Mc'lovin
-
הודעות
236 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Mc'lovin
-
חומרים לדיטיילינג
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של ™DiN בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי דין, וקס ואוטם משרתים למעשה את אותה מטרה, כשווקס הוא לרוב מורכב מחומרים טבעיים (העיקרי שבהם הוא שעוות הקארנובה) בעוד שאוטם הוא חומר סינטטי. בגדול, וקס אמור לתת מראה יותר עמוק ורטוב לצבע בעוד שאוטם אמור להחזיק הרבה יותר זמן. היום זה כבר לא בהכרח נכון, יש וקסים עם עמידות של חודשים, ויש אוטמים שנותנים מראה מדהים לצבע... יש הרבה מאד מקרים פרטיים. אז תיאורטית, כן, אפשר לוותר על אחד מהם, אבל הרבה מאד דיטיילרים מקצועיים וחובבים כאחד אוהבים לשים גם וגם - קודם את האוטם, ועליו עוד שכבה של וקס. SwirlX - פוליש, אבל עדין מאד. הוא טוב לסווירלים קלים, לא למכונית במצב מוזנח. Quick Interior Detailer - אין לי ניסיון איתו, אבל מביקורות הוא צריך להיות מוצר מצויין ופשוט. בהצלחה! -
בחירה מכשיר לדיטיילינג
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של stich בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אם ב-Kestrel אתה מתכוון ל-DAS6 Pro, אז זו למעשה אותה מכונה כמו Griots. קצת מקל על ההתלבטות מכל מקום, לי יש את ה-DAS6 Pro וזו מכונה מעולה עם הרבה כוח. גם מגוויארס צריכה להיות טובה, אבל משום מה אני בקושי קורא עליה בפורומים האמריקאים, והיא גם הבחירה היותר יקרה. בקיצור - ממליץ על ה-DAS -
מתלבט בין 2 מכונות פוליש
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של ROEi1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני לא בקיא יותר מדי במחירי פולישרים בארץ, ואני לא בטוח אלו דגמים משווקים. כמו כן, צריך להבדיל בין שני סוגי מכונות פוליש - יש מכונות מסוג (Dual Action (DA - אלו המכונות שהן מאד בטוחות לשימוש, גם בידיים של מישהו שמחזיק אותן פעם ראשונה, ועם החומרים שנמצאים היום בשוק אפשר להגיע איתן לתוצאות מדהימות ומקצועיות. הפיניש שהן נותנות הוא גם יותר טוב מהסוג השני של המכונות - המכונות הרוטוריות. מכונה רוטורית היא המכונה מהסוג הישן יותר (אל תטעה, הן עדיין בשימוש נרחב) שהיתרון הגדול שלהן הוא מהירות החיתוך של הצבע - מהיר הרבה יותר ממכונת DA ואולי יעיל יותר למכוניות עם צבעים קשים במיוחד. אבל!! החיסרון העצום שלהן הוא שיש להן עקומת למידה רצינית, ושהן ממש יכולות לגרום נזק ולשרוף את הצבע אם לא זהירים איתן - בהחלט לא סוג המכונות למתחילים (יהיו שיחלקו על הקביעה הזו ויגידו שאם קוראים מספיק לפני ונזהרים מספיק תוך כדי, אפשר גם להתחיל עם רוטורית, אני לא ממליץ). יש היום כמה מכונות DA פופולריות בקרב המשתמשים הביתיים בחו"ל, רק שלהביא אותן לארץ זה עסק יקר. אלה בתקציב נמוך יותר: 1) Porter Cable - אחת ממכונות ה-DA הנמכרות ביותר בארה"ב ומאד פופולרית בפורומים שם. היא יותר חלשה מהדגמים הבאים. 2) Griot's Garage (שהדגם האירופי התואם שלה נקרא DAS6 Pro) - מכונת DA עם כוח עוצמתי, פופולרית מאד אף היא (זה מה שלי יש). 3) מכונת ה-DA של מגוויארס. בחו"ל המכונות הללו יהיו בתקציב שלך, אבל להביא אותן לארץ זה קצת יקר בגלל השילוח והמע"מ, כך שאם אתה מכיר מישהו שנמצא עכשיו בחו"ל זה יכול להיות טוב (קח בחשבון שארה"ב זו אופציה פחות מוצלחת כי אז תצטרך לקנות שנאי מתח יקר, הכי טוב אירופה). יש גם כאלה בתקציב יקר יותר כמו FLEX 3401 או RUPES, אבל הן מאד יקרות, בייחוד בשביל מי שמתכוון לעשות דיטיילינג לעתים רחוקות. בתקציב שציינת אתה יכול לקנות בארץ מכונה רוטורית של HYUNDAI, יש אנשים שהתחילו איתה. אני אישית חושב שעדיף שלא, ושאם משקיעים במכונה אז להשקיע כמו שצריך, אבל זו החלטה שלך. אם יש עוד שאלות - שגר! אני גם מציע שתקרא קצת על המכונות DA שציינתי. -
הפוליש הזה טוב?
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של TheChaosWay בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אהלן, לא מכיר את הפוליש לצערי אז קשה לי להמליץ. אבל, כמה דברים שחשוב להבין: 1) אם האוטו מלא בסווירלים בדומה לתמונה שהעלית - תשכח מעבודה ידנית. זה יהיה לא יעיל בעליל. הלכות של ימינו דורשות מכונה בשביל להסיר את הסווירלים, ואם כל האוטו נמצא במצב הזה אתה תבזבז הרבה מאד זמן, וסביר שתגיע לתוצאות שלא ישביעו את רצונך. עבודה ידנית על כלי רכב שצבועים בשיטה של ימינו נעשית לרוב רק כדי לתקן נזקים מקומיים - גם אז דרוש מאמץ, אבל הוא נקודתי. 2) אגרסיביות הפוליש - חשוב להבין שהבחירה של הפוליש והפד שאיתו עובדים היא פונקציה של קשיחות הלכה וחומרת המצב. אם מדובר נגיד בסובארו אימפרזה (שלה יש לכה מאד מאד רכה) אז גם במצב קשה כמו שבתמונה ייתכן שפוליש בינוני יספיק. אם מדובר ב-ב.אם.וו, שלה יש לכה קשיחה מאד (!), גם נזקים קלים זקוקים לפוליש די אגרסיבי. חייבים לפחות להתייעץ עם דיטיילר מקצועי לפני כן כדי לנסות לכוון למוצר שיתאים לצבע הספציפי של המכונית שלך. בד"כ, בפעם הראשונה על אוטו מסויים, עושים מבחן מקומי על הצבע עם כמה פולישים כדי לראות מי הפוליש הכי פחות אגרסיבי שמגיע לתוצאות הרצויות (אנחנו תמיד שואפים להשתמש בפוליש הכי פחות אגרסיבי, כדי להוריד כמה שפחות לכה ששומרת על הצבע). לכן, אם אין לך מכונה, ועוד אין לך פוליש, אני מציע לפחות בפעם הראשונה לקחת את האוטו לדיטיילר. -
מתלבט בין 2 מכונות פוליש
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של ROEi1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי ROEi1, אין לי ניסיון עם המכונות הללו, אבל מקריאה של הנתונים מדובר במכונות מאד חלשות שדומות למכונות שמיועדות לאפליקציה של וקס או אוטם צבע בלבד. אם תרצה לעשות פוליש לאוטו כדי להסיר סווירלים ושריטות יותר עמוקות - אתה תצטרך מכונות חזקות הרבה יותר. אם באמת תשתמש במכונה כזאת רק פעם בחצי שנה - שנה, אולי עדיף לך להשקיע את הכסף בביקור אצל דיטיילר מקצועי? קח בחשבון שהשאיפה של כל בעל רכב הוא לעשות פוליש לעתים כמה שיותר רחוקות כי זה תהליך שבו אתה מוריד שכבה מהלכה ששומרת על הצבע (כלומר, לעשות פוליש פעם בחצי שנה לאוטו שהוא בשימוש יומיומי זה לא מומלץ, ולרוב לא נחוץ). אשמח להרחיב אם יש לך שאלות אגב אם תרצה, אשמח גם להמליץ על מכונות מוצלחות. אבל זה יהיה יותר יקר. -
צריך המלצה לוואקס איכותי
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Elantra05 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חבר, זאת שוב הכללה (סורי, אני לא מנסה להיטפל, אבל זה חשוב ) Collinite 815 ידוע כעומד בשורה אחת עם הוקסים בעלי העמידות הכי חזקה מכל הווקסים הנוזליים והמוצקים כאחד. דיטיילרים רבים ומוערכים בארה"ב מדווחים כי זה הווקס To go שלהם כשהם עושים ללקוחות שלהם הגנה לחורף, פשוט כי הוא שורד אותו באופן מצויין. מעבר לכך, יש וקסים פרמיום שהם מוצקים שידועים כבעלי עמידות חלשה. אני גם מאד אוהב את המוצקים (יש לי אוסף די נאה שלהם אצלי בבית), אבל בטווח של 120 שקל וגם בטווח של 1200 שקל, Collinite 815 הוא אחת הבחירות הטובות ביותר. החיסרון שלו (והוא בכלל לא זניח בעיניי) הוא שאם אין לך מכונת DA בשביל למרוח אותו, אז יכול להיות מאד קשה להסיר אותו אם עשית את זה ידנית. יש לו עקומת למידה. -
לא הבנתי אם אתה רוצה המלצה על וקס, או רוצה המלצה על שמפו שמכיל גם וקס בתוכו? (אגב, גם השמפו + וקס של החברות הכי נחשבות לא באמת ייתן לך הגנה של וקס לרכב, אלא בדר"כ רק יחזק שכבת וקס שכבר שמת). מכל מקום, מה התקציב לווקס? חומר לניקוי ג'אנטים - אני משתמש במשהו שאין בארץ, אבל כל Wheel Cleaner של מגוואירס, כמיקל גאייס וחברות ידיעות אחרות יעשה עבודה טובה. גם All Purpose Cleaner בדילול הנכון יעזור. שוב, צריך לדעת מה התקציב.
-
אהלן, בן כמה הרכב, והאם במהלך הזמן שיש לך אותו הוא קיבל הגנה (וקס או אוטם צבע)? כעיקרון, כשעושים לאוטו פוליש בעצם מורידים שכבות מהלכה שאמורה להגן על הצבע. "דיטיילר" מקצועי שלוקח מאנשים כסף בשביל לעשות פוליש לרכב חייב להשתמש במד עובי צבע, שנותן מידע על עובי שכבת הלכה כדי לדעת להעריך האם בכלל כדאי לעשות לאוטו פוליש ובאיזה פוליש להשתמש (אגרסיבי או עדין). אני מניח שעל השלב הזה אותו "דיטיילר" דילג. אם האוטו יחסית ישן, עמד כל הזמן בחוץ ולא קיבל שכבת הגנה מעולם (זה התרחיש הקיצוני כמובן, גם בסיטואציות יותר טובות זה יכול לקרות) סביר ששכבת הלכה היתה מאד חלשה ואסור היה לעשות לו פוליש, בטח לא עם פוליש אגרסיבי. אם זה מה שבאמת היה, כנראה שהגעת לשלב ה-Clear Coat Failure ואז אין ברירה אלא לצבוע. כמובן שתמונות יעזרו יותר.
-
יש בארץ יבואן למנזרנה, וברגע שאני אוכל לשלוח הודעות פרטיות לחברי הפורום אני אשלח לך את המספר שלו. יש גם יבואנים אחרים שמוכרים Finishing polish אחרים ומצויינים גם הם כמו M205 של מגוויארס. לגבי Pre Wax Cleaner - פחות יודע מה הולך פה בארץ. אבל את זה לא איכפת לי להביא. שוב, ברגע שתהיה לי האפשרות לדבר בפרטי נדבר שם.
-
לא בטוח שאתה צריך פוליש. לפעמים גם Pre-Wax Cleaner עם עבודה ידנית יעשה את העבודה מצויין. אין ספק ש-Menzerna 106FA (שנקרא גם SF4000) הוא בחירה מעולה בתור Finishing Polish, אבל צריך לזכור שיש לו קצת יכולת חיתוך, וגם עם פד פיניש, אתה עדיין תוריד עוד טיפה לכה. גם אם כמות הלכה שתוריד תהיה באמת זניחה, אם אפשר לעשות את העבודה עם Pre Wax Cleaner, לא שווה? איפה אתה גר? אני אולי מגיע למרכז בסופ"ש ואפשר יהיה לעשות ניסיון.
-
הרכב יכול להיות במצב זוועה או במצב כמעט מושלם - זה לא פקטור בעיניי (מדגיש - בעיניי, אחרים אולי לא יסכימו איתי). השיקול צריך להיות האם אתה רוצה מוצר שיהיה נוח לעבוד איתו, ושעבודה איתו לא תעשה נזק. אם תקנה מוצר לא מתאים, הרכב שלך שנמצא במצב סבבה יהיה במצב פחות סבבה וגם אם כרגע הרכב במצב טוב - אתה עדיין תרצה לעשות פלסטלינה בפעם הבאה לפני וקס, ותרצה להשתמש במוצר נוח. יש הרבה מחלוקת בסוגיית הפלסטלינות, לא רק אצלנו בפורום, גם בחו"ל. רציתי לצרף למטה קישור לפוסט מעניין ב-Autogeek על מישהו באוסטרליה שקנה פלסטלינה פשוטה שמדביקים איתה פוסטרים לקיר וניסה אותה כפלסטלינה והיא עבדה לו מצויין (הוא השווה את הביצועים שלה עם פלסטלינה איכותית של מגוויארס) יחד עם חומר סיכוך מתאים. הרבה אנשים שם התלהבו, אבל אף אחד אחר לא נתן את חוות הדעת שלו אז קשה להגיד. לצערי המערכת עדיין לא נותנת לי לפרסם לינקים, אז תחפש בגוגל - Autogeekonline.net Clay & Clay Experiment מה שכן, יש פלסטלינות זולות שממש יכולות לעשות נזק. אולי gymshop מוכרים את הפלסטלינה של מגוויארס, תנסה לברר איתם. אני פחות מכיר חנויות בארץ שמוכרות פלסטלינה. מדוע הרתיעה מ-eBay?
-
היי TheChaosWay, אני חושב שאתה אולי ניגש לנושא מזווית לא נכונה. אני בטוח שתוכל למצוא בארץ פלסטלינות מאד זולות, אבל עד כמה אתה מוכן להתפשר על איכות? יש סוגי פלסטלינות שונות (עדינות יותר או גסות יותר), ויש חברות טובות יותר או פחות. זה משמעותי. אם אתה רוצה מוצר שיהיה נוח לעבוד איתו, שיעשה את העבודה כמו שצריך ולא יגביר את הסיכוי שלך רק לגרום יותר נזק לצבע - אולי תצטרך לשלם יותר אבל זה יהיה שווה את זה. אם בכל זאת אתה רוצה ללכת רק על הכי זול - שם קצת יותר קשה לי לתת לך המלצות.
-
גדול מכל מקום, אני מצטרף לדברים שאמרו alon123456 ו-Moonlight Theory. וקס זו שכבה שנשחקת, אין מה לעשות. יש וקסים יותר עמידים, יש פחות (וזה גם פונקציה של כמה האוטו יושב בחוץ, מה מזג האוויר באזור שלך וכו' וכו'), ובסופו של דבר צריך לשים שכבה חדשה. שטיפה עם שמפו אולי תורמת את חלקה לשחיקה, אבל באופן מועט יחסית. שטיפה רק עם מים וג'ילדה או כל מטלית פשוט תגרום ליצירת סווירלים באוטו (ותשחק למעשה עוד יותר את שכבת הווקס) ולמעשה ליותר נזק. שמפו Gold Class של מגוויארס הוא מעולה (אני כבר עברתי לשמפו אחר, אבל אני עדיין חושב שהוא מצויין) ועלותו כולל משלוח מאיביי עומדת על כ-60 שקל. ממליץ.
-
צריך המלצה לוואקס איכותי
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של Elantra05 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי hgilad123, למה להמליץ לא ללכת על וקס נוזלי? קצת כוללני מדי לא? וקס נוזלי ידוע ואהוב מאד בחו"ל הוא Collinite 815. יש לו שני יתרונות מרכזיים - המחיר הזול מאד (בסביבות ה-15 דולר לפני משלוח), והעמידות שלו - מדובר בווקס שמחזיק חודשים על הרכב. החיסרון שלו הוא שצריך למרוח אותו מאד דק, אחרת תהליך ההסרה יותר קשה, אבל אחרי פעם פעמיים שעושים את זה תופסים את זה. עוד וקס נוזלי, מאד מאד חדש הוא של מנזרנה - Color Lock. הוא ממש יצא לא מזמן וקראתי עליו כמה ביקורות מאד טובות (ובאופן כללי מנזרנה מייצרים מוצרים מעולים). עדיין לא יודע לגבי כמה זמן הוא מחזיק. גם הוא עולה בסביבות ה-20 דולר בסה"כ לפני משלוח. ושני הווקסים הללו לחלוטין בתוך טווח המחירים שפותח השרשור רוצה להשקיע. -
חידוש צבע ולכה ברכב
Mc'lovin פרסם הודעה בנושא של trip_88 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מסכים בעניין התמונות - אם לא נראה מה המצב, מאד קשה לייעץ לך. אבל, אם אני מבין נכון את התיאור שלך, סיכוי טוב שזה Clear Coat Failure (כלומר, הלכה גמרה את הסוס והצבע התחיל להתקלף) ואז אין פיתרון מלבד צביעה מחדש. בסה"כ זה תרחיש די סביר אם הרכב שלך כבר בן 12-13 שנים ומעולם לא קיבל שכבת הגנה (ועבר תמיד במכונות שטיפה). -
אולי זה נכון שאם אתה ממילא הולך לעשות לרכב פוליש, אתה יכול להרשות לעצמך להיות פחות זהיר בשלב הפלסטלינה, אבל קח בחשבון כמה דברים: 1) המטרה שלך היא לא לייצר לעצמך עוד עבודה. שלב פלסטלינה עם חומר סיכוך לא מתאים תייצר עוד סווירלים, ויכולה אפילו ליצור שריטות עמוקות יותר (תלוי במזהם שהפלסטלינה תפסה) - בשלב הפוליש אתה תעבוד יותר על הרכב, וכדי להסיר שריטות עמוקות יותר אתה תסיר יותר Clear Coat - זאת ממש לא הסיטואציה שאתה שואף אליה. 2) אני יוצא מנקודת הנחה שהפורום משמש מקור מידע בעיקר למשתמשים ביתיים, והשאיפה של כל משתמש ביתי צריכה להיות לנסות לשמור על הרכב שלו כמה שאפשר, כדי שהשלב שבו יש צורך בפוליש יגיע כמה שיותר מאוחר. כל פעם שאנחנו מסירים עוד Clear Coat מהצבע, אנחנו מביאים אותו יותר קרוב לשלב ה-Clear Coat Failure, ואז אין מה לעשות חוץ מלצבוע את האוטו שוב. לכן, כדאי מאד שהמשתמשים הביתיים ידעו מה החשיבות של נוזל סיכוך ייעודי לפלסטלינה ויוכלו לשמור יותר טוב על הצבע שלהם.
-
תוכל לתת את שם המוצר, או לינק? כעיקרון, אני לא מכיר אף וקס שבסיום העבודה אמור להשאיר שכבה נראית לעין. ההבדל בין וקסים (מבחינת צורת השימוש) הוא שיש כאלה שצריך למרוח ואז לחכות פרק זמן מסויים (משתנה בין המוצרים) ורק אז להסיר את ה"שכבה" שנוצרת, ויש כאלה שצריך למרוח ומייד להסיר, הכל תלוי בהוראות היצרן. בכל אופן, בסופו של דבר השכבה שהוספת אמורה להיות בלתי נראית. בהצלחה
-
אהלן, אני רוצה להתייחס טיפה לנושא כי מכל הוויכוחים שהיו כאן למעלה אפשר קצת להתבלבל. וקס ואוטם צבע הם שני חומרים שונים המשרתים את אותה מטרה. בעוד וקס מורכב בעיקר מחומרים טבעיים (החומר הבולט שבהם הוא וקס הקרנובה - Carnauba המופק מהצומח), אוטם צבע הוא חומר סינטטי לחלוטין. ההבחנה בין שני החומרים בעבר היתה שווקס ייתן ברק ומראה רטוב ועמוק יותר מאוטם צבע, אבל שאוטם צבע יחזיק מעמד זמן רב יותר משמעותית מהווקס. היום זה כבר ממש לא נכון, יש וקסים שיכולים להחזיק יותר מחלק מאוטמי הצבע, ויש אוטמי צבע מאד איכותיים שייתנו פיניש מרהיב לרכב שלך הרבה יותר טוב מחלק מהווקסים. מה שבאמת חשוב זה למצוא מוצר שאתה אוהב (מכל הבחינות - מחיר, מראה, נוחות שימוש) ולהמשיך להשתמש בו, בלי קשר למה שכל השאר יגידו. לגבי ההערה שלך על פלסטלינה - אפילו שהאוטו חדש מהיבואן, הוא עדיין חייב פלסטלינה. עד שהאוטו שלך מגיע, הוא עובר לא מעט דרך, עם הרבה אבק וכו' - פלסטלינה תמיד כדאי לעשות כשמקבלים את האוטו - גם אם אתה לא רואה כתמים, עדיין יש לכלוך דבוק לצבע. אז כן, במקרה שלך זה יהיה מעט לכלוך, אבל הוא עדיין יהיה שם. לגבי אופן המריחה - בקטע הזה, ממש חשוב להיצמד להוראות היצרן של הווקס. יש וקסים שצריך לתת להם להתייבש לפני שמורידים אותם, אבל אחרים גם הם בטכניקת Wipe on Wipe off - ואסור לתת להם להתייבש על הרכב. כל מוצר והשיטה שלו, רק תפעל לפי ההוראות. בהצלחה!
-
אהלן, אין לשאלה הזאת תשובה חד משמעית, זה תלוי בכל מיני משתנים כמו - האם בערכה שבה השתמשת נכלל גם חומר שמספק הגנה לפנסים מפני קרני ה-UV, כמה החומר עמיד, כמה זמן ביום הפנסים חשופים לאור השמש, כמה הפנסים פגיעים מראש לקרני ה-UV ועוד.. בכל רכב זה משתנה. ייתכן שלא תצטרך יותר אף פעם, אבל ייתכן שגם תצטרך לעשות זאת שוב עוד כמה חודשים... הכי טוב פשוט לבחון את הפנסים וכשהעת תגיע, תשתמש בערכה שוב. אני ממליץ עם זאת על הפיתרון המעולה שסיפק פה Platinum לבעיה הזאת, חפש בגוגל "פרוייקט מצולם: חידוש פנסים עכורים והברקתם בציפוי הגנה מפני קרני UV ובזול" (לי עדיין אסור לפרסם כאן לינקים כי אני משתמש חדש). בהצלחה
-
היי Skitz, דווקא באחת התגובות שלי למעלה נתתי עוד דוגמאות, של מוצרים מאד פופולריים (Auto Finesse, AutoGlym, מנזרנה, CarPro, Dodo Juice והרשימה היא ארוכה..). לא באתי ואמרתי "אצל הבריטים הכי זול". הגישה שלי היא כשאני צריך מוצר מסויים (או יותר נכון - מוצרים), לעשות סקר שוק איפה הכי כדאי לי לקנות את כולם מבחינת עלויות ומשלוח. לא פעם ולא פעמיים הזמנתי מוצרים מארה"ב, אבל אני גם מזמין מאנגליה כשזה יוצא לי הכי משתלם, ופירסמתי את הפוסט כדי ליידע את כולם שאפשר להזמין היום מוצרים מ-Clean Your Car במחיר משלוח שפוי. למשל, רציתי לנסות את הווקס Victoria Concours Red. בארה"ב הוא עולה 55$, פלוס 15$ משלוח. עם Clean Your Car הוא עולה לי 29 פאונד (אחרי הורדת ה-VAT), ואם אני מזמין רק אותו אז עוד 11 פאונד משלוח (כמובן שהזמנתי עוד כמה דברים ומחיר המשלוח יצא יותר משתלם כך). 70 דולר מול 40 פאונד (וגם לא באמת 40 פאונד כאמור, כי שלחתי עוד דברים) - יצא יותר זול לא? ושוב, מרשימת הקווים שאתה רשמת, יש באתר הזה מוצרים שיוצאים יותר זולים שם מאשר בארה"ב ויש כאלה שלא. שוב - הכל עניין של השוואת מחירים בסופו של דבר. מה שכן - אני מאד מאד מעוניין לדעת אלו קווים הולכים להגיע לישראל! אתה יכול קצת לפרט? רציתי לשלוח לך הודעה בפרטי, אבל אני חבר חדש בפורום ועדיין לא נותנים לי...
