Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. עבודה יפה מאוד אחי. הFK1000 עדיף מהמנזרנה.?
  2. נראה לי שאני אחכה עד מוצ"ש לתשובה,אם לא אני אזמין, כי עד שנדע תשובה ועד שיגיע המוצר כבר יגמר החורף..
  3. הבנתי שיש גם בראשון. אימפריאל טגנלוג'יס דיזיין. זה אמנם לא נתניה, אבל גם שם יש איקאה. סתם.. אבל זה עדיין לא קרית מלאכי.
  4. זה טוב למי שהמגבים הנוכחים שלו הם טובים לרכב. לי לדוגמא יש מגבים ש100% לא מתאימים לרכב, לגן הפיתרון עם המטר לא מדוייק.
  5. קניתי לפני כמה שבועות ב3 שקל.
  6. יש לך מגבים למיצובישי לנסר 2000 ?
  7. אין לי מושג איך לבדוק את זה. לא את הרצועה ולא את הנוזל בלמים. ולגבי מה היצרן דורש גם אני לא יודע כי אין לי ספר רכב.. מתן תודה רבה על ההצעה, אני אשמח להכוונה מבעלי ידע. אני גר בפתח תקווה למי מהחברים צריך לפנות.?
  8. אני רוצה לעשות טיפול לרכב שלי מיצובישי לנסר שנת 2000 מנוע 1.6 את הטיפול אני רוצה לעשות לבד (פעם ראשונה). לא כל כך השקיעו ברכב ביד הקודמת שלו, גם מכאנית (וגם קוסמטית). כך שאני מעדיף לעשות לו טיפול טוב. מה כלול בטיפול: שמנים (מנוע וגיר), פילטרים (אוויר, גיר ומנוע) , פלאגים ותוסף דלק על הדרך. אז אני צריך המלצות על חברות וסוגים. טיפול טיימינג (כמובן במוסך) פעם בכמה זמן עושים.? שאלתי את היד הקודמת הוא לא זוכר מתי הוא עשה טיימינג. עוד שאלה בקשר לנוזל בלמים, פעם במכה זמן. גם את זה הבעלים הקדום לא יודע עם עשו, ומתי. זהו לבינתיים נסיים עם זה ונמשיך לעוד טיפולים.
  9. יש לי מיצובישי לנסר שנת 2000. יש לך מגבים מתאימים.?
  10. הלינק שאליאנס הביא , ומה שאתה הבאת זה לא אותו מגב...
  11. רון לא הבנתי זה מגבים רק לסקודה ואג סיאט ואוודי. ?
  12. אוקי, הסינוור שדיברתי עליו זה על השמשה הקידמית לא על המראות. וכתבתי את זה כי בדף של המוצר יש סרטונים של החומר, וזה מצולם באור יום. אני יכול להגיד לך שגם אצלי בשמשה הקדמית במהירויות של 90 + הטיפות גם עולות למעלה, לא באותה רמה כמו בסרטון של המוצר. אני לא יודע אם זה בגלל הONR או בגלל שניסיתי ליישם אופטיסיל על השמשה הקדמית לפני יותר מחודשיים. הערכה כוללת 2 בקבוקים ? השני זה פוליש.?
  13. מחזק את תם. דבר ראשון עניין של טעם. דבר שני יש הבדל בין יפה לבין ערסי, ולפעמים זה הבדל דק. הרי ברור שהרכב הראשון שהרכיבו לו את הג'אנט הזה הוא לא היה ערסי. אלא בגלל שזה ג'אנט יפה הם אימצו אותו. העבודה של פות"ש היא להצליח לעשות את הרכב יפה עם הג'אנט הזה ולא ערסי.. (כל זה במידה שזה מה שהוא רוצה)
  14. ליאב נראה מעניין אחי. לפני שאני אזמין גם. אתה יישמת את זה על המראות בצדדים? א"כ יש שיפור.? כי על השמשה הקדמית זה לא מה שמפריע. וגם אצלי ברכב זה ככה. אגב באור יום זה לא אינדקציה, הבעיה היא (עם הטיפות) כשיש חושך ואז מגיע רכב מולך , הטיפות של הגשם מסנוורות מאוד.
  15. הוא עדיין בבונקר מאתמול. חכה קצת שיתבהר יהיה לו שוב קליטה.! חח היום תענוג לשטוף. מקציפים והולכים האוטו נשטף לבד!
  16. אני עשיתי לבד, אני לא יודע איך זה בשאר הרכבים. אצלי זה היה מאוד פשוט, מפרקים את הלוח שעונים, ויש שם נורות קטנות. חלק T10 חלק T5 .פשוט הזמנתי מאיביי נורות והחלפתי. לגבי התאורה כתומה, יכול להיות שגם אפשר לשנות אותה. אין לי מחשב דרך באוטו
  17. אני ברכב שלי החלפתי לתאורה לבנה. וב"ה כבר יותר משנה וחצי הכל פיקס
  18. אז אני מבין שהתנסת במוצר, אבל הוא לא שווה? תודה על החו"ד אחי, ומסתבר שגם הרייןX לא כל כך עוזר למראות.. אין פיתרון.?
  19. אהבתי את התוצאה של הפלסטיקס.. הרכב נראה מעולה אחי
  20. לא מזיקים, אבל אני משתמש בONR עם מטלית מיקרופייבר.
  21. תתחדש אחי תתחיל במדריך הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?457658-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%A4%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%99%D7%9D&highlight=%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1+%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%A5 ואז תהיה יותר ספציפי לגבי החומרים שאתה רוצה לקנות ולהשתמש, ואז תשאל עליהם ויענו לך בצורה יותר טובה.
×
×
  • תוכן חדש...