Jump to content

Mc'lovin

  • הודעות

    236
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mc'lovin

  1. לגבי הווקס - כמה זה ״מהר מאד״? שבוע/חודש/... אחד המרכיבים החשובים של וקס שתמיד נוגעים בהם בביקורות השונות על מוצרים הוא באמת ה-durability שלו. מה טווח המחירים שאתה מוכן לשלם? תאמר לי ואשמח להמליץ. לגבי אוטם צבע (sealant) - לא חייבים לעשות לאוטו פוליש לפני (אוטם שמים בממוצע כל 3 עד 6 חודשים, אם תעשה פוליש בקצב הזה אתה תזיק משמעותית לצבע הרכב), אבל כן - תמיד האוטם יגיע לפני הווקס. לרוב, אם כבר שמת שכבת וקס או אוטם בעבר, אפילו שאתה חושב שהיא נשחקה, תמיד כדאי לטפל באוטו לפני מתן שכבה חדשה עם pre-wax cleaner - מנקה את הצבע מכל שאריות וקס ואוטם, כך שהשכבה החדשה נקשרת יותר טוב לצבע ותחזיק מעמד יותר זמן.
  2. בכיף!! זה לא מדוייק בכלל. נכון, כמעט תמיד (אבל לא תמיד) מוצרים שמקורם בארה״ב יהיו יקרים משמעותית באתרים הבריטיים. אבל מצד שני, המוצרים האירופיים הרבה פעמים הרבה יותר יקרים אצל האמריקאיים. נסה להשוות את המחיר של וקס של Dodo Juice באתר הזה מול autogeek, זה הבדל משמעותי. מעניין אותי - שלחת את המוצרים לישראל דרכם? כלומר, autogeek שלחו אותם? כי אם כן, הם שולחים מוצרים אך ורק ב-EMS וזה אומר שהחבילה בוודאות עוצרת במכס, ובנוסף תשלם עוד 130 שקל כי זה EMS. או שהשתמשת בחברת שילוח כמו mustop או ushops?
  3. האמת שבקרב האתרים הבריטיים, המחירים שהם מציעים לא כל כך שונים. אבל כמובן שלא השוויתי את כל הרשימה המסקנה (הלא הכי מבוססת) שלי, היא שבאתרים הבריטיים כדאי לרכוש את המוצרים של החברות האירופיות (נגיד, Auto Finesse, AutoGlym, מנזרנה, CarPro, Dodo Juice והרשימה היא ארוכה..) פשוט כי הם יוצאים זולים משמעותית מול האתרים האמריקאים, באופן די מובן. איפה אתה קונה בד"כ?
  4. זה לא מדוייק ששריטות עמוקות לא ייעלמו... יש כל מיני משתנים שישפיעו על מה כן ייעלם ומה לא. אבל אני מסכים עם הכותבים שלפניי - תלוי מה מצב הצבע. אם הצבע בכל הרכב מתקלף - דיטיילינג לא יעזור לו, הוא צריך צביעה. מצד שני, אם הצבע רק מתקלף קצת על פאנל מסויים, תוכל לצבוע רק את אותו פאנל, ולשאר האוטו לעשות דיטיילינג, וזה יחסוך עלויות (אם כי, כשאני חושב על זה, לא בטוח כמה קל יהיה לשמור על גוון אחיד בכל האוטו בשיטה זו). באופן כללי - דיטיילינג הוא התחום של שימור, טיפוח ותחזוקת הרכב מבחינה קוסמטית, להבדיל מצביעה ופחחות, הנדרשים במצבים קיצוניים. אם תפרט יותר על איזה רכב יש לך, איזו שנה, ואולי תעלה כמה תמונות - אני בטוח שיוכלו לתת לך עצות יותר שימושיות.
  5. אהלן חברים, לאחר שניהלתי עמם התכתבות קצרה (עם שירות לקוחות לא פחות ממופתי), אתר Clean Your Car הבריטי המציע קשת רחבה של מוצרי דיטיילינג שונים הוריד משמעותית את מחירי השילוח לישראל. במקום 90 (?!!?) פאונד כמחיר קבוע לכל משלוח (גם אם הזמנתם וקס של 200 גרם), מעתה חבילות עד משקל 1 ק"ג יעלו 11 פאונד, וחבילות עד 2 ק"ג יעלו 14 פאונד. מעל למשקל זה צריך ליצור איתם קשר דרך שירות הלקוחות שלהם. קחו בחשבון שכשאתם מכניסים את כתובת המשלוח של החבילה, ה-VAT (המע"מ הבריטי) יורד מהמחיר, כך שהמוצרים יהיו יותר זולים. בנוסף, תוכלו להשתמש בקוד הנחה נוסף S2KUK, שייתן לכם 5% הנחה נוספים (לא רציני, אבל עדיין נחמד). אתרים בריטיים נוספים שמציעים מחירי משלוח סבירים לישראל (כל הרשומים מטה יורידו גם הם את ה-VAT): performancemotorcare.co.uk detailedclean.co.uk יש לי ניסיון עם השניים הללו, ומבחינת שירות לקוחות ומהירות המשלוח - הם מעולים. כאלה עם מחירי משלוח קצת יותר יקרים: shinearama.co.uk - בהחלט אתר מומלץ מבחינת שירות לקוחות ומהירות משלוח, אך המינימום למשלוח הוא 20 פאונד, וזה בשביל חבילה עד 2 ק"ג. אפשר גם ליצור עמם קשר במייל ולהזמין חבילות כבדות (עד 9 ק"ג) בעבור 25 פאונד (קחו בחשבון שהם עובדים עם Fedex, מה שמעלה סבירות לעצירה יקרה מאד במכס...) i4detailing.co.uk - גם להם יש מגוון מוצרים נאה מאד, אך מחירי השילוח כבר יותר גבוהים (תלוי מה מזמינים). תוכלו לקבל הנחה של 7.5% עם הקוד DPX. יש עוד, אבל אלו העיקריים. היתרון של Clean Your Car בעיניי הוא מגוון המוצרים העצום שהם מציעים, אך גם לעליונים יש מגוון לא קטן ותמיד שווה להשוות את המחירים ביניהם (כולל שילוח), וגם לבדוק מה קורה ב-eBay וכו'. תהנו!
  6. לפותח השרשור, פלטינום: קודם כל, תודה רבה על הפוסט!! שימושי ומוסבר כהלכה. רציתי לשאול אם תוכל לעדכן מה מצב הפנסים שלך, עכשיו שעברה שנה מאז שטיפלת בהם והעלית את הפוסט. האם ציפוי היאכט-וארניש מדולל בטרפנטין מחזיק מעמד? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...