Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. השתמשתי שבוע שעבר בפלסטלינה סינית , והיא עשתה עבודה טובה.
  2. מעולה, עכשיו יש יותר מסיבה אחת לרכוש אותו.
  3. אוקי, דונט שוט! הסונקס BSD הולך טוב מעל האופטיסיל?
  4. מצד אחד זה שהיא התקלקלה אחרי 4 חודשים, גורם לזה שאני לא בטוח אקנה אותה. מצד שני זה שאתה מוכן להזמין עוד אחת, מראה שהיא כן טובה. חח מתלבט. אולי כבר כדאי להוסיף קצת ולקנות משהו יותר טוב. והשטיפה שלך נשמעת מעניינת.
  5. במידה וזה הלכלוך אז סבבה. אבל אם יש לכלוך רציני וגם דביק, אז לא יעזור מטלית בלי חומר ניקוי מסויים.
  6. לא התכוונתי להגיד שאתה לא הכנת את הרכב טוב, ופוליש לא עשיתי. ואני גם לא דיברתי על ברק מטורף. הרכב נראה טוב יותר בלי ספק! גם אני קניתי אותו בגלל המלצות מהחברים פה, יישום החומר משחק תפקיד גדול, שכן כולם מזכירים את זה. לבנתיים אני מרוצה (מקווה שזה יהיה ככה גם עוד 3 חודשים).
  7. אני לא מכיר את כל החומרים הייעודים, אבל רובם זה לשימור הפלסטיקה(בין קבלת משטח מבריק, בין מט), ולא לניקוי. ככה שיישום החומר לפני הניקוי (כמו ליישם שכבת הגנה על הפח, כשהרכב מלוכלך) זה עבודה מיותרת, אולי זה כן ינקה לכלוך או 2. אבל ודאי שלא תוצאה משביעת רצון.
  8. אתה יכול לנקות באופן עצמאי, עם APC מדולל ומברשת לריפודים. זאת עבודה, אבל מספקת מאוד כשאתה רואה את התוצאות.
  9. תראה אני לא יודע מה המצב אחרי 3 חודשים שהאופטיסיל נמצא על הרכב, סה"כ יומיים, ואחרי הכנה רצינית לרכב(כולל פלסטלינה כמובן), שכן מעולם לא ניקו אותו כמו שצריך. אבל מה שכן אחרי שטיפה עם ONR ירוק שעשה עבודה מעולה לכשעצמו, האופטיסיל השלים אותו בצורה יפה. וכן אני חושב שיש ברק לרכב, עד כמה המשטח שלי נקי מסווירלים, לא בדקתי עדיין. ואולי הכל יחסי, כי הרכב לא עבר שטיפה במשך חודש + (אולי אפי' חודשיים) . ומה שטוב לאחד, לא בהכרח טוב לשני. וההיפך
  10. יוליאן כשקיבלתי את הרכב, הוא היה במצב שמציק לך בעין, הניקוי עם APC היה רל ומהיר. עכשיו מה שנותר הוא לשמר את המצב הקיים עם החומרים הייעודים.
  11. תתחדש אחי, רכב חתיך!
  12. חח לקחת לי את ההודעה מהמקלדת. בדיוק כמו שאני עשיתי, וכך גם דעתי התמונה לא בטוח תעזור. וגם חניה במקום אחר לא בטוח, כי אנשים נכנסים ויצאים. וכנ"ל לגבי השפריצרים.
  13. חח בעניין הזה את צודקת, גם לי המחשבה הזאת עולה הרבה, שרק בשביל זה כדאי לקנות ריפודים. זה לא דגם ספציפי זה פשוט מותאם למושבים עם כריות אויר בדרך כל של HR (הדר רוזן)
  14. אתמול יישמתי את האופטיסיל לראשונה, הוא נותן ברק יפה, לא ברמה של ווקס. אבל לפי מה שקראתי חשבתי שלא יראו שינוי. אז זה הפתיע אותי. וקלות היישום שלו פשוט מדהימה.
  15. עבודה יפה מאוד אחי. עשית שינוי קיצוני בפנים הרכב ובג'ינטים הבחוץ פחות ראינו, אבל נראה כמו חדש.
  16. ניצן עבודה יפה אחי. אפשר קישור למברשת אחי?
  17. יפה, אהבתי את הרעיון. תבדוק אולי בכל זאת יש.
×
×
  • תוכן חדש...