Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. בסך הכללי רעיון מגניב. לא אקטואלי ללכלוך רציני, או ללשלשת יונים. מה גם שהרכב נשאר קצת רטוב.
  2. יוגב אז עם גרניק רגיל, של 100 בר לא אמורים להיות בלחץ.. לגבי העניין עם המוסך והשטיפה, לא בטוח כדי לוותר על השטיפה, במוסכים נשענים על הרכב הרבה, אם יש אבק זה מתכון מנצח ל... בכל אופן לגבי האופטי בונד אני גם מאוד מרוצה ממנו, אגב אתה מדלל אותו, א"כ בכמה?
  3. אהבתי את הרעיון איתמר. למפרע הטקסטורה באמת לטובה. יצא יפה מאוד!
  4. אני שם במיכלים של ווינדולין את הAPC והפאוור קלין, לבנתיים פיקס!
  5. אני גם גר במרכז ומעוניין במגבת, השאלה אם הטיב של האדומה זה כמו של המקורית?
  6. מדריך יפה ועבודה יפה. יישר כח, כל הכבוד אסף.
  7. לא אחי, זה מתאים רק לגרניקים של חברת קרשר. מהקישורים שהבאת זה מתאים רק ל2 האחרונים. במידה ואתה מתלבט בינהם קח את הזול מבינהם כי זה כמעט אותו מכשיר, חלק ממה שמייקר אותו, זה הערכה שלו, שכוללת מקציף (שאגב הוא על הפנים).
  8. יש לי את הקארשר K2 קומפקט, להגיד לך בדיוק אני עדיין לא יכול, כי יש לי אותה חודשיים 3, בערך. ממה שכן יצא לי להשתמש, מדובר במכשיר טוב, עוצמה מפתיעה ביחס למידות הקטנות של המכשיר. מה שכן תקפיד על ההוראות של, לתת למכשיר לנוח אחרי 10 דק' עבודה.
  9. ח"ח לסיטרוס. ליאב ידוע לך איך השמפו של אופטימום בהקצפה?
  10. מחזק את מה שאלי אומר. אבל נראית מדהים!!
  11. נשמע מעניין על הצבע של הרכב שלך. יש תמונות?
  12. כנראה שבאמת רק אני לא הצלחתי לראות. בכ"א ממחשב אחר הצלחתי. עבודה יפה.. אלי הפאור קלין של אופטימום זה נראה לי הAPC הכי טוב שיש. הוא מנקה לי כתמי שמן מהמנוע, כמעט בלי להתאמץ, וזה כשהו מדול 1:3. מרסס מחכה כדקה, ומנגב, יש כתמי יוצאי דופן, שצריך לחזור על הפעולה, ולשפשף קצת. בקיצור חומר מומלץ.
  13. רק אני לא מצליח לראות את התמונות?
  14. עבדוה מדהימה שלומי. לבעל הרכב, עכשיו רק נשאר לך לשמור עליה. יפהפיה אמיתית!
  15. יש מצב שצילמת את החיבור האחורי במכונה, (הכוונה לחיבור שיונק מים מהברז) במקום לחיבור שמזרים מים בלחץ, שבד"כ נמצא מקדימה?
  16. אופטיבונד אפשר לדלל ביחס 1:1 כמו שכתבת, הדילול עם מים, כמובן אפשר להשתמש גם ככה. לגבי היישום, פד סיני זול יעשה את העבודה. ואפשר ליישם אותו על פלסטיק וגומי, שזה כולל דאשבורד, גלגלים גומיות חלונות, פלסטיקה שחורה חיצונית כמו ידייות מראות, החלק שליד המגבים מקדימה, וכו' וכו'.
  17. חוץ מהרעיון של למלאות חומץ במיכל. לי נסתם גם בעבר המתיזים, ומה שעשיתי זה פשוט לשלוף את הצינור של המתזים, ולהצמיד אותו לכיוון הצד החיצוני של המתז, (הכוונה ל2 החריצים שמשפירצים על הזכוכית, משפריצים לחור הראשון עד שרואים שיוצא מים ממקום זרימת המים המקורי, אם יוצא מים, עוברים לחור השני ובהמשך גם למתז השני, וזהו. ככה פתחתי בעבר את המתזים אצלי ברכב.
  18. צודק צודק. טעות שלי, משום מה היה לי בראש, ששאלת על האופטיקלין..
×
×
  • תוכן חדש...