Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבלנו רכב חדש ורציתי לדעת מה צריך לעשות?

האם רק רחיצות יספיקו? ואם כן עם איזה חומרים מומלץ לרחוץ את הרכב?

האם צריך לעשות ציפוי לרכב? אם כן האם יש מקום מומלץ באיזור בית שאן - עפולה?

 

קראתי את המדריכים בפורום ומרוב שיש הרבה מידע והרבה חומרים מומלצים הלכתי קצת לאיבוד :oops:

 

האביזרים שיש ברשותי כרגע הם גרניק של KRACHER (אם זה משנה) מקציף סבון לגרניק ומכונת פוליש פשוטה

 

תודה רבה לעוזרים :-)

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז ככה.

גרניק ומקציף יש לך , אז צריך שמפו להקצפה - הנידו או מר פינק.

כפפה שטיפה יש כמה מומלצות - הנודלס של קארפלן, או של מגס.

2 דליים (פה כבר יש לך שמפו של ההקצפה, אפשר גם לשטוף עם ONR אבל הוא קצת יקר בשביל לשטוף בו).

מגבות לייבוש האוטו - הכי מומלץ האובר, יש עוד 2 אלטרנטיבות מומלצות ה1100 של הקוראני או הממותה של CG.

פלסטלינה, יש את הפשוטות הסיניות, יש יותר טובות של חברות מוכרות. ויש את המגבת והספוג של ננו סקין שהם מאוד מומלצות אבל יקרות .

אוטם או וקס לשיקולך. - אוטמים מומלצים - מנזרנה , FK1000 , אופטיסיל (האופטיסיל לא באותה רמה, רק קלות היישום משחקת לטובתו). וקס מומלץ הפוסו.

מגבות לבאפינג - של הקוריאני טובות.

 

אם אתה רוצה ללכת על ציפוי, תחכה לתגובה של חברי הפורום, אני לא כל כך מבין בהם בשביל להמליץ לך. אומרים שהאופטי קאוט מאוד מומלץ, כמו גם הC1 וכו'

 

נראה לי שכרגע לא כדאי לך להתעסק עם פוליש, במיוחד שהרכב חדש.

פורסם

תודה על העזרה

 

האם מומלץ להשתמש בפלסטלינה ובוקס/אוטם ברכב חדש?

 

יש חומר שהוא מומלץ לניקוי הגלגלים (ג'נטים)?

 

נ.ב שכחתי לציין שמדובר ב Mazda 3 spirit החדשה צבע לבן פנינה אם זה משנה בקשר לעבודה עם חומרים מסוימים

פורסם

בכיף.

 

ברעיון על רכב חדש הכי מומלץ.. כי על רכב חדש הכי טוב לשמור עליו מההתחלה, ככה הוא יישמר לך.

(רכב שמלא שריטות (סווירלים) ומתחיל דהיות וכו' כבר מאוחר "להתחיל" לשמור עליו.)

 

לגבי ג'אנטים שוב אני לא כל כך אמליץ, כי אין לי נסיון (אני עם טאסות).

 

תתחדש אחי רכב יפה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כמו כן איפה רוכשים את החומרים האלו (עדיף לא בארץ שסביר שיקר פי 5), הייתי שמחה שיהיה סתם איזה נוזל שמורחים עם משהו על האוטו וזה עושה את העבודה... ובמידה וזה לא כזה פשוט מכו שאני חושבת, האם יש מקום (במחירים סבירים) שעושה את הכל בשבילך ?

האם בכלל נדרש לרכב חדש הגנה מהסוג שאני מתארת ?

פורסם

הבעיה שאם את מזמינה מחול המשלוח לא זול,לכן לא תמיד זה משתלם,בארץ יש כמה חנויות כמו:

http://www.autostore.co.il/

http://www.carplan.co.il/

לקרפלן מוצרים לא יקרים ואת האמת לא רעים,אני התחלתי להשתמש בהם,אם מזמינים מעל 250 אז יש משלוח חינם.

גם רכב חדש צריך הגנה כזאת כמו של ווקס,וגם לא מתחשק שהרכב במיוחד כשהוא חדש יהיה מטופח?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אז עדיף ווקס או ננו ? ואיפה מומלץ לעשות באיזור המרכז ? כמו כן מה העלויות ?

למי שלא הבין אין לי את הידע (והסבלנות) לעשות לבד... זה בינזס לגברים :> האם יש מקום אמין (ובמחירים סבירים) במרכז שיעשה לי טיפול מונע, הגנה על המיצובישי ספייס סטאר החדשה שלי ?

תודה מראש

פורסם

וחאלס עם ה"ביזנס לגברים"... כמו שכולם מסוגלים לשטוף כלים, כולם גם מסוגלים לשטוף את הרכב ולמרוח וקס. זה לא חישובים בפיסיקה קוואנטית

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

כמה נשים ראית עושות דייטלינג?

בפורום יש רק את לנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

וזה אומר שלהיות אישה זה נכות? אם כבר יש רצון אז יכולת זה לא הבעיה (אלא אם באמת יש מגבלה פיסית כלשהי). לעשות שופינג לנעליים זה הרבנה יותר מתיש משטיפה- פלסטלינה- וקס

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ביום ראשון הזה לקחתי רכב, לאחר שהוא נצבע בתנור.

בימים האלו, במזג האוויר הזה, הרכב כולו מאובק.

הפחח אמר שאחרי חודש יהיה אפשר לשטוף את הרכב ולשים ווקס\ אוטם.

 

עכשיו, אני לא יודע מה לעשות?

להשאיר ככה את הרכב עם האבק ?


×
×
  • תוכן חדש...