Uriya nagar
-
הודעות
494 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar
-
השוואת מגבבות Microfiber
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של Tamir FR בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה אחי. לא כתבתי בשמש. שאלתי אם במייבש או בצל? חלק כתבו בצל. חלק כתבו שבמייבש הסיבים יוצאים מעולה. לא יודע אם זה אותו דבר כמו במגבות רגילות. ייבוש בצל, כנגד ייבוש במייבש, לא דומה. במייבש המגבת יותר רכה. אז שאלתי גם על המגבת של האוטו.- 412 תגובות
-
- buffing towel
- korea
-
(ועוד 3 )
תגיות:
-
חומר ניקוי לתא מנוע
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של אושריקו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חח אושריקו, האמת שעשו לי פעם עם חומר שלפי מה שאתה מדבר, הוא אותו דבר. ואחרי כמה ימים היה שוב מאובק. -
חומר ניקוי לתא מנוע
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של אושריקו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הבנתי, תודה. הAPC בלי דילול לא מומלץ? -
חומר ניקוי לתא מנוע
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של אושריקו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה אתם אומרים לנסות APC בלי דילול בכלל? או אולי אפי' עם מסיר שומנים (סנט מוריץ או משהו באזור)? ATHOS כמה עולה החומר הזה? ובאיזה מצב היה הבית מנוע שלך? -
השוואת מגבבות Microfiber
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של Tamir FR בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אז איך יותר מומלץ לייבש? במייבש או בצל?- 412 תגובות
-
- buffing towel
- korea
-
(ועוד 3 )
תגיות:
-
חומר ניקוי לתא מנוע
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של אושריקו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אז לא לנסות עם APC לקנות דגריזר? -
חומר ניקוי לתא מנוע
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של אושריקו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
עבודות יפות אחי, אבל הרכבים שניקית, הם רכבים דיי חדשים. שכל בית המנוע הוא פלסטיק. איך היית מתמודד עם זה? הAPC לא מדגדג לשמן שיש על המנוע. בכ"א בדילול של 1:6 1:5 ועוד שאלה צריך לכסות חיבורי חשמל וכאלה? או שאפשר חופשי עם הAPC? -
גם הS4 עובד מעולה עם המערכת. הכל. אנשי קשר חיוג מהמסך ושאר ירקות. נראה לי שהצלחתי בעבר גם עם LG.
-
על הנוזל של הסונקס, והנוזל של CG (הירוק) כתוב שהם לא מזיקים לגומיות. הנוזל של קר פלאן לא מוזכר דבר כזזה, וזה גם נראה אותו תכשיר, ובמחיר של אחד כזה כמו שכתבת אחי. דליים שמפו כפפה פלסטלינה (אם אתה רוצה) אז בתוספת QD מגבת אוטם/ווקס פדים לאוטם/ווקס ומטלית מיקרופייבר לנקות שאריות. חומר לג'נטים. וחומר לחלונות אתה לא חייב.
-
חח נראה לי נסחפת עם המגבות, בכיף תהנה, תמיד צריך. פדים פשוטים אתה יכול להזמין מאיביי 12 יח' באזור 6 שקל. (פה בארץ כל אחד 5) מטליות מיקרופייבר פשוטות אתה יכול למצוא בזול בחנויות סטוק או ח"פ למינהם. או באיביי. כשכתבת ספריי לחלונות אתה מתכוון לכחול הפשוט.? תקנה את זה מהסופר לא צריך בחנות אביזרי רכב לגבי הAPC המומלץ והפשוט של שופרסל. אני אישית באמצע ניקוי המושבים אצלי באוטו, לבנתיים תוצאות יפות. לגבי 2 השאלות האחרונות. 1. אין לי מושג אני מברך את עצמי בזמן הקרוב לקנות רכב חדש 2. גם אני לא יודע כי עדיין לא עשיתי את זה.
-
רוב הסיכויים שהמחבר של הנורה שלך נמס מהחום של הנורה, יכול להיות שמכאן מגיע הריח. לדעתי אל תשתמש בנורות האלה. תוציא אותם
-
אוקי הבנתי. אין לי מושג איך הוא בדק מה נקי למה ואיך, הוא פשוט סיפר לי על זה. אצלי ב"ה אין שום בעיות, אני צריך לעשות טיפול בזמן הקרוב אז דיברנו על זה וזה מה שהוא סיפר לי, לגבי הרכב מיצובישי לנסר שנת 2000 , אני אקח גם את מה שדידו 214 אמר לתשומת ליבי לגבי רכב ישן ועניין האטימה. כמובן שאין שום סיבה מסוימת שהמנוע יבריק, ואהבתי את עניין הבישול. הרכב שקיבלתי לא היה מטופל כמו שצריך ומכאן נובע הרצון לשמור על הקיים, ולתחזק אותו כמו שצריך. אני אשמח להמלצה על שמן טוב, איכותי של חברה טובה , ופעם בכמה זמן לעשות טיפול. הבנתי שלרכב שלי מומלץ להשתמש 10W40 חצי סינטטי ושמן גיר סינטטי מלא בתקן SP3. זה נכון?
-
בחירת מוצר QUICK Detailer
Uriya nagar פרסם הודעה בנושא של rsm130d בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אז אתה מיישם אותה אחרי שטיפה, כשהרכב נקי לגמרי.? סוג של השלמה לאוטם? ואתה משתמש בו כל שטיפה? -
אז אני אסביר שמדבור במוסך מורשה. ולא במוסך מדרכה חאפר. שמחזיק מוצרי פלאשינג. באחד הפעמים שעשו לרכב טיפול פלאשינג, לא התנקה שם טוב, והלקוח כעס כי גם ככה הוא יצא שם בנזק של טיפול (הכרחי כמובן). אז אחד המכונאים שם שם ליטר בנזין השאיר מנוע דולק 20 30 דק' . לאחר מכן הכל היה מבריק. מאז אותו חבר עשה לעוד כמה רכבים וגם להם הייתה תוצאה טובה.
