Mc'lovin
-
הודעות
236 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Mc'lovin
-
מחפש רכב קומפקטי יחסית, נוח, שקט, מאובזר ואמין - קיימת חיה כזו?
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הצעות מעניינות תודה! האמת שלא חשבתי לבדוק את לקסוס כשהתחלתי לחפש. לגבי ה-UX, ממה שאני רואה באתר של לקסוס, הגרסה הבסיסית מתחילה סביב 250 אלף (עוד לפני אגרת רישוי ותוספת של 5000 ש״ח (?!) על צבע מטאלי) כך שזה כבר רחוק מהתקציב שלי LBX גם כבר עוברת את התקציב ברמת הגימור הגבוהה, כשמבחינתי התמורה נמוכה יותר שוב תודה על ההצעות קיוויתי שמישהו יאיר את עיניי באפשרות בתקציב של 150-200K שיענה על הדרישות, אבל כנראה שאני לא בכיוון 😕 אולי צריך לחשוב גם בכיוון של יד2, העניין הוא שאני מעדיף לקנות רכב לשנים רבות וזו אפשרות שקצת מלחיצה אותי -
מחפש רכב קומפקטי יחסית, נוח, שקט, מאובזר ואמין - קיימת חיה כזו?
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היי, תודה על המענה התקציב הוא לכל היותר המחיר של סונטה חדשה, סביב 230K, כמובן שמעדיף פחות ברור לי שטויוטה זה אמינות, אבל מבחינת נוחות ובידוד רעשים זה כנראה פחות הרכב בשבילי. -
שלום לכולם, עומד להיפרד מרנו פלואנס דיזל ששירתה אותי נאמנה קרוב ל-9 שנים מחפש רכב (חדש) לנסועה שנתית של 20-25K ק״מ, שיהיה נוח עם בידוד רעשים טוב, מאובזר ומוניטין אמינות. אני מתכוון להחזיק ברכב שנים רבות. התנאים הנ״ל די כיוונו אותי ליונדאי סונטה, אבל אני חונה ברחוב עמוס לרוב וכבר היום זה מקשה עליי למצוא חנייה עם ספינת המדבר (כלומר, הפלואנס הנוכחית) ומנסה להבין האם קיים רכב קומפקטי יותר שעונה על הדרישות הנ״ל. עוד מינוס לסונטה הוא שבנסיעת המבחן שעשיתי המושבים די נוקשים (בעוד שהמושבים של הפלואנס מאד נוחים לי), אבל מכל שאר הבחינות אהבתי מאד. אודה להכוונתכם, תודה!
-
זקוק להמלצה על רכב שמכיל בנינוחות 3 כיסאות בטיחות מאחור
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני אקנה חדש... בלוחות קשה למצוא יד שנייה, אבל בקבוצת פייסבוק של בעלי הרכב יש לפעמים אנשים ששואלים אם מישהו מוכר, והרבה פעמים אנשים עונים שכן, אז שווה לנסות. -
“נגיעות קצה שלדה״ - כמה אני צריך להוריד במחיר?
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקיי... אז כשמוסיפים את הקצה שלדה, כמה אתה חושב שצריך להוריד עוד? -
זקוק להמלצה על רכב שמכיל בנינוחות 3 כיסאות בטיחות מאחור
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה לכולם על התגובות וההצעות! אחרי שבחנו פה כמה אופציות, אנחנו כנראה נלך על ה-C5 בסופו של דבר. בנסיעת מבחן ראינו ש-3 כיסאות בטיחות נכנסו מאחורה יפה, ואשתי ישבה די בנינוחות באמצע בין שני כיסאות בטיחות. זו גם בהחלט היתה אופציה שעלתה, העניין הוא שהכיסאות שיש לנו היום נחשבים ל-TOP מבחינה בטיחותית, והעדפנו בסוף בנקודה הזו לא להתפשר בכלל. -
“נגיעות קצה שלדה״ - כמה אני צריך להוריד במחיר?
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני לא לחוץ למכור, פרסמתי את הרכב לפני 3 ימים וזוכה להרבה התעניינות, היו גם כמה "רציניים"... הבעיה היחידה שלי היא שאין לי הרבה זמן להתעסק עם המכירה הזו... ולענות לטלפונים כל היום ולרדת להראות את הרכב ובדיקות וכו' - מעדיף לסיים עם זה. הכל צויין מראש כולל תמונות. על הסיפור הזה עם השלדה לא היה לי מושג. מחירון 31K ואני הסכמתי לרדת ל-28. נראה לי הוגן (מצד שני אני לא מבין בשוק הזה בכלל, ולכן שואל). -
שלום לכולם, עמדתי למכור את האוטו הבוקר, אך העסק הסתבך אחרי שבבדיקה בקומפיוטסט נכתב ״נגיעות קצה שלדה״ והקונה ביקש שארד יותר במחיר ולא הסכמתי. (התגמשתי איתו יפה עוד קודם). מדובר באזור ברכב שעבר תאונה ממש בקטנה בתחילת השנה (רכב פגע בי מאחור בצומת) שעליה סיפרתי מראש למוכר, החליפו שם טמבון ופנס, ומעבר לזה היתה ירידת ערך של 2 אחוז. לא ראיתי אז דו״ח שמאי אך לדברי סוכנת הביטוח שלי לא היה שום דבר משמעותי. ממחקר לא מעמיק שעשיתי, מדובר במצב מאד מאד נפוץ אחרי תאונות, ושלרוב הוא חסר משמעות. לציין שהרכב נוסע מעולה ואמין מאד בלי בעיות מכניות אף פעם. שורה תחתונה - כמה אתם חושבים שצריך להוריד במחיר במצב כזה? תודה לכולם ושנה טובה!
-
שלום לכולם, אנחנו עם 3 קטנטנים בבית (4.5, 2.5, ובת שבועיים) וזקוק להמלצה על רכב שמכיל בנינוחות 3 כיסאות בטיחות מאחור, או שני כיסאות בטיחות ומבוגר (עדיין, בנינוחות 😆). המצב כרגע הוא כזה - יש לנו סוזוקי סוויפט כמעט בת 10, ורנו פלואנס דיזל בת 4. מסיבה לא ברורה חשבנו לתומנו שהפלואנס תתמודד עם הדרישה הנ"ל, אך עם הגעת הקטנטונת ושליפת הסלקל מהמחסן, המציאות העגומה טפחה על פנינו. התכנית כרגע היא להחליף את הסוויפט ברכב שעונה על הדרישה הנ"ל עם קאץ' קטן (ראו פירוט מטה). האופציות שעלו: 1) הכלכלית - רכישת סיטרואן C4 פיקאסו (5 מקומות) יד שנייה. 2) האקספנסיבית - רכישת סיטרואן C5 איירקרוס - אל מול ההבדל העצום במחיר, יש כאן את היתרונות הרגילים של רכישת רכב חדש שהם משמעותיים עבורנו - מינימום התעסקות (אנחנו מאד מאד עסוקים), אחריות, שקט נפשי, וגם רכב בטוח יותר, מודרני ומאובזר יותר. וכמובן שהאשה תשמח לג'יפון. ויש עוד קאץ' - מבחינה משפחתית, הצפי הוא להתרחבות, כנראה ל-4 ילדים, אולי 5. אי לכך חבר הציע לחשוב ללכת כבר עכשיו על מיצובישי אאוטלנדר. מצד אחד נשמע נכון, מצד שני אני חושב שעדיף לחצות גשר כשמגיעים אליו. מי יודע אולי התכניות המשפחתיות לא יתממשו, וזה רכב די עצום שלא בטוח שנצטרך. כך שאיך שאני רואה את זה, אלו הן האפשרויות: - החלפת הסוויפט ב-C4, אם יגיע ילד רביעי, נחליף את ה-C4 באאוטלנדר (או רכב 7 מקומות אחר). האופציה הזו כלכלית יותר כרגע, בעתיד - קצת חושש שיהיה קשה להיפטר מה-C4, ומעבר לכך אם לא יגיע ילד רביעי זה רכב שאולי יחזיק מעמד פחות זמן בטווח הרחוק. קצת הימור. - החלפת הסוויפט ב-C5 חדשה, אם יגיע ילד רביעי, נחליף את הפלואנס באאוטלנדר (או רכב 7 מקומות אחר). - החלפת הסוויפט באאוטלנדר כבר עכשיו. חייב להגיד - אין לי קיבעון על סיטרואן או זיקה מסויימת לחברה, פשוט מהבדיקות שעשיתי אלו פחות או יותר האופציות כשמעוניינים במושב אחורי שעונה על הצורך הנ"ל. אשמח לשמוע תובנות שלכם, ואם אתם חושבים שקיימות עוד אופציות טובות אחרות שלא חשבתי עליהן. מבחינה תקציבית, האאוטלנדר זה הפסגה מבחינתנו. שבוע טוב ושנה טובה!!!! 🍏
-
מקרן EH-TW6700, Ansi Lumens 3000, יחס ניגודיות 1:70000 - מקרן מעולה גם לסביבה מוארת. Full HD, תומך בתלת ממד זום אופטי x1.6 מקרן באמת מעולה, נקנה לרגל מעבר לדירה שאני עובר אליה, ובדיעבד התברר כי לא ניתן להציב אותו במיקום המיועד. נעשה בו שימוש פעם אחת בלבד לוודא כי אכן עובד. מחיר - 4300 ש"ח (הכי זול שנמכר בארץ - 7500). אזור פתח-תקווה. ניתן לפנות בפרטי או בטלפון - 050-8658632
-
אהלן לכולם, בזמן שהייתי בחו"ל בספטמבר 2016 השארתי לקרוב משפחה את האוטו. פתאום היום, אני מקבל בדואר רשום הודעה מעיריית ת"א שבתאריכים ההם הוא קיבל 2 דו"חות חנייה (עליהם הוא לא סיפר לי אז, ולדבריו היום לא זוכר כלל שקיבל אותם). כך או כך, לא קיבלתי מאז שום הודעה על הקנסות האלה. והיום, בגלל שלא שילמתי עד עכשיו, הוספו 50% קנס לכל אחד מהם, פלוס הוצאות גבייה (סה"כ משני דו"חות של 100 שקל כל אחד, הפך ל-323). אני מבין שאין דרך להיחלץ מתשלום הקנסות, אבל מה לגבי תשלומי הפיגור? מה אומר החוק במקרה זה? אם הם לא שלחו לי שום הודעה על עצם הקנסות (כפי שאני יודע שהם עושים מניסיון אישי וממקרים של אחרים), האם הם מחוייבים לבטל את תשלומי הפיגור? למישהו יש ניסיון עם מקרים דומים? תודה!
-
מערכת מולטימדיה מומלצת לרנו פלואנס - מהיבואן או מתקין חיצוני?
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אשמח לשמוע מה היה הניסיון הרע - דברים לא עבדו כמו שצריך? אמינות נמוכה? דברים שלא תוקנו למרות שהיית במסגרת האחריות? מקורי = מה שהיבואן מספק, או עם המערכת המקורית? כי אין מערכת מולטימדיה שבאה built in עם הפלואנס ולאישה זה *ממש* חשוב (במיוחד מצלמת רוורס ו-waze) -
מערכת מולטימדיה מומלצת לרנו פלואנס - מהיבואן או מתקין חיצוני?
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני קונה חדש מהיבואן (יחידות אחרונות שהן נפטרים מהן, עם הנחה משמעותית). היה לך ניסיון עם מה שהם מוכרים? יכול להמליץ על מערכת אחרת? -
אנטנה (על הגג) שרק קולטת ולא משדרת, זה לא כמו לשים את הילדים שלך על מושב שס"מ ספורים מתחתיו יושבות להן הסוללות שכן פולטות קרינה. נכון, מקרים דומים בעבר מלמדים שכנראה יש כאן פאניקה מוגזמת, ועדיין, אלה לא מקרים שהם באמת ברי השוואה בסופו של יום.
-
מנגד, כשאני ניסיתי לברר עם יונדאי (ועם קיה, לגבי הנירו) לגבי רמת הקרינה ברכב, נתקלתי בסירוב מוחלט ותירוצים. כשהתחום הוא עוד כל כך אפור ודי פרוץ, לא הייתי ממהר להסיק את המסקנה הזו. אני גם בסה"כ חושב שכנראה כל העניין הזה הוא לא מדאיג, אבל בגלל שיש כלללל כךךךך הרבה אופציות אחרות מצויינות בשוק, חסכוניות לא פחות, האם חיסכון בדלק של כמה אלפי שקלים בשנה שווה את זה? זאת החלטה אינדיבידואלית שכל אחד צריך לקבל עם עצמו.
-
המאמר של המשרד להגנת הסביה ממש לא "קובע" שהקרינה אינה בעייתית. בראש ובראשונה הוא לא סקר את רמת הקרינה באיוניק (הוא נכתב הרבה לפני שעלתה על הכביש). אף אחד לא יודע מה רמת הקרינה במכונית הזו ואם שם רמת הקרינה אולי כן בעייתית. דבר שני, זה משהו שלא ניתן *לקבוע* מכיוון שאין מספיק נתונים ומחקר כדי לקבוע את זה. הדו"ח של המשרד להגנת הסביבה מציין תנאים מסויימים שכל עוד עומדים בהם אז *ככל הנראה* אין שום סכנה. מנגד, כמובן שגם אם אתה חורג מהתנאים שהם קבעו, אז *ככל הנראה* אתה מעלה את רמת הסיכון. הנקודה היא שלאף אחד אין באמת מושג עד כמה רמת הקרינה בכלי הרכב משפיעים, וזה גם משתנה ממכונית אחת לאחרת. אז כשהתשובה לשאלה הזו ממש ממש אינה חד משמעית והתחום הזה אינו נחקר מספיק ולא ממש עוקבים אחריו, אני כאיש פרטי שממש אינו מומחה לקרינה עושה חושבין. כמה החיסכון בדלק של המכונית הזו שווה לך את הסיכון (שאף אחד לא יודע אם באמת קיים). בוא ניקח רגע דוגמה מעולם החיסונים - יש הורים שלא מוכנים לחסן את הילדים שלהם. למה? כי הם משערים שיש בכך סיכונים מסויימים ולא רוצים לחשוף את הקטנטנים שלהם לסיכונים התיאורטיים הללו. אני מנגד מסתכל על כל המחקר שבעולם ורואה עד כמה עצומים יתרונות החיסונים, מול סיכון תיאורטי שאין לו תימוכין בשום מאמר מדעי - ואומר, גם אם יש איזשהו סיכון מזערי בחיסון, היתרונות עולים עליו. עכשיו נחזור לאיוניק - גם כאן, יש איזשהו סיכון תיאורטי שלא הוכח מעולם. אבל מנגד - כמה שווה לך הסיכון הזה? האם חיסכון של כמה אלפי שקלים בשנה מצדיק את הסיכון הזה? במיוחד כשכמות המחקר והידע בעניין הזה הוא דל? החלטה שלך.
-
מה לגבי יונדאי טוסון הנוכחית? אני מחפש רכב חדש. תודה!
-
אהלן, אני מעוניין לברר האם קיים ג'יפון שמסוגל להכיל שלושה ילדים קטנים - אחד בסל קל, שני בכיסא בטיחות ושלישי בבוסטר. תודה
-
שבוע טוב לכולם, אנחנו משפחה צעירה (זוג + תינוק בן חודשיים) עם סוויפט בת 5.5, ומחפשים לעבור לרכב מרווח יותר. אנחנו על הגדר כבר הרבה זמן (כבר פירסמתי כאן כמה שרשורים לגבי דגמים שהתלבטנו לגביהם) , ואישית אני מרגיש שאנחנו מתפזרים וצריכים קצת הכוונה. הרעיון הכללי הוא לקנות מעין "רכב מעבר" ל-4-5 שנים, עד שיגיע (לפחות על פי התכנון הנוכחי) הילד השלישי אז נצטרך כבר רכב הרבה יותר מרווח. בהתחלה חשבנו שאמינות, חיסכון ובטיחות הם ההעדפות הראשיות שלנו, אבל אחרי כמה נסיעות מבחן עם אשתי אני מבין שיותר מעניין אותה מרווח מאחור, נוחות נסיעה ומערכת מולטימדיה עם וייז כבר עשינו נסיעות מבחן בסוזוקי קרוסאובר טורבו, קיה סיד, קיה נירו, יונדאי איוניק, ובעקבות התובנות האחרונות מנסים השבוע את רנו גרנד קופה ופיג'ו 2008. אשמח להמלוצתיכם על רכב חדש בטווח של 100-140K. כן אגיד שאם ממליצים על כלי רכב בתחום היקר יותר של הטווח, אני הייתי מעדיף המלצה על רכב חסכוני (כלומר, לא ספורטאז' למשל). תודה!
-
לא הבנתי מה לא ברור. טלקר אומרים שהם לא מאפשרים התקנה מקומית (שלהם, או של המתקינים שהם עובדים איתם) של מערכת מולטימדיה, כי חוששים להתעסק עם המערכת החשמלית של הרכב. זה כמובן לא שולל את האפשרות למצוא מתקין חיצוני שאינו קשור אליהם ולבקש ממנו. אני בטוח שאם תחפש תמצא. אבל יכול להיות שזה לא כל כך כדאי - לא זכור לי מקרה שבו יבואן אומר במפורשות שהוא לא מסכים להתקין מערכת בהתקנה מקומית. אם הם מסרבים, כנראה שיש סיבה.
-
אני מתלבט בין האיוניק לנירו בימים אלו, ואם לנירו היתה את המולטימדיה של האיוניק (או מולטימדיה הגונה אחרת) לא היתה בכלל התלבטות בין השתיים. עם זאת, ניסיתי לברר לגבי התקנה מקומית עם היבואן ושם אמרו לי באופן מוחלט שהם מסרבים לבצע זאת (גם לא בתוספת תשלום) בהוראת מהנדסי החברה. זה כנראה רכב שהם ממש חוששים להתעסק איתו מבחינה חשמלית. לא סתם כל המערכות בו הן מקוריות (מערכות הבטיחות, ה"מולטימדיה", מצלמת הרוורס, החיישנים וכו').
-
קיה נירו מול יונדאי איוניק - נוחות מול פרקטיות למשפחה צעירה
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מודע לכך שזה לא שזה אומר הרבה, אבל בכמה סקירות (ישראליות) שקראתי/ראיתי, התייחסו למערכות הבטיחות בנירו ובאיוניק כעומדות בשורה אחת עם הטובות בעולם. אם הגזימו או אפילו הזו, זה נכון שאני באמת לא יודע להגיד, אבל אני כן חושב שהמערכות הללו עובדות טוב (כפי שבדקתי בעצמי בנסיעות מבחן) ובכל מקרה בתקציב הזה הן לא מוצעות ע"י חלופות אחרות עם אמינות וחיסכון כפי שהאופציות הללו מציעות. -
קיה נירו מול יונדאי איוניק - נוחות מול פרקטיות למשפחה צעירה
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היי, סליחה על התגובה המאוחרת. אנחנו נוסעים כ-15-17.5 אלף ק"מ בשנה בממוצע, אפשר להגיד שחצי עירוני חצי בינעירוני. לא ננעלנו על היברידי, אבל החלטנו שבתקציב הזה אנחנו מעדיפים רכב כמה שיותר חסכוני, ואלו כלי הרכב בתקציב הזה עם מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר, שמגיעים מפירמה אמינה והם הכי חסכוניים (שכאמור, היו הדרישות המרכזיות שלנו). עדיין אשמח לשמוע דיעות מה לדעתכם לוקח - הפרקטיות של האיוניק מול הנוחות והמרווח בנירו. -
שלום שוב לכולם, מטרת הפוסט הזה היא לנסות לשמוע כמה שיותר דעות כדי לקבל היבטים שאולי לא חשבנו עליהם או שלא ייחסנו להם מספיק חשיבות ובדיעבד לאחר רכישת הרכב יתגלו כמשמעותיים יותר. אנחנו זוג עם תינוק ראשון וחדש, ומחפשים להחליף את הסוויפט הוותיקה ברכב משפחתי שישרת אותנו 4-5 שנים. הקריטריונים שלנו היו רכב בטוח, חסכוני ואמין. בדקנו כמה אופציות, ואחרי כמה נסיעות מבחן (שכללו ישיבה מאחור עם התינוק בסל-קל בזמן הנסיעה ועגלה עם אמבטיה בתא המטען) צמצמנו את האופציות שלנו לקיה נירו ויונדאי איוניק (בגרסה המאובזרת יותר). ברמה הפרקטית, לאיוניק יש יתרונות ברורים - מערכת בטיחות חשובה נוספת שלא קיימת בנירו (התרעה על רכב בשטח מת, התרעה על רכב חוצה מאחור), אחריות מלאה של חמש שנים (+שנתיים נוספות על המערכת ההיברדית, לעומת 3 מלאות +2 על המערכת ההיברידת בנירו), מערכת מולטימדיה נוחה ושימושית (מסך גדול, וייז ואפליקציות אחרות מול מסך קטן בנירו המשמש לרדיו, טלפון ומצלמת רוורס בלבד). גם תא המטען קצת יותר גדול (על הנייר אמור היה להיות הרבה יותר גדול, בפועל ממש לא). אבל, האיוניק מרגישה פשוטה מדי מבפנים. אשתי אפילו התייחסה לעיצוב כ"סגפני". אמנם אנחנו ממש לא מחפשים "פוזה" ברכב ועודף נוחות, באמת שהצורך הוא רכב שמסיע אותנו מנקודה A ל-B, אבל קצת מרגיש שאם כבר עוברים לרכב חדש בדרגת מחיר גבוהה יותר, לא כדאי רכב שירגיש נעים יותר? (ולא שהנירו היא בעלת איזשהו עיצוב אקסלוסיבי מבפנים, אבל עדיין הרבה יותר טוב מהאיוניק). מעבר לכך, הנירו מרגישה מרווחת בהרבה. זה מורגש בכיסא הנהג, אבל הרבה הרבה יותר מאחור. באיוניק אין שום סיכוי לדחוף סל-קל וכיסא בטיחות / בוסטר יחד עם עוד מבוגר. רוחב הגלגלים אולי זהה, אבל האיוניק פשוט צפופה יותר. בנירו זה יותר ישים - גם אם זה לא יהיה הכי נוח בעולם, אם מעבירים את הסל-קל קדימה ומאחור יושב מבוגר וילד בכיסא בטיחות / בוסטר, התחושה מאחור היא הרבה יותר מרווחת ונעימה בהשוואה למה שקורה באיוניק (בין היתר תורם לכך הגג הנמוך מאד במושב האחורי. אני 1.87 וכשישבתי מאחור הראש שלי היה בתוך הגג). אז מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים, מה יותר נכון לדעתכם מנסיונכם. אני מכוון לתגובות כמו "גם אם קצת יותר צפוף, עדיין מספיק מרווח באיוניק והיתרונות של 5 שנות אחריות ומערכות בטיחות נוספות הן משמעותיים יותר", או "שני המותגים מספיק אמינים, ואף פעם לא תתחרט על קניית רכב שהוא נוח עבורך יותר" וכו'. אגב - נקודה מהותית נוספת, היא שבעלות הכוללת האיוניק והנירו יעלו לי אותו דבר. נירו אולי זולה ברגע זה ב-5000 שקל מהגירסה המאובזרת של האיוניק (הנחת חבר מול הנחה של יונדאי בשבועיים הקרובים), אבל אחרי בירור בכמה חברות ביטוח, ביטוח חובה + מקיף לנירו הוא כ1500 שקל יותר יקר לשנה! כך שהפערים מתקזזים. ואם אתם חושבים מהתיאור הנ"ל שיש כלי רכב שמתאימים לנו יותר בסביבות התקציב הנ"ל, אשמח כמובן לשמוע. תודה!
