Mc'lovin
-
הודעות
236 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Mc'lovin
-
אוטם צבע VS וקס
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של 4 tires בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אחרי ששוטפים את הרכב עדיין יש לכלוך שדבוק לצבע (את חלקו רואים, את חלקו לא). את הפלסטלינה (Clay) מעבירים על הצבע והיא מסירה את הלכלוך הדבוק. הנה סרטון שמסביר בקצרה על מה מדובר: היום כבר יש פיתרון מתקדם יותר לפלסטלינה (יש שיגידו שהוא לא מחליף אותה ב-100%, אבל בהחלט מתקרב לכך): http://www.nanoskinusa.com/products/autoscrub-system/as-019.html זאת לא החברה היחידה שמייצרת את המוצר הנ"ל, ויש אותו בוריאציות שונות - ממליץ לך לקרוא על זה ולראות סרטוני יו טיוב וכו'. -
אוטם צבע VS וקס
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של 4 tires בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
רק רוצה להוסיף שהגישה שוקס מחזיק פחות זמן מאוטם אבל יש לו מראה יותר טוב לאוטו היא גישה מאד כללית ולא תמיד נכונה. יש היום וקסים בעלי עמידות גבוהה יותר משל אוטמים מסויימים, ויש אוטמים עם מראה שלא נופל מווקסים אחרים אם לא מתעלה מעליהם (אם כי זה נושא אחר לדיון, עד כמה הווקסים/אוטמים באמת תורמים למראה הרכב). כפי שנכתב למעלה, השלב הכי חשוב ביישום וקס או אוטם הוא שלב ההכנה ליישום - שטיפה ופלסטלינה זה חובה, ובד"כ רצוי גם או ניקוי IPA, או כמו שאני אוהב יותר - שימוש ב-Cleaner Wax (או All in One), שלא משנה כמה חשבת שהצבע שלך כבר נקי - הוא מוציא ממנו עוד כמויות לכלוך. -
האוטו נראה חדש, עבודה יפה מאד!!! לגבי השארת הסווירלים קלים - בעיניי זה קו המחשבה הכי נכון כשמדובר על רכב בשימוש יומיומי (Daily Driver). ולצערי, נדיר למצוא דיטיילרים חובבים ומקצועיים כאחד שחושבים כך. כל עוד הצבע נראה חי, מבריק, אין שום טעם לגרד ממנו עוד לכה ולסכן את הצבע. אם נותרו סווירלים קלים-קלים מאד, סבירות של כמעט 100% שהם לא משפיעים על מראה הצבע ואם היית מתעקשת על להוריד גם אותם, זה לא היה תורם למראה של הרכב.
-
לא אמורה להיות בעיה. לא לדאוג. למעשה, הדואר בד"כ לא מסתכל על המיקוד בכלל. בזמנו גרתי בת"א ברחוב בצלאל יפה, רק שבעיר יש רחוב נוסף בשם בצלאל. אפילו שתמיד דאגתי להכניס את המיקוד כדי שלא יתבלבלו, שלחו לי לא מעט חבילות מחו"ל דווקא לרחוב בצלאל (וגם את הפתק השאירו אי שם ברחוב בצלאל בבית לא ידוע), ורק כשלחבילות היה Tracking number הייתי יכול לבוא לקחת, אחרת היה נשלח בחזרה. הסברתי להם שבשביל זה רשום המיקוד והם אמרו בצורה הכי ישירה שהם לא מסתכלים על זה אף פעם. :bad-word:
-
APC "פשוט" מהסופר
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של winnerm בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני חושב שחיסרון מרכזי של המוצר שמצאת הוא שלא מצויין אם ניתן לדלל אותו, ואם כן אז כמה. ייתכן שהוא יהיה חזק מדי למושבים ולדשבורד. אם אתה בכל זאת משתמש בו, תתחיל במקום נסתר מהעין (או לפחות לא בולט), תראה אם הוא עובד טוב ולא גורם נזק, ואם התוצאות יהיו משביעות רצון - הרווחת. -
שמפו לא אגרסיבי מדי
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של oryo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני חושב שכל השמפואים שהוצעו לך כאן הם איכותיים, ויתאימו לצרכים שלך. זה לא ששמפו אחד יעשה עבודה משמעותית יותר טובה מהשני (במיוחד שהרכב שלך לא קורע את השטח ואוסף כמויות מסחריות של חול, בוץ וכו' במהלך השבוע). כולם יהיו מעולים לדרישות שלך. עצה שלי - אל תסתבך יותר מדי, ותיקח את מה שאתה יכול להשיג הכי בקלות ובעלות משתלמת. אתה תהיה מרוצה לדעתי בכל מקרה. תזכור בסופו של דבר שזה בסה"כ שמפו. -
שמפו לא אגרסיבי מדי
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של oryo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
סיטרוס הוא בטוח לשכבת ההגנה שלך בדילול הנכון. CG משווקים אותו כמוצר שיכול להיות בדילול מסויים ידידותי לשכבת ההגנה, וכמסיר אותה לגמרי בדילול אחר. אבל נכון, כל פעם שנשטוף את הרכב אנחנו מחלישים מעט את ההגנה (רק לא במקרה הנוכחי כאן יש אופטי קואט). -
דיטיילינג ביתי ;-)
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה על התגובות! הפלסטיקים הם הפרויקט הבא סיוויק 08 - ההבדלים בצבע הם בגלל התאורה והמצלמה הלא הכי איכותית של הסמארטפון -
שמפו לא אגרסיבי מדי
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של oryo בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כל שמפו לרכב של חברה מוכרת שידולל בהתאם להוראות היצרן לא אמור לפגוע בשכבות הגנה. בגלל זה שוטפים עם שמפו לרכב ולא עם סבון כלים. מעבר לכך - כתבת שיישמת אופטי-קואט. עדיין לא נולד השמפו שייתקרב להסרת שכבת ההגנה הזו (וכנראה גם לא יוולד). הומלץ פה בשרשור על מגוויארס gold class shampoo - אני מצטרף להמלצה בחום. השתמשתי בו בעבר והוא מנקה מעולה, ויותר חשוב - אפשר להשיג כאן בארץ במחיר נמוך. -
תודה על העדכונים, שרשור מעניין. אין מה לעשות, יש כתמי מים שלא ניתן להסיר עם חומרים כימיים בלבד, צריך חומרים המכילים abrasives פשוט כי הכתמים חלחלו עמוק פנימה. אשמח לדעת באיזה פוליש השתמשתם, באיזו מכונה, באיזה פד. אם הכתמים שעדיין נשארו יציקו לך - אני מעריך שעדיין אפשר להוציא גם אותם, אבל בשביל זה צריך מכונה רוטורית ופוליש ייעודי לזכוכית.
-
מספר שאלות על דיטיילינג
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של winnerm בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
1) שאלה שקשה לענות עליה, תלוי מה מצב הרכב, תלוי באיזה פיתרון תבחר. יכול להיות בין 1,000 ל-3,000 שקל, אם הרכב צריך גם פחחות וצביעה - גם הרבה יותר. 2) פוליש - אין הגדרה של "כל כמה זמן צריך לעשות". פוליש עושים כשצריך לעשות (אם רוצים). אם תשטוף את הרכב באופן קבוע בטכניקה נכונה, תיישם עליו שכבות הגנה - אתה תשמור על הצבע היטב, וסביר שייקח הרבה מאד זמן עד שתצטרך שוב פוליש. צריך לזכור שפוליש הוא לא דבר רצוי - אתה מוריד שכבות לכה שאמורה להגן על הצבע מפגעי השמש. 3) יעקב אלטר - לא מכיר אותו, אבל שמעתי עליו רבות וגם יש עליו המלצות כאן בפורום. יבגני מ-Ness Detail - מאד מקצועי ועתיר ניסיון. יש עוד חברי פורום שבעצמם עושים דיטיילינג עם תוצאות מעולות. -
דיטיילינג ביתי ;-)
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תלוי עד כמה עדין הריפוד. אני חושב שה-aqua soft היא מספיק רכה אבל גם חזקה מספיק לרוב סוגי הריפודים שהם לא עור. -
דיטיילינג ביתי ;-)
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Mc'lovin בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה בלינק הזה תוכל לראות באמצע העמוד את 4 סוגי המברשות שאוטוגיק מוכרים. השחורה היא הכי אגרסיבית ומתאימה לצמיגים, האפורה הכי עדינה ומתאימה לריפודי עור. לגבי הלינק ששלחת - אני לא בטוח, אבל חושב שמברשת המתאימה למקדחה לא מתאימה לחיבור של ה-DA. זה סוג חיבור אחר אם אני לא טועה. חשוב לציין שהמברשות הללו לא מתאימות ל-Flex (ואולי גם לא ל-RUPES, אבל אף פעם לא בדקתי), אם זה מה שיש לך. הפולישר שלי - DAS 6 Pro. Yulianx - מה בידינג, עוד לא יישמתי וקס -
אהלן, לגבי דלי - אתה ממש לא צריך דלי "מקצועי". מספיק שתלך לחנות חומרי בניין או דומותיה, ופשוט תקנה דלי שה-Grit Guard (המסננת) נכנס בתוכו. אם אין כרגע בארץ, אתה יכול להזמין מחו"ל את הגריט גארד. עוד משהו - אני משתמש בגריט גארד בשטיפות שלי וחושב שהוא שימושי, אבל להגיד לך שהוא איזשהו מוצר שבלעדיו השטיפה לא תהיה מקצועית - אני לא חושב. היתה פעם שעברתי דירה ולא מצאתי חלק מהדברים שלי אבל הייתי חייב לשטוף את האוטו - במקום להעביר את הכפפה על הגריט גארד פשוט הכנסתי את הכפפה לדלי המים והעפתי את הלכלוך עם הידיים. הכפפה יוצאת נקיה והשטיפה היא באותה רמה. שורה תחתונה - תנסה להשיג אחד, אבל אתה עדיין יכול לשטוף את האוטו בלעדיו.
-
קצת נסיונות עם פלסטידיפ
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של liav12 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
עבודה יפה מאד!! שאלה - זה נראה כאילו כשצבעת את הידית, ריססת גם את צבע הרכב. אני צודק? אם כן, איך הורדת והאם ההסרה היתה קלה? -
אחרי שניקיתי את המושבים ברכב באותה שיטה, אשתי חשבה שיהיה נחמד אם אני אנקה את כיסא העבודה בבית. אז אמרתי - למה לא לצלם? הכיסא הזה הוא בן 16 שנים ומעולם לא נוקה - הוא הספיק לצבור לכלוך שנראה היה שיישאר שם לעד, עד שהוא פגש ב-APC של מגוויארס. הכנתי מראש את ה-APC בדילול 10:1, אבל גם את 4:1 למקרה שהכתמים יתגלו כקשים במיוחד (ספוילר - ה-10:1 עמד בגבורה מול כולם), והשתמשתי גם במברשת המיועדת ל-DA. אני חייב לציין - המברשת הזאת עושה בשניות מה שעבודה ידנית יכולה לקחת כמה דקות טובות, וכמובן שאין מה לשוות בין המאמץ בין שתי השיטות (וכשמדברים על ניקוי צמיגים - אין בכלל על מה לדבר, שני עולמות אחרים). קודם כל שאבתי היטב את הריפוד עם שואב האבק הביתי, וניגשתי לעבודה. ריסוס עם ה-APC, הפעלת הDA במהירות 5-6, מעבר זריז על כל הכיסא (אולי זריז מדי, יכולתי להשקיע יותר גם בדפנות) כשאני מתמקד יותר באזורים הקשים. ממתין כ-3 דקות לתת לחומר לספוח את הלכלוך (אפשר גם יותר), ואז הוצאתי את המכשיר הזה: אקדים ואומר - אני ממש לא ממליץ עליו. קיבלנו אותו בזמנו לחתונה ומאז הוא נשאר אצלנו בבית. שלא תבינו לא נכון, הוא פונקציונלי ואני משתמש בו - אבל הוא ממש (אבל ממש!) לא שווה את המחיר המופרז שרוצים עליו בארץ (בדקתי בזאפ וחשכו עיניי). המכשיר הזה הוא בעצם Extractor לשימוש ביתי - יש מיכל עם מים נקיים (עדיף חמים, אבל הוא לא מחמם אותם), ואז מתיזים אותם עם הצינור על האזור הרצוי ובמקביל שואבים אותם למכל איסוף. נחמד? כן, אבל עדיף לדעתי כבר לקנות שואב רטוב פשוט ואת המים להתיז עם שפריצר. השואב הרטוב יהיה פונקציונלי לעוד הרבה משימות אחרות ויעלה הרבה פחות. נתתי לכיסא להתייבש, ובבוקר זו היתה התוצאה: אז למה לעזאזל אני מעלה סקירה של ניקוי כיסא בפורום דיטיילינג? כי אני משתמש באותה שיטה בדיוק לניקוי השטיחים והמושבים באוטו (על המושבים אני משתמש בהרבה פחות מים כי ייקח יותר זמן להתייבש) עם תוצאות מצויינות, ומה לעשות - כשאני עובד על האוטו אני כולי בתוך זה, ונדיר שאני זוכר גם לצלם תמונות. יום מצויין לכולם
-
מילה טובה על יעקב אלטר
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של adidas1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה -
מילה טובה על יעקב אלטר
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של adidas1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
התכוונתי למחירים של שימוש בסדנה שלו. -
מילה טובה על יעקב אלטר
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של adidas1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה על המידע, תוכל אולי לציין מחירים? -
שטיפת רצפות עם ONR ירוק
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של kfirg בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תגיד, למה בעצם להשתמש בONR ירוק לשטוף רצפות? אם זה חד פעמי כדי לראות מה זה עושה וכו' אז מגניב, אבל אם אתה מתכנן את זה באופן יותר קבוע - למה להשתמש בחומר יקר פי כמה מנוזל שטיפת רצפות פשוט, במיוחד כשנוזל הרצפות כנראה ינקה אותו דבר אם לא יותר טוב? לא חושב שיש דילול ספציפי, מניח שהדילול הרגיל יביא לך את התוצאות הרצויות (30 מ"ל ל-7.5~ ליטר). -
דיטיילינג - מונח קצת רחב. האם בסוף הטיפול יושמה שכבת אוטם או וקס (או שתיהן?). מהמוניטין של יעקב אלטר אני מניח שכן, אבל לא ציינת. אם אתה רוצה לשמור על האוטו עם מינימום שריטות אתה צריך קודם כל טכניקה נכונה של שטיפת הרכב (למשל, לשטוף בשיטת שני הדליים). כמוצר תחזוקה של שכבת ההגנה לאחר השטיפה יש אינסוף אופציות. פה בפורום ממליצים על Sonax BSD, על Chemical Guys V7 (מכיר ואוהב) ועוד. אני גם מאד אוהב את Optimum Car Wax (שגם הוא בספריי).
-
אהלן, מצטער אם אני מצטרף מאוחר לשרשור. ביקשת המלצה לתרסיס אוטם לאחר שטיפה, אבל לא ברור אם אתה מבקש המלצה על תרסיס אוטם כמו Opti-Seal, שהוא אוטם לכל דבר ועניין או לתרסיס שמשתמשים בו לאחר שטיפה כמעין תחזוקה לשכבת ההגנה הקיימת (שנוטה יותר לכיוון ה-Quick Detailer). אם אין לך כרגע שכבת הגנה על הרכב, אתה רוצה לשטוף את האוטו ולהכין אותו לשכבת ההגנה ע"י פלסטלינה (ושימוש לאחר מכן או ב-IPA או ב-Paint cleanser), ואז לשים אוטם (דוגמת אופטי-סיל שהוא אוטם בספריי). בדוגמה הזו, אין צורך ליישם אוטם לאחר שטיפה כל פעם, אלא רק כשיש סימני שחיקה של שכבת ההגנה (עניין התלוי בתנאים שהרכב נמצא בהם, כמו גם באוטם שבחרת). אם יש לך שכבת הגנה, ואתה רוצה לתחזק אותה אחרי שטיפה כל שבוע, אתה תרצה מוצר שנוטה יותר לכיוון ה-Quick Detailer, כמו CG V7, Sonax BSD וכו'. המוצרים הנ"ל טובים מאד, ויש עוד אינסוף. אוכל גם לתת המלצות אחרות מניסיון שלי אם תכווין אותי לאיזה אחד מהמצבים התכוונת.
-
יעוץ בקניית חומרי פוליש מחו"ל
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של yd b-4 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
העניין הוא שבמצב של הרכב שלו ייתכן שהלכה כמעט גמורה ואז שימוש במוצר אגרסיבי כמו FG400 יכול אפילו להוריד צבע אם הוא יחדור את הלכה לחלוטין (שוב, אם המצב שלה גרוע כמו שזה נשמע), או להחליש את הלכה למצב כזה שלא רחוק היום שיהיו לו פיצוצים וקילופים גם במקומות אחרים.
