינה / אוטם / ווקס אך ראיתי לא מעט סרטונים ב YOUTUBE איך מבצעים, מה שאני מחפש כרגע זה המלצות לחומרים :

למישהו חדש בתחום ממה שקראתי בפורום החומרים הכי ממוצלים זה :

collinite 845, menzerna cl + pl ו FOSSO

מה מהם הכי יתאים לי ?

ובקשר לפלסלטינה, הבנתי שיש תחליף בצורת ה NANOSKIN ? ועוד סוג של מגבת כלשהי ? מה יותר יעיל / מהיר / מומלץ למשתמש חדש ?

ובנוסף האם יש מגבת מומלצת כלשהי להורדה של האוטם / וקס ? האם צריך יותר ממגבת אחת לרכב גדול ?(גיפ')?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום חבר'ה

ברשותי איביזה חדשה. ושמתי לב שיש המון סווירלס קטנים על כל האוטו

ועכשיו כמובן עלה רעיון להעלים אותם .יש דרך לעשות זאת חוץ מפוליש?

אחרי הכל רכב חדש ולדעתי אין צורך לעשות עדין פוליש

פורסם

תוכל לנסות להשתמש בגלייז.

אני מאמין שזה יעלים את רובם של הסווירלים.

 

תוכל אפילו לבצע פוליש עדין ברמת הפיניש כדי להעלים אותם, ואז לתחזק "לפי הספר".

M-TECH E46

פורסם

גלייז הוא בהחלט פיתרון אפשרי, אבל קח בחשבון שהוא לא מחזיק מעמד לזמן רב.

 

עד כמה הסווירלים גלויים לעין ומה הכמות שלהם? צבע עדיין יכול להיראות חי ובמצב כללי מעולה עם קצת סווירלים. תמונות יכולות לסייע.

פורסם
גלייז הוא בהחלט פיתרון אפשרי, אבל קח בחשבון שהוא לא מחזיק מעמד לזמן רב.

 

עד כמה הסווירלים גלויים לעין ומה הכמות שלהם? צבע עדיין יכול להיראות חי ובמצב כללי מעולה עם קצת סווירלים. תמונות יכולות לסייע.

דיי גלויים לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי לראות אותם תמונות בהזדמנות ראשונה

אגב יש לי fk1000

זה יכול להיות גם פתרון?


×
×
  • תוכן חדש...