Uriya nagar
-
הודעות
494 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar
-
המצלמה הזו עם סוללה, אז פחות מומלץ אחי
-
אני יודע שאת שתיהן סיקרת, צפיתי בסיקור שלך. לא היה סרטון השוואה בין A118 לG1WC, אז הסרטון הזה שזו מצלמת B40D (שזו בעצם אותה מצלמה) משקף היטב את איכות של A118. אז ההבדל בין המצלמות הוא לא גבוהה אלא הבדל של 15 שקל. ברור שאין לי בעיה להוסיף את ה15 שקל, השאלה האם רק בגלל בטריית הRTC שווה לרדת באיכות של הצילום? סתם שיקול שחשבתי עליו לקנות 2 מצלמות A118 או G1WC במקום את הB40D זה יוצא הבדל זניח במחיר. ויש לך ביד 2 מצלמות שבכל רגע נתון אפשר אפילו להוציא לרכב אחר.
-
אפשר לחיות עם איפוס תאריך פעם בחודש ככה. לפי הסרטון הזה, הG1WC מצלמת הרבה יותר איכותי מהA118. למעט רעידות שכנראה זה בעיה בתושבת. ה20 שקל לפה או לשם זה גם לא קריטי, השאלה אם באמת כדי לרכוש בכל זאת את הA118? לידיעה יש לA118 מצב חניה?
-
מה אתם אומרים על זה?
-
לא אמרתי שהיא זיוף. התכוונתי לנסות להבין ממך את הדירוג. הוי אומר שאם ההתלבטות האמיתית היא בין הg1wcb ל a118 העדיפות היא? Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk
-
אוקי אז על הg1 כבר אף אחד לא ממליץ אני מבין. המיני עולה כ300 שקל נראה לי אוותר עליה במחיר כזה Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk
-
אז אני מבין ממך שהדירוג שלך זה הb40d ראשונה הa118 שניה והg1 אחרונה? אלכס אם מה שנמכר בגיר בסט זה זיוף, אז מה אתה ממליץ לי? Sent from my MI 5s Plus using Tapatalk
-
בא נגיד שמצלמה אחורית פחות קריטי לי, אם זה במחיר דומה אז ודאי אעדיף עם, לא מזיק המעניין שבגיר בסט המחיר של A118 ושל הB40D זהה ואפילו הA118 יקר יותר בשקל. (ובנסוף אזל המלאי שלו) יש מקום אמין אחר לקנות את הA118? הבנתי שיש לה הרבה זיופים.
-
אהלן חברים. אחרי הרבה קריאה בשירשור, נשארתי עם שאלות והתבלטויות. התלבטות עיקרית בין ה G1W-CB ל A118 המחירים דיי דומים מה מהם עדיף? שאלה על שתיהם, יש לאחד מהם אופציה של מצב חניה? אופציה נוספת מה זה מצלמה B40D? ומצלמה נוספת שהציעו לי אולי מישהו מכיר
-
פרוייקט סיאט קופרה
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של aderet בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הצורה שבה הרכב יצא מהסוכנות, ממש לא מכובדת ואו מכבדת. כרגיל, ידי זהב אחי. Sent from my LG-D800 using Tapatalk -
רוצה להודות לכנופיית הטיפולים השוטפים!
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של אושריקו בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
קצת הרבה באיחור. לפני כ4 שבועות בערך שמעתי רעשים מוזרים מאיזור הברקסים, בבדיקה מהירה ע"י פירוק הגלגל מצאתי שהרפידות גמורות. קניתי זוג. ובהתראה של 3 שעות, אסף הזמין אותי לעשות אצלו את הטיפול. ב22:00 בלילה הבנאדם אחרי יום עבודה, עולה על מדים, ומתחיל לעבוד כאי' עכשיו קם. ואם כל זה לא מספיק, תוך כדי החלפת הרפידות, אסף מבחין שהבולמים נזלו, ואומר לי קנה בולמים בוא אלי שוב מחר,?! מה שככל הנראה יבוצע מחר בע"ה. פרט מעניין, בלנסר מודל 2000 הבורג העליון של הקאליפר, והתחתון, לא אותו גודל. ומרוב שהרפידות היו גמורות, מסתבר שנפלה לי אחת הפחיות שיושבות בין הקאליפר לרפידה. אז תודה ענקית לבנאדם המדהים הזה. מצורף תמונה של הרפידות וכמו שאסף אמר:להגנתך(י) יאמר שלא היה לי את ברפידות את הפחית ששורקת כשמגיעים לקראת סוף הבשר- 741 תגובות
-
- טיפולים שוטפים
- כנופיה
- (ועוד 2 )
-
מאמר טכני: נוזלי קירור - 50 גוונים של ירוק
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של איתמר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יישר כח איתמר, תודה רבה. ה Valvoline Asian Vehicle שהמלצת לרכבים אסייתים משנת 2000 ומעלה, זה נוזל אדום או ירוק, וגם הוא HOAT או OAT?- 63 תגובות
-
- antifreeze
- coolant
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
נשפך שמן בתא המנוע
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של SG159 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ממש לא מומלץ ספריי קרבורטר על חלקי פלסטיק וגומי. על ברזל אין בעיה. נסה APC כמו שיוגב אמר. -
מצולם - טיימינג וטיפול בפונטו איבו/גרנדה שנת 2010
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של asafasaf בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אסף יישר כח אח יקר. תודה על מדריך מצולם, ומפורט שגם אנשים פשוטים מבינים.- 35 תגובות
-
- punto evo timing
- טיימינג
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
סוזוקי בלנו שנת 99 הלך האלטרנטור
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של Uriya nagar בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה על התשובות חברים
