Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעולם לא רחצתי רכב עם מטאטא או סבון כלים, תמיד דאגתי לסבון ייעודי לרכב. מצד שני אף פעם לא ״השתגעתי״ בנושא של דייטלינג.

הרכב שאמור להגיע הוא סוג של חלום שאני מגשים וחשוב לי מאוד שיישמר לטווח הארוך.

 

איפה יושבים החבר׳ה שביצעו את העבודה על ה gti?

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההצעה הכי טובה שאני יכול לתת למי שלא מתמצא בתחום אבל חשוב לו לשמור על הרכב

זה לגשת לאחד המכונים שעוסקים בתחום הדיטיילינג כגון שלומי שעושה עבודות נפלאות

וגם איש נחמד. לשלם כמה שקלים (לא מגיע ל 2000 ש"ח) ולעשות טיפול/ציפוי לכמה שנים טובות.

 

היתרון? אתה יכול רק לשמר את הרכב בשטיפות (לבד ידני) לרסס מידי פעם QD

ויש לך רכב שמור שיראה הכי יפה בשכונה - לאורך שנים.

 

הרי מה זה להוציא עוד כמה שקלים שמוציאים על רכב חדש מעל ל 100K?

לא הצלחתי להבין אף פעם.

פורסם

הציפוי שאתה מדבר עליו זה סוג של מדבקה

או פחומר שמורחים על הרכב והוא מייצר שכבת הגנה לאורך שנים?

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

פורסם

אם אתה לא עצלן וגם לא מחפש רכב במצב תצוגה:

למרות שאולי יהיו מעט סווירלים בעת הקבלה - הייתי נמנע מפוליש. תשמור את שכבות הצבע לעתיד...

ניקוי טוב כדי להסיר ציפוי שהרכב מגיע עמו מהחברה.

ציפוי באוטם צבע איכותי שמבטיח עמידות ארוכה.

היישום קליל והתוצאות שוות. זה יעלה לך פחות מ 500 ש"ח.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)
הציפוי שאתה מדבר עליו זה סוג של מדבקה

או פחומר שמורחים על הרכב והוא מייצר שכבת הגנה לאורך שנים?

 

 

לא זה לא מדבקה אלא ציפוי כמו לכה נוספת.

http://www.autostore.co.il/%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99-%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%94-Gtechniq-EXO-V2-30ml.html

 

קרא כדאי להבין על מה מדובר

 

וזה כאמור ההצעה הטובה ביותר, למי שלא התעסק בתחום אף פעם. למרות שזה לא בעיה ללמוד. אבל מניסיון של שנים רבות בתחום (תחביב מהרכב הראשון שרכשתי אי שם בשנות השמונים)

אני עדיין נאלץ כל פעם מחדש לעשות טיפולי שימור לחברים טובים -כי יש להם ידיים שמאליות.

(רק בתחום הנ"ל כמובן -הם מוכשרים מאוד בתחומים אחרים)

 

 

עריכה:

מציע לקרוא מעט בפורום (לכל אחד) וללמוד. כי יש הרבה חומר מעניין כאן

שנותן תשובות כמעט לכן שאלה.

תראה כאן למשל עבודה של שלומי ותתרשם לבד.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?580434-%D7%9E%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%9B%D7%A9%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%99-%D7%90%D7%93%D7%A8%D7%AA-%D7%95%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-%D7%A0%D7%A4%D7%92%D7%A9%D7%99%D7%9D

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

ראם שלום,

הגולף היא שלי והחומר הוא G1 של חברת ג'יטכניקס. בקבוק קטן מאד (ויקר מאד). ה- EXO שיוגב20 צירף לו קישור הוא חומר שנועד להשלים את G1 למי שמחפש עוד ברק. השיטה של שלומי היא להתחיל בהכנה קפדנית. הכנה טובה ממקסמת את יכולות המוצר להגן על הצבע לאורך שנים. אצלי שלומי התחיל בפלסטלינה על אוטו נקי, שטיפת השאריות, פוליש עדין, שטיפת השאריות במים ובאלכוהול מדולל, יישום ה- G1, המתנה של 3 שעות, יישום ה- EXO.

לדעתי זו הדרך הטובה ביותר לשמור על אוטו לשנים. היום לאחר 3 חודשים מקבלת האוטו אני רוחץ בזהירות, מטפל בלשלשת ציפורים, שרף עצים ועוד אין לי סווירלס.

פורסם
ראם שלום,

הגולף היא שלי והחומר הוא G1 של חברת ג'יטכניקס. בקבוק קטן מאד (ויקר מאד). ה- EXO שיוגב20 צירף לו קישור הוא חומר שנועד להשלים את G1 למי שמחפש עוד ברק. השיטה של שלומי היא להתחיל בהכנה קפדנית. הכנה טובה ממקסמת את יכולות המוצר להגן על הצבע לאורך שנים. אצלי שלומי התחיל בפלסטלינה על אוטו נקי, שטיפת השאריות, פוליש עדין, שטיפת השאריות במים ובאלכוהול מדולל, יישום ה- G1, המתנה של 3 שעות, יישום ה- EXO.

לדעתי זו הדרך הטובה ביותר לשמור על אוטו לשנים. היום לאחר 3 חודשים מקבלת האוטו אני רוחץ בזהירות, מטפל בלשלשת ציפורים, שרף עצים ועוד אין לי סווירלס.

 

האמת היא שהעבודה שבוצעה על הרכב שלך נתנה לי את הדרייב לבדוק לעומק את הנושא. יצרתי קשר עם אדרת ואין לי ספק שכשהרכב יגיע אני אבצע אצלו את התהליך.

הרכב שלך מדהים, תתחדש!

נ.ב

מדובר על ליאון קופרה בצבע לבן.

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

פורסם
ראם שלום,

הגולף היא שלי והחומר הוא G1 של חברת ג'יטכניקס. בקבוק קטן מאד (ויקר מאד). ה- EXO שיוגב20 צירף לו קישור הוא חומר שנועד להשלים את G1 למי שמחפש עוד ברק. השיטה של שלומי היא להתחיל בהכנה קפדנית. הכנה טובה ממקסמת את יכולות המוצר להגן על הצבע לאורך שנים. אצלי שלומי התחיל בפלסטלינה על אוטו נקי, שטיפת השאריות, פוליש עדין, שטיפת השאריות במים ובאלכוהול מדולל, יישום ה- G1, המתנה של 3 שעות, יישום ה- EXO.

לדעתי זו הדרך הטובה ביותר לשמור על אוטו לשנים. היום לאחר 3 חודשים מקבלת האוטו אני רוחץ בזהירות, מטפל בלשלשת ציפורים, שרף עצים ועוד אין לי סווירלס.

עם איזה שמפו אתה שוטף עכשיו?

הבנתי שעבור תחזוקת EXO דרוש שמפו עם Ph נייטרלי ובלי שום ווקסים למיניהם. הסיטרוס שלי הפך ללא רלוונטי :(

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם (נערך)

דויד תבדוק בהרקולס אם נשאר להם את השמפו הרגיל של אופטימום (opt car wash), שמפו מעולה, לא משאיר אחריו כלום, נייטרלי, למקרה ואתה מעוניין בשמפו קלאסי.

 

אגב גם onr נייטרלי, אם יש לך, אתה יכול להשתמש בו כרגיל.

 

לצערנו בארץ אין כמעט שמפואים נייטרלים, היבואנים חושבים שכל מי שמעוניין לשטוף את הרכב שלו חייב שמפו עם המון תוספים וגלוסים ונעליים והגנות וכו', כי אחרת מזה שווה.

אבל לא, יש כאלה שמעוניינים ביכולת ניקוי טובה נטו, ללא בלי המסביב.

המלצתי בעבר ל-apex להוסיף לשורת המוצרים שלהם את ה-wolf chemicals white satin, האח הנייטרלי של ה-agent orange, מקווה שיעשו משהו בנדון.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

תודה רבה על ההמלצות! יש לי ONR, אבל שומר אותו לפרה ווש ולטיפול בלשלשת. טרם התעדכנתי מול אבישי, אך רציתי קודם להשוות כמה מוצרים מסוג זה מבחינת עלות-תועלת.. אם אמצא לנכון להזמין מחו"ל, כנראה שאשתמש בנתיים ב-ONR.

גיל, לדעתי הצנועה, אתה תורם לענף הדיטיילינג בארץ שלנו לא פחות משלומי. תודה שוב! :)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

מה עם מר וורוד של CG, הוא לא נייטרלי?

גם אני הולך ליישם את EXO בקרוב ולכן מעוניין לשמור עליו.

ONR זה טוב אבל לפעמים לא מספיק כאשר מדובר בלכלוך רציני.

פורסם (נערך)

Onr מספיק ללכלוך קשה, מאוד מאוד קשה, לראייה הרכב שלי לאחר האובך הקודם שכלל גשמים וחודש מקדים של חוסר שטיפה.

גילוי נאות, השתמשתי במים זורמים, אך מדובר על יכולת הניקוי, והיא מהטובים של הטובים.

 

למיסטר פינק יש תוספות של גלוס, והיכולת נקיון שלו בכנות לא מהטובות שנתקלתי בהן, הזכיר לי את הגולד קלאס של מגווירס.

 

בגדול כמעט כל שמפו, נייטרלי או לא, אמור להיות בטוח יחסית לווקס/אוטם, בדילול נכון.

ככה שהצמדות להוראות יצרן בנוגע ליחסים, חשוב מאוד.

 

שמפו נייטרלי בהקשר של ציפוי, יותר קשור להתנהגות מים וכו', בגדול ציפויים חזקים מספיק להתמודד עם הקשים שבקשים שבהיצע השמפואים.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

תודה על ההתיחסות.

 

כן שמעתי שלמיסטר פינק יכולת הניקוי לא משהו מצד שני אני קצת חושש מהסיטרוס. אם לא אמצא משהו מתאים בארץ, אלך כנראה על השמפו של GTECHNIQ שהם בעצמם ממליצים עליו.

פורסם

הוא גם ph natural נכון.

גם carpro reast שלפי דעתי נמכר בארץ ב-pdr +, מקבל אחלה ביקורות, שמפו חזק יחסית, אבל למי שמשתמש בו על ציפוי זה לא אמור להזיז (בדילול נכון השמפו לא מחליש אוטמים, ווקסים לעומת זאת כן) יש לו יכולות לשחזר בידינג שהולך לאיבוד עם הזמן, בשימוש עם ציפויים.

יש גם את dodo juice born to be mild , או בקיצור btbm, אחד השמפואים הטובים שהשתמשתי בהם בחיי, Ph balanced קלאסי, יכולת סיכוך מטורפת ממש.

(לא הכי זול במשלוחה לארץ).

כמו שנאמר יש גם את הוולף white satin.

באמת שלא חסר, אם פתוחים להזמנות מחו"ל.

 

לינק לביקורות מקיפות על המון סוגים של שמפואים, חלקם ניטרליים.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=363239

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...