Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. ניצן הקצף של האקדח הסגול מספיק? ואפשר לוותר על המקצף כמו שאתה קנית ?
  2. מישהו ניסה את הכפפה שלהם? היא עולה כמו 2 של מגס, שווה?
  3. חוץ מזה שהמשאבה רק לתוך מים, זה גם הרבה יותר יקר. כמעט 2 משאבות מעלי אקספרס. במחיר הזה תקנה משאבה , מקציף וישאר לך עודף לשמפו טוב
  4. איפה בתמונה כתוב הקוד צבע? כתוב למעלה בגדול אינפורמצית צמיגים.
  5. נראה לי שלMTEC יש תקן אירופי. ובאיזה צבע הלדים באורות חניה?
  6. שיטה טובה אבל אין הגנה, הלכה מגנה על הפנס. לא יודע אם חודש, אבל חצי שנה גג כבר הכל חוזר.
  7. ניסו את זה הרבה, זה נותן תוצאה לא בכל המקרים, וגם היא לא משהו. לא כל כך מומלץ ע"י החברים פה. כנס לשרשור הדביק, תקרא על שיטה מעולה.
  8. גלון ירוק או כחול? חייב אחד דחוף, עדיף ירוק
  9. יש מכונה שעובדת על החשמל של האוטו, מתחברת לחיבור המצת. אם אתה מעוניין. http://www.aliexpress.com/snapshot/6056726680.html
  10. מחזק את הדברים של טום. אני לא אכנס לעניין הצביעה, כן מתקף הצבע המקורי או לא מתקלף הצבע המקורי, או שבכלל זה לא צבע מקורי. עומר, הצורה שבה אתה כותב מקוממת קצת. אם מלכתחילה היית כותב בצורה שהיא לא פסקנית ותוקפנית, ובכלל אם היית מצרף קישור בפייסבוק או חיפוש בגוגל. היה נחסך פה ויכוח לא נעים.
  11. תודה על העידכון צ'יפופו. האופטיסיל כמו באוטוסטור, אבל הONR בגלון ובבקבוק ממש זול. אגב יש לו שם עוד מוצרים? כפוות וכאלה.?
  12. יצא ממש יפה אחי, לא רואים זכר למה שהיה לפני, וגם לא לתיקון. כל הכבוד אחי.
  13. תודה על התשובה. 450 לא מחיר זול, אבל אם אתה אומר שזה כזה הבדל, עבודה טובה והכל. אז אולי זה שווה. לגבי החוקיות נראה לי שזה שהמדבקה שקופה לא עוזק, כי חלק גדול מהבעיה של המדבקה זה שהחלון לא מתנפץ במקרה של תאונה. אז גם בשקוף זה לא יתנפץ.
  14. צ'יפופו תעדכן אותנו אחי, כולם פה רוצים גלון.
  15. תודה חברים, עשיתי כביסה ראשונה לפני השימוש רק עם מים (עד שאני אקנה חומץ לבן ונוזל כביסה NON BIO), 30 מעלות, סחיטה 200. כל השבת היא הייתה בייבוש בצל. מרגישה מעולה. לאור מה שקראתי בקישור שעידו הביא, אולי פעם הבאה אני אוותר בכלל על הסחיטה במכונה.
  16. חדשות טובות. מקווה שיש להם גלון ירוק של ONR. ואופטיסיל.
  17. כמה שילמת על העבודה בשורה התחתונה? ואתה מרגיש הבדל בחום גם בתור נהג (החלונות שלך בלי הגנה) ?
  18. טוב לדעת אחי, נראה לי אני גם אשתמש בדבר הזה, איפה שעשיתי את החיישני רוורס נשאר חור קטן. יש למוצר הזה שם?
×
×
  • תוכן חדש...