Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. הוא לא מתחרה של האופטיסיל, הוא בא להוסיף על האופטיסיל (או על כל ווקס/אוטם למינהם).
  2. זהו שלא כל אחד כמוך. אני ב40 מעלות מרגיש ששורפים אותי.
  3. הפאוור קלין מעולה... כל מילה מיותרת.. אבל בכל אופן אולי כדאי לך לנסות APC של שופרסל מדולל, על הריפודים.
  4. נראה לי שזה קצת פחות ממה שאתה מתקלח בהם, כי זה עובר דרך של 30 מטר של צינור. וגם מקלחת אני בספק אם זה מגיע ל 40 מעלות.
  5. גם לי היו מתזים סתומים, מה שעשיתי זה להפוך את זרם המים. פירקתי את הצינור והשפרצתי לו דרך החורים הקטנים.
  6. מצטרף (שוב) לשרשור המפרגנים. אחרי שלפני 3 חודשים אסף ויגאל הגיעו אלי לעשות טיפול גדול (שכלל טיימינג + משאבת מים, רצועות אביזרים, כיוון שסתמוים, וחצי טיפול תקופתי) נפגשנו שוב לפני כמה ימים, וגם הפעם אסף ויגאל הגיעו עד אלי להמשך טיפול שכלל החלפת פלאגים, נוזל בלמים, שמן ופילטר גיר, ופילטר דלק (שהיה דיי עקשן ותקוע במקום מאוד לא נוח) כמובן כל התהליך כלל הסברים על כל שלב בטיפול, במטרה להקנות לי ידע לבצע טיפולים שוטפים לבד. הכל נעשה בצורה סופר מקצועית, כל בורג שנפתח נסגר לפי המומנט הנדרש (לפי אוטודאטה), עבודה נקייה, השמנים נאספו לגלון ומשם למוסך. כבונוס שלא היה קשור מלכתחילה לטיפול יגאל ישב יותר משעה (עקב ריבוי חוטי חשמל מיותרים, ומערכת ישנה שעוד הייתה מורכבת) והרכיב לי שלטים לרכב. יישר כח גדול לחברים היקרים האלה. ולשאר חברי הכנופיה שעושים חסד עצום עם כל כך הרבה אנשים.
  7. אגב כתמים שחורים אני משתמש בקליה, מורידה הכל בקלות. וכמו שרבים וטובים אמרו. "בלי סחיטה" ובצל.
  8. כן,שווה בדיקה השלט. נטקו התיבת הודעות שלך מלאה.
  9. תבדוק אוליי http://www.wikiobd.co.uk/vehicle.php?vh=197
  10. עבודה יפה מאוד אחי. הזוי איך המכסה מנוע היה נרא לפני. אשמח לשמוע על הפוליש לחלונות בה"פ
  11. שלחתי להם. מקווה שזה יעזור יישר כח על היוזמה
  12. קום הרכב נראה מדהים. טוב שיש איזה שבוע עם מזג אויר יפה, כדי שנזכר שהרכב יכול להראות גם טוב.
  13. תודה, אני אבדוק את זה (רכב של סבתא שלי, ונראה לי שגם לה אין את הAUTO ) .
  14. איפה פרוחזאד ושחמון יושבים בפתח תקווה, גם בבר כוכבא?
  15. מתעלק. איך מדליקים אורות ערפל בA1 ? הבורר לא מגיע שמאלה לסימון של האורות ערפל.
  16. אחלה סוד. אני דוקא חשבתי על רעיון של מגב עונתי. בחורף שיהיה מגב איכותי וטוב, ושבקיץ יהיה מגב פשוט, (גם ככה השמש הורסת אותם). ולי (ולא רק לי)היה נסיון גרוע עם המגבים של ה30 שקל, לשלשת ציפורים קטנה הצליחה להפריד בען המגב לגומי שלו.
  17. תודה רבה על ההסבר המפורט. יש הסבר לכל התהליך הזה?
  18. הבנתי שבאטוסטור מוכרים ב115, זה נחשב מאוד זול יש לך גם במוסך רון בת"א ב 130 בערך
  19. מסתבר שגם אני כככה. רק ניקוי פנימי בתקופה הזאת..
  20. תודה רבה על המידע אחי. החישוב של רגע נתון נמצא במסך העליון צד שמאל, יש כפתור שמחליף בין מדיד החום, לבין צריכה של רגע נתון. והחישוב צריכה ממוצעת נמצא מתחת למחוג הטורים..
  21. המדיד (של החום) ברכב יציב. לא עולה ויורד או תקוע.. לגבי ההתעללות אין לי מושג, אני מסביר להם כמה פעמים. לאבא שלי אין כ"כ זמן, ואמא שלי אין לה מושג בזה. כנראה אני אצטרך לעשות מעשה. איזה נוזל קירור ההונדה צריכה.? ואתה יודע אם יש לה בורג ריקון למטה.?
  22. בכיף. ברעיון על רכב חדש הכי מומלץ.. כי על רכב חדש הכי טוב לשמור עליו מההתחלה, ככה הוא יישמר לך. (רכב שמלא שריטות (סווירלים) ומתחיל דהיות וכו' כבר מאוחר "להתחיל" לשמור עליו.) לגבי ג'אנטים שוב אני לא כל כך אמליץ, כי אין לי נסיון (אני עם טאסות). תתחדש אחי רכב יפה.
×
×
  • תוכן חדש...