Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. בד"כ לאדם בלי נסיון בתחום (ולפעמים גם לעובדים עצמם במכונים ) לא יוצא טוב,. מאיזה אזור אתה? שנדע על איפה להמליץ.
  2. קמת מבסוט הבוקר, אה.. ולא הבנתי את התשובה של snake pattern. [= סבבה, אהבתי את התה הירוק.
  3. גיל וירון עשיתם אותי רעב, באמצע הלילה... וגיל כמה שאלות: snake pattern הכוונה זיגזג כמו צורה של האות S או Z ? אני צריך לקנות כפפה חדשה עכשיו, לדעתך הקארפלאן (זאת ?) עדיפה מהמגס? ואתה משרה את הכפפה לילה בתוך הדלי.?
  4. שיפופו אתה משתמש עם החומר במכונת כביסה, או שאתה שוטף ידנית.? כי על האח התואם של הבקבוק הזה (סוג של אריזה חדשה/ או גם תכשיר שונה) כתוב "לא למכונת כביסה". ועל הבקבוק הזה לא כתוב כלום.
  5. יוליאן אם אתה רוצה אני אעלה הסרטה של המזרקים. ונראה לי שתמחק את הסרטון ביוטיוב.
  6. עם מזרקים אפשר למדוד במדיוק, ויוצא 15 מ"ל בפקק. וירון, למה אתה לא מתקן שזה ירון ולא רון.
  7. יש ידי על האדח עצמו, שמוציאה או עוצרת את המים. ואאל"ט יש כזה לניצן והוא לא ממליץ עליו.
  8. סוף סוף מגיע החורף. אצלי מייושם האופטיסיל (די חדש 3 שבועות בערך), ואני רוצה לקנות את הsonax bsd וליישם על האופטי. כמובן ניקוי פנימי, ולקנות אופטי בונד לפלסטיקה
  9. נתון קצת בעייתי . מה שכתבתי לך זה מה שאני יודע אחי, חוץ מעניין מנהרת השטיפה, נראה שהם עושים עבודה טובה.
  10. אם יש לך פלסטלינה אולי תנסה לפני שאתה קונה את הUC.
  11. מה שאור אומר לא בהכרח יקרה, אבל עם רוטורי צריך ידע, כי אין מקום לטעויות. לך לשם יום אחד ותציץ על מהלך העבודה.
  12. 1oz שוה בערך ל30ml גלון שווה ערך ל 3.7 ליטר. ככה שבחישוב גס זה 30ml ל19 ליטר
  13. אני שמעתי דברים טובים על טורבו קלין, וראיתי גם רכבים שיוצאים משם, והם נראים מעולה. אבל מה הם משתמשים במנהרת שטיפה, ובפולישר רוטורי, אע"פ שעושה רושם שזה שעושה את הפוליש יודע לעבוד.
  14. סדר הפעולות נכון, לגבי הקיטור אפעם לא התנסית איתו, אז אני לא יודע. 4. לא נראה לי שזה משנה, בשביל להיות בטוח תבדוק על פינה נסתרת. ודילול גבוה של 1:10 במקרה הצורך של כתמים קשים תוריד את הדילול.
  15. תנסה עם APC , תתחיל בדילול של 1:10 ומברשת עם סיבים רכים. תשפריץ, תשפשף, אחר כך תעבור עם איזה סמרטוט, ואחרי זה את יכול לשאוב את הנוזלים שנשארו שם. זה מנקה מצויין את מושבי הרכב, וגם על ספות ז'מס . יש שרשור של איתמר בעמוד הזה או הקודם, על ספריי של קולון שעשה עבודה מעולה.
  16. האוטו היה במצב ממש קשה.. עבודה יפה, הוא נראה מדהים.
  17. טוב שכתבת את זה , כי רציתי עידכון על החומר הנ"ל. יש לי גם בעיית חתולים. עקב שכן מעצבן שכל הזמן נותן להם אוכל, וכל חודש יש עוד גורים.
×
×
  • תוכן חדש...