Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. לשמשה ודאי אין סיכון, נראה לי שגם לצבע של הרכב, מקסימום תנגב מייד לא יקרה כלום
  2. כל הכבוד אחי. עבודה יפה מאוד. המוןן תמונות חח מה זה האיטיום הזה שעשית? אגב בתמונה האחרונה שצילמת את המסך, עם רכב מאחורה. התמונה לא נראית ברורה. זה בגלל הצילום?
  3. תודה אחי. לא כתבתי בשמש. שאלתי אם במייבש או בצל? חלק כתבו בצל. חלק כתבו שבמייבש הסיבים יוצאים מעולה. לא יודע אם זה אותו דבר כמו במגבות רגילות. ייבוש בצל, כנגד ייבוש במייבש, לא דומה. במייבש המגבת יותר רכה. אז שאלתי גם על המגבת של האוטו.
  4. נשמח לראות עידכון. אגב באיזה אזור אתה גר? אני מחפש מקום שמוכר נייר מים, הכי גבוה שמצאתי זה 1000.
  5. חח אושריקו, האמת שעשו לי פעם עם חומר שלפי מה שאתה מדבר, הוא אותו דבר. ואחרי כמה ימים היה שוב מאובק.
  6. הבנתי, תודה. הAPC בלי דילול לא מומלץ?
  7. מה אתם אומרים לנסות APC בלי דילול בכלל? או אולי אפי' עם מסיר שומנים (סנט מוריץ או משהו באזור)? ATHOS כמה עולה החומר הזה? ובאיזה מצב היה הבית מנוע שלך?
  8. סליחה שאני נכנס לשתיכם בדברים. שתיכם צודקים. צריך להעביר ביקורת בונה, ובד בבד להסתכל על החצי המלא של הכוס.
  9. עבודות יפות אחי, אבל הרכבים שניקית, הם רכבים דיי חדשים. שכל בית המנוע הוא פלסטיק. איך היית מתמודד עם זה? הAPC לא מדגדג לשמן שיש על המנוע. בכ"א בדילול של 1:6 1:5 ועוד שאלה צריך לכסות חיבורי חשמל וכאלה? או שאפשר חופשי עם הAPC?
  10. גם הS4 עובד מעולה עם המערכת. הכל. אנשי קשר חיוג מהמסך ושאר ירקות. נראה לי שהצלחתי בעבר גם עם LG.
  11. על הנוזל של הסונקס, והנוזל של CG (הירוק) כתוב שהם לא מזיקים לגומיות. הנוזל של קר פלאן לא מוזכר דבר כזזה, וזה גם נראה אותו תכשיר, ובמחיר של אחד כזה כמו שכתבת אחי. דליים שמפו כפפה פלסטלינה (אם אתה רוצה) אז בתוספת QD מגבת אוטם/ווקס פדים לאוטם/ווקס ומטלית מיקרופייבר לנקות שאריות. חומר לג'נטים. וחומר לחלונות אתה לא חייב.
  12. תוצא יפה מאוד אחי. נראה לי שלכה אפשר לנקות עם טרפנטין.
  13. אני לא בטוח שיש הבדל בין החומרים. באוטוסטור כתוב : לרכב לבית ולמשרד. דבר שני אם שמת לב זה 500 מ"ל
  14. חח נראה לי נסחפת עם המגבות, בכיף תהנה, תמיד צריך. פדים פשוטים אתה יכול להזמין מאיביי 12 יח' באזור 6 שקל. (פה בארץ כל אחד 5) מטליות מיקרופייבר פשוטות אתה יכול למצוא בזול בחנויות סטוק או ח"פ למינהם. או באיביי. כשכתבת ספריי לחלונות אתה מתכוון לכחול הפשוט.? תקנה את זה מהסופר לא צריך בחנות אביזרי רכב לגבי הAPC המומלץ והפשוט של שופרסל. אני אישית באמצע ניקוי המושבים אצלי באוטו, לבנתיים תוצאות יפות. לגבי 2 השאלות האחרונות. 1. אין לי מושג אני מברך את עצמי בזמן הקרוב לקנות רכב חדש 2. גם אני לא יודע כי עדיין לא עשיתי את זה.
  15. רוב הסיכויים שהמחבר של הנורה שלך נמס מהחום של הנורה, יכול להיות שמכאן מגיע הריח. לדעתי אל תשתמש בנורות האלה. תוציא אותם
  16. אוקי הבנתי. אין לי מושג איך הוא בדק מה נקי למה ואיך, הוא פשוט סיפר לי על זה. אצלי ב"ה אין שום בעיות, אני צריך לעשות טיפול בזמן הקרוב אז דיברנו על זה וזה מה שהוא סיפר לי, לגבי הרכב מיצובישי לנסר שנת 2000 , אני אקח גם את מה שדידו 214 אמר לתשומת ליבי לגבי רכב ישן ועניין האטימה. כמובן שאין שום סיבה מסוימת שהמנוע יבריק, ואהבתי את עניין הבישול. הרכב שקיבלתי לא היה מטופל כמו שצריך ומכאן נובע הרצון לשמור על הקיים, ולתחזק אותו כמו שצריך. אני אשמח להמלצה על שמן טוב, איכותי של חברה טובה , ופעם בכמה זמן לעשות טיפול. הבנתי שלרכב שלי מומלץ להשתמש 10W40 חצי סינטטי ושמן גיר סינטטי מלא בתקן SP3. זה נכון?
  17. תוצאה ממש יפה אחי, כל הכבוד. לגבי השריטות מאחורי הידית. צריך להפעיל כח, או שזה בניגוב?
  18. אז אתה מיישם אותה אחרי שטיפה, כשהרכב נקי לגמרי.? סוג של השלמה לאוטם? ואתה משתמש בו כל שטיפה?
  19. אז אני אסביר שמדבור במוסך מורשה. ולא במוסך מדרכה חאפר. שמחזיק מוצרי פלאשינג. באחד הפעמים שעשו לרכב טיפול פלאשינג, לא התנקה שם טוב, והלקוח כעס כי גם ככה הוא יצא שם בנזק של טיפול (הכרחי כמובן). אז אחד המכונאים שם שם ליטר בנזין השאיר מנוע דולק 20 30 דק' . לאחר מכן הכל היה מבריק. מאז אותו חבר עשה לעוד כמה רכבים וגם להם הייתה תוצאה טובה.
×
×
  • תוכן חדש...