Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. רעיון טוב, רק שיש יום גשום זה יכול להיות כמה וכמה פעמים ביום, לא פעם אחת.
  2. מה אתם עושים נגד הטיפות במראות צד? ברוורס במקומות קצת חשוכים, ורוורס בכללית, מאוד קשה עם הטיפות במראות.. ראיתי את המוצר הזה באיביי: http://www.ebay.com/itm/221243998845?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT שווה, או שבארץ יפרקו את זה תוך שבוע.? ואני יודע שגם יש טיפות על החלון עצמו שגם קצת מפריעות, אבל הם בד"כ עפות מהר יותר
  3. עוז: http://www.i4detailing.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?WD=uber&PN=i4d-uber-yellow-premium-drying-towel%2ehtml#aUBERDRY גיל אני לא בא להשוות בין האובר לקוראני, אני גם לא יכול לעשות את זה כי מעולם לא השתמשתי באובר. אבל כמו שירון אומר זה הפרשי מחיר גבוהים פר יחידה, 2 או הזמנה (4:1 יוצא הבדל של שקלים לטובת האובר). בהתחשב בכך אני חושב שהמגבות של הקוראני הם עדיפות טובה ומשתלמת. אז אתה עדיין ממליץ על הירוקות לשיטת המטליות, יופי כי אין לי 4 של 1100 פנויות. אין ספק שכש1100 נרטבת היא לא כ"כ פרקטית ודיי כבדה.
  4. מישהו ניסה אופטיסיל על השמשות.? יש דחייה של הטיפות?
  5. שיפופו אל תשכח שהאובר גדולה (כמעט כפול) יותר משל הקוראני, עם 2 מגבות של הקוראני אתה מייבש רכב בצורה מושלמת, והשניה לא תיהיה רטובה לגמרי. אגב לגבי שיטת המטליות בזמנו כשכתבת את השרשור השתמשת בירוקות שלו. יש לך תובנות?
  6. אני חיברתי לנורה של התקרה. אצלי זה הלך מאוד קל.
  7. אתמול השעות לא כל כך הסתדרו לי. מקווה שאצליח להגיע היום, כי יש לי הפסקה בין 13:00 ל 15:00.
  8. אני גם קניתי את השמפו הזה (בהמלצת צ'יפופו) והוא טוב.. לכלוכים יצאו, ויש ריח נעים למגבת
  9. ממה ששמתי לב, לבן לא הולך עם שחור. (זה כאי' ההפך משחור) וחום כן מתחבר עם השחור. אלי.. טוב אתה!
  10. עדיין מתפעל מהאוטו אחי. זה היה בצחוק , פשוט נהנתי מזה. אווץ'. ובצבע כתום
  11. צ'יפופו אני לא יודע איך השרשור הזה נהיה על הצביעה שלך אבל אהבתי את הצביעה שלך אחי, והצבע בכללל . האוטו נראה מדהים. (אל תקנה אוטו אחר!)
  12. אם אני לא טועה יש בפתח תקווה מקום שנקרא "ברוך ובניו" שעושים הכהייה בלייזר, תבדוק שם
  13. גם לי יש כתם של דבק דו"צ, וAPC לא מוריד את זה. גם לי המליצו על הGOO GONE. אבישי כמה עולה הפוואר קלין.?
  14. עבודה ממש יפה אחי, הרכב נראה מדהים. אהבתי את ההשקתפות .
  15. תודה אחי , הוא טוב גם לגומיות, ידיות, החלק האחורי של המראות צד וחלקי פלסטיק שונים?
  16. אז אם ההתלבטות העיקרית היא בין הפלאש דש לאופטיבונד, אתה ממליץ על האופטי? ומתן באמת עבודה מדהימה!
  17. תודה על התשובה. אני אצמצם את השאלה. סילק שיין , פלאש דש , אופטיבונד?
  18. נראה לי שהוא התכוון ל "סוחב עם זה בכייף​" הרגת אותי גיל.
  19. באמת שאפו על היצירתיות. על אף ההסבר המפורט, נראה לי קצת קשה להכין את זה, מה גם שנראה שיש לך שם כלים, שאין לכל אחד. אבל באמת אהבתי את העבודה, כל הכבוד!
  20. האמת שגם כשקראתי את השרשור של שיטת המטליות, לא כל כך הבנתי את צורת הניקוי, (כתוב שם זיגזג אאל"ט) אבל ירון כבר הסביר לי. תודה, נראה לי שאני ארכוש את הקארפלן.
  21. לזה בדיוק התכוונתי. ואם אתה רוצה חומרים איכותיים, אז גם העלות יקרה, מה שאומר שאם פעם אחת לא יצא לך טוב, כבר תיצא מופסד מהקניה הנוספת. זה לדעתי אחד הדברים שעדיף לתת למכון שנותן אחריות (5 שנים) לעשות. ואני לגמרי בדעה של DIY. וכמו שאקטור אומר חלון אחורי מאוד קשה לעשות, וגם האחורים של הנוסעים מלא פעמים מתפקששים. אם אתה רוצה לקנות פילם זול, לך על זה ותעשה לבד.
×
×
  • תוכן חדש...