Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסתי לחפש את השמפואים המובילים מהשרשור הזה, וזה פשוט סיוט לחפש אותם, חבל שאין איזה יבואן או משהו, אני מאמין שסטוק קטן של 100 יח' יעוף. המוכרים מבריטניה תמיד מפגיזים בעלויות השילוח, והמוצרים מארה"ב פשוט מראש לא נשלחים לארץ אלא אם שולחים להם מייל, חבל שאין מכירה שלהם באמזון או EBAY לפחות.

  • תגובות 615
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
לינק לביקורות מקיפות על המון סוגים של שמפואים, חלקם ניטרליים.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=363239

 

ושוב תודה! :) איכשהו הביקורת הזאת חמקה מעיני בעת חיפוש אחר ביקורות על שמפואים שם.

 

אם ישנם מספר אנשים המעונינים באותו שמפו, אפשר לארגן קבוצה בדומה לקבוצה שרודפת מגבת מאפנה בצבע צהוב ב-80 שקל...

עריכה אחרונה על ידי Dada

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
לינק לביקורות מקיפות על המון סוגים של שמפואים, חלקם ניטרליים.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=363239

 

ושוב תודה! :) איכשהו הביקורת הזאת חמקה מעיני בעת חיפוש אחר ביקורות על שמפואים שם.

 

אם ישנם מספר אנשים המעונינים באותו שמפו, אפשר לארגן קבוצת רכישה בדומה לזאת שבה אנשים חפצו במגבת מאפנה בצבע צהוב בעלות של 80 שקלים...

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

השמפואים לאחר השילוח לא זולים זה נכון, וחלילה חלילה לא נכנס לכיס של אף אחד.

אבל מזה 150 ש"ח למוצר (נקיון) בסיסי שהוא השלב הראשון בערך (לאחר רכישת רכב כמובן) בתחזוקה ראוייה.

באמת הבסיס של הבסיס, שמספיק לעשרות רבות של שטיפות.

השקענו כל כך הרבה בציפוי ובהגנות, לא הייתי חוסך בשמפו שהוא אידיאלי לצרכים ספציפיים.

"יאללה בירי".

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

תתחדש!

ממליץ לך לפנות לשלומי אדרת, למרות המרחק. יש לו כמה פרוייקטים מפורסמים בפורום כאן.

כמו כן, ממליץ על ציפוי כמו Gtechniq C1 & EXO או Cquartz וכד'. הגנה מעולה + פחות מתלכלך + קל לניקוי. שהמחיר לא יבהיל אותך, כי לאורך זמן משתלם מאוד.

תהנה מהרכב ;)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני לא כל כך מבין מה כל אותם ציפויים שאתם ממליצים עליהם כאן עושים.

שומרים מפני סריטות (כמו מדבקה למסך של פלאפון?), דוחים אבק? מסננים קרני UV? סתם נותנים מראה יפה לרכב?

 

הרי עלות החומרים + עבודה, פעם בשנתיים, זה הרבה כסף.

לא עדיף לצבוע את הרכב אחרי 6 שנים פשוט?

פורסם

רכשתי רכב חדש,פיקנטו ספורט ידנית בצבע אפור עכבר מטאלי,הרכב אמור להגיע בסוף ינואר.

ביקשתי מהסוכנות לא לשטוף את הרכב מכיון שנוצרות עליו מערבולות של שריטות,וסוכנת הרכב אמרה שהם שוטפים בשטיפה ידנית בלבד והבטיחה לי שלא יהיה שריטות.

הניסיון שלי בדיטלינג הוא אפסי,העבר המוטורי היה אופנועי שטח ואקסנט 95 שמשמשת אותי כיון.

 

1.הרכב לא יסע הרבה,גג פעמיים בשבוע,חשבתי לכסות אותו,יש המלצה לכיסוי איכותי? כזה שיהיה נושם ולא יגרום לשריטות,כל הכיסויים שמצאתי בחיפוש הינם לרכבים גדולים יותר.

2.אוטם צבע,מי מה מו,מעדיף לשלם למישהו שיעשה את התהליך יותר טוב ממני,מה העלות בערך ומה לבקש? כמה זמן האוטם מחזיק?

3.פוליש ווקס ושמירה על הצבע,מן הסתם שרמת החרדה שלי ללכלוך ושריטות היא גבוהה ולכן הרכב יעבור שטיפה לעתים תקופות,באילו חומרים אצטרך להצטייד? פוליש,ווקס,פלסטלינה,מגבות,ONR,סבון,מה עוד חסר? יש לי גרניק די חזק ששימש אותי לאופנוע,ניתן יהיה להתאים עליו כלי שמכין קצף לשטיפה?

4.הרכב מגיע ללא מגיני פגושים,יש מלא חארות שדופקים רכב ובורחים,ארצה למנוע כמה שניתן שריטות קטנות,מהיכן ניתן להשיג מגנים שישתלבו עם הרכב בטוב טעם? או שפשוט הכל בשוק מצועצע פרט למקורי? (ראיתי של אמריקן איגל,סיוט)

אם יש למישהו עוד טיפים אשמח לשמוע,לגבי החומרים,ארצה לבחור בחומרים באיכות טובה,שיתנו תמורה למחיר,ולא לסתם חומרים יקרים,בקיצור best value for mouny.

פורסם

תתחדש בקרוב רכב מיוחד מגניב .

 

כדי ליישם אוטם צבע על הרכב לעשות פלסטלינה ואוטם זה שומר ל3- 4 חודשים בשטיפות עדינות וידניות .

לגבי פוליש? - אין צורך זה רכב חדש אולי אחרי שנתיים אם לא תשמור עליה חח.

וכיסויים תבדוק אוטוסטור בחולון אולי שם יביא לך בדיוק מה שאתה צריך .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

קודם כל... תתחדש.

אוטם- פוסו או מנזרנה PL יעשו תעבודה. תבצע לבד, לא מסובך. גש לאוטוסטור בחולון, הבחור שם יכוון אותך למוצרים טובים.

לדעתי, אל תדביק את ה"מגנים" האלה. עדיף שריטות ומכות ולא הכיעור הזה.

הרכב יחנה בחניה פרטית? מקורה? אם כן, אין צורך בכיסוי שרק יוסיף שריטות.

פורסם

לצערי הרכב לא יחנה בחניה פרטית ולא מקורה,חנייה משותפת שלאף אחד לא אכפת,אחנה אותו בסוף הרחוב,איפה שכולם מתעצלים לחנות (עוד 50 מטר) והחניה תהיה במצב כזה שלא יחנו מצידי הרכב אלא רק מקדימה,כך אמנע שריטות מפתיחות דלת.

דובר פה על בחור מפתח תקווה ששם אוטם צבע וזה לוקח כמה שעות טובות,כדאי למי שאין ניסיון?,כמו כן קראתי שיש אוטם קבוע,מה החסרונות של האוטם הזה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

 

אני בינואר מקבל רכב חדש(רכב ראשון) ואני לא מבין בכלל בתחום הרכבים.

 

מה צריך לקנות, כל כמה זמן לשטוף את הרכב, מאיפה לקנות מוצרים..? אשמח אם מישהו יכול לעשות לי קצת סדר בבלאגן..

 

הרכב הוא סיאט איביזה צבע לבן פנינה.

פורסם

קודם כל - בפורום הזה דנים בעיקר בדיטיילינג. מדובר בשמירה וטיפוח הצבע והפלסטיקה של הרכב ברמה גבוהה. זה עולה כסף וזמן. עליך להחליט קודם-כל אם יש לך ראש לכל זה או שמספיק לך רחיצה שבועית במכון הרחיצה (והשריטות) הקרוב.

המברשות (או הג'ילדות) במכונות יוצרות סווירלים בצבע. אף אחד, בפורום כאן, לא מכניס את מכוניתו לשם. סווירלים הן שריטות דקות שרואים כאשר משקפים את הנוף בצבע הרכב. רואים עיגולים-עיגולים בצבע. זה הורג את הברק בשלב הראשון והורס את הצבע בסופו של דבר.

אם אתה מוכן להשקיע יותר מקניית שמפו פשוט לרכב ולפחות שעה וחצי עבודה בשבוע בעניין - כאן זה המקום הנכון.

חפש בפורום "שיטת שני הדליים". זוהי הדרך המומלצת לרחיצה נכונה. בנוגע לרכישה: אם אתה באיזור המרכז, בחנות אוטוסטור בחולון תקבל מוצרים והסברים. זה יהיה קצת יקר משום שאתה צריך לקנות הכל מאפס.

אחרי הרחיצה יש את נושא הטיפוח. יש לטפל בצבע כל חודשיים שלושה בווקס או אוטם צבע.


×
×
  • תוכן חדש...