Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. אני מדבר על ארונית קטנה, עם 30 מוצרים בכולל, יש כאלה עם 7 יח מאותו מוצר ואת הUC לדוגמא היה בבקבוק קטן, ויחידה אחת. והמבחר עצמו בקושי. היה כמה חומרים שרציתי לקנות ולא היה. וגם המוכר, והמוכרת לא הבינו על מה אני מדבר איתם.
  2. הייתי אתמול באוטודיפו פ"ת , לא היה מבחר בכלל. או שחטפו לפני שהגעתי, או שיש שם חוסר רציני.
  3. בנאנו סאן משתמשים ב: 1. American Standart Window Film אמריקאי 2. Hanita Coating ישראלי 3. Midas Window Film אמריקאי. איזה מהם יש לך.? אני רוצה לדעת מה מומלץ?
  4. אריק אתה מתכוון ל Hanita Coating ? אתה עשית בנאנו סאן? אני שוקל גם ללכת לעשות שם.
  5. עם איזה מוצר אני יכול לנקות את הדש.? יש לי סימן של דבק דו (מהמפיצי ריח עם המקלות), שלא מוכן לרדת
  6. היום באוטו דיפו ראיתי ב-20 שקל. וניקל (פלסטיק מצופה) ב-50 שקל
  7. איזה הבטחה אבישי, בטוח שזה לא בגלל השעה שכתבת את זה.? יש במלאי אופטיבונד? הוא גם מנקה את הדש או רק מבריק אותו.?
  8. תודה רבה על התובנות. ועל החנויות שמוכרות את החומרים. גם אני לא מצאתי יאכט ורניש קטן
  9. זה מעניין יש הרבה דבקים דו חזקים, אני אתן דוגמא, (לא שאני משווה את המשקל,אבל אפשר לשים יותר דבק) התופסן של מכשיר הפסקל של כביש 6 עומד עם דבק דו. חייב להיות דבק דו חזק שכן יחזיק את זה. אם לא כמובן חזרנו לאופציית הזגג
  10. תודה על כל הרעיונות פה חברים גמאני באותה סירה, ואני מאמין שעוד הרבה פה
  11. אני הזמנתי מהרקולס. הגיע תוך יום
  12. הONR חומר מעולה, ותמיד טוב שיהיה לך באוטו ללשלשת יונים וכוד'. הכחול מעולה, והירוק הוא בתוספת וקס וקרנאובה. הירוק טוב יותר.
  13. עבודה יפה אחי. אחלה פינוק הבאת לרכב. יש קישור לפקק של הונטיל.?
  14. יפה מאוד אחי. השתמשת בסונקס? אגב הוא מתאים גם לטאסות, או שהוא חזק מידי?
  15. אה. ממה שראיתי בעליאקספרס, הכתום הוא בלי מיכל של הסבון, והסגול עם. בגלל זה לא הבנתי.
  16. לא הבנתי, מזה הוא שולח עם אקדח אקראי יש הפרש של 5$ בינהם לא.? הזמנת עם אקדח סגול, ויכול להיות שתקבל את הכתום.? באסה. לפחות הוא מודע לבעיה, וישלח לך סגול במקום, במידה ו..
  17. גם אני אציין לטובה את השירות המהיר והאדיב. אתמול קיבלתי את המוצרים, אפי' בדיוק בשעה שנקבעה.
×
×
  • תוכן חדש...