Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מה זה בדיוק IPA ?? הבנתי שזה אלכוהול ?? איך מכינים אותו ?? אלכוהול רפואי מדולל ??

 

איזה חומר להשתמש עם הפלסטלינה ?? ה IPA ??

לגבי רכב חדש בן חודש צבע שחור מיטלי , אני צריך את השלבים של הפלסטלינה וה IPA ??

תודה

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב אני רואה שלא כזה קל למצוא srp באיביי ששולחים לארץ .

איפה אפשר למצוא הדבר במחיר הגיוני ?

משהו שכבר קנה בעבר את המוצר .

פורסם

בטח שלא תמצא, אם תרשום את הקיצור של המוצר לא תמצא אותו, אבל אם תרשום את השם המלא, תמצא נניח את זה.

http://www.ebay.com/itm/Autoglym-Super-Resin-Polish-325ml-Cleaner-Sealant-Shine-Easy-Use-Car-Maintenance-/400906305599?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item5d57e0c03f

וגם את זה

http://www.ebay.com/itm/Autoglym-Super-Resin-Polish-500-mL-Latest-Model-/311352148402?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item487e08c1b2&vxp=mtr

 

ממליץ ללכת על ה-500 מ"ל, ההפרש במחיר זניח.

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)
בטח שלא תמצא, אם תרשום את הקיצור של המוצר לא תמצא אותו, אבל אם תרשום את השם המלא, תמצא נניח את זה.

http://www.ebay.com/itm/Autoglym-Super-Resin-Polish-325ml-Cleaner-Sealant-Shine-Easy-Use-Car-Maintenance-/400906305599?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item5d57e0c03f

וגם את זה

http://www.ebay.com/itm/Autoglym-Super-Resin-Polish-500-mL-Latest-Model-/311352148402?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item487e08c1b2&vxp=mtr

 

ממליץ ללכת על ה-500 מ"ל, ההפרש במחיר זניח.

 

יא מצחיק ברור שרשמתי את השם המלא....

גם שאלתי את המוכרים אם שולחים לארץ כמובן שמה שאני מצאתי זה היה ב60 שקל לליטר בלי משלוח.

אה אם כבר מדברים אז איפה אני מוצא יחס דילול של ONR לQD

***

 

לכמה זמן 500 מיל יספיק?

לפי מה שראיתי באינטרנט זה לא הכי חסכוני החומר.

עריכה אחרונה על ידי nzxt
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מה כדאי לבצע כדי לשמור על צבע הרכב לאורך זמן?

חשוב לציין שאני מתחיל בתחום ואין לי שום ידע קודם בנושא.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שיטה מעניינת לשמירה על הצבע. צילמתי לפני יומיים בירושליים :)

 

20150611_125354.jpg

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
מה כדאי לבצע כדי לשמור על צבע הרכב לאורך זמן?

חשוב לציין שאני מתחיל בתחום ואין לי שום ידע קודם בנושא.

 

מצטרף לשאלה.

ברשותי רכב חדש (קצת פחות משנה), ואני מחפש דרך לשמור על הצבע.

יש המלצה לווקס כל שהוא ואפילקטור מתאים?

הוראות ליישום ייתקבלו בברכה (:

פורסם

אוקי. :|

אז יש המלצה למוצר אחר?

אני רק מתחיל להכנס לעסק הזה ואני צריך משהו קל יחסית ליישום, ושיחזיק מעמד.

פורסם (נערך)

לאחרונה רכשתי רכב חדש, ואני מעוניין לשמור על הצבע שלו ועליו מפגעי מזג האויר.

אשמח להמלצות לחומרים, הרצתי חיפוש ויש המון המון מוצרים ויצאתי רק יותר מבולבל.

 

ברכבי הישן (לנסר 93 בורדו מטאלי) השתמשתי אחת לחודשיים בטורטל נוזלי, והתוצאה היתה אחלה, הרכב ניראה יפה ומלא ברק, חוץ מזה יש גם כפפת מיקרופייבר, ומטלית מעור של צבי, לגבי השמפו, השתמשתי בסבון כלים, גם הבעלים הקודם וגם אני, והצבע במצב מעולה, אבל אולי ברכבים ישנים הצבע עמיד יותר, מה נכון להיום? האם אוכל להמשיך ולהשתמש בסבון כלים? או לעבור לשמפו ייעודי? (אשמח להמלצה)

 

לגבי חידוש הפלסטיקה בפנים האוטו, אני השתמשתי בבקבוק כחול של קארפלן(לא זוכר את שמו) עם ניחוח הדרים שרכשתי באוטוסטור (הוא הומלץ פה בפורום) אני מוסר את הציוד ביחד עם האוטו לקונה.

 

כך שהשאלה שלי היא האם לקנות שוב את אותו ציוד, או אולי להשקיע טיפה יותר ולרכוש חומרים אחרים.

הרכב בצבע אדום (לא מטאלי), אני רוצה חומרים שיתנו הגנה טובה לאוטו מחום השמש, ואם על הדרך אפשר להחזיר לאוטו את הברק מה טוב.

 

מה אני צריך?

ווקס? אוטם צבע? גם וגם?

מטליות מקרופייבר לייבוש אלה שמוכרים בסופר יעשו את העבודה? או לרכוש שוב מטלית עור צבי? (אגב יש מישהו שמוכר פה בפורום מטלית של UBER באיזור המרכז?)

 

לגבי הפלסטיקה באוטו, לקנות שוב את הבקבוק הכחול מאוטוסטור? אולי מומלץ משהו אחר?

 

ג'אנטים

להבדיל מהמיצובישי, ברכב החדש יש גלגלי מגנזיום

אין לי ניסיון בניקוי ג'אנטים מעולם, איזה חומר מומלץ? איזו מברשת? מה אופן השימוש?

 

ובכלל אם יש לכם עוד המלצות או טיפים בשמירה על הרכב אשמח לשמוע.

 

בברכה ושבוע טוב לכולם! :))

עריכה אחרונה על ידי NiNi

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני באותה סיטואציה כמו של הבחור מעליי (שלא קיבל תשובה לצערי).

אוטו יחסית חדש ואני מעוניין לשמור עליו כמה שיותר חיצונית ופנימית. לא מבין הרבה בניקיון רכבים ואשמח לעצות וחומרים מומלצים.

 

1. איך אני שומר על פנים הרכב, צבע וגלגלי מגנזיום?

2. לצערי לא מכיר שום חנות שמתמחה בתחום, האם לא אמצא את כל מה שאני צריך באיביי או אוטודיפו למיניהם?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

 

לאחרונה קניתי יונדאי i20

יש שפשוף רציני בדלת הימנית (כמובן שבקניה לקחתי את זה בחשבון)

עכשיו כשהתפנה לי קצת זמן אז אני יכול להתעסק בזה.

 

מצורפות תמונות של הפגיעות.

(לדעתי זה שפשופים של דלת שנפתחה, אין מעיכה או משהו כזה)

 

כמה שאלות-

1. לגבי השריטות, מה הדרך הנכונה לגשת לענין? צביעה/פוליש/ וכו?

2. יש רסיסי צבע לבן שמפוזרים על גבי האוטו, לא משהו משמעותי אבל מציק לי, איך ניתן להוריד אותם?

3. הצבע עצמו נראה קצת חיוור ונראה שיש עליו שריטות בכל מני מקומות ואני רוצה לנקות אותו באופן יסודי ולגרום לו להיות מבריק וחלק ושירגיש חדש?

 

קראתי קצת על פלסטלינה ו-ווקס,

אני לא מתכוון לעשות בעצמי את הדברים הרציניים אז אודה על המלצות לבעלי מקצוע באיזור המרכז.

ודבר אחרון, על איזה מחירים מדובר?

 

IMG_20150629_120746.jpgIMG_20150810_104513.jpgIMG_20150810_104506.jpg

 

תודה על העזרה!


×
×
  • תוכן חדש...