Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. ואני חייב להוסיף... או APC של שופרסל שעושה עבודה מעולה.
  2. אוטומטיק. שמעתי המלצות ממש טובות על נאנו סאן. אני כנראה גם אלך לעשות שם. הם גם משתמשים בחניטה כמו שבן ה המליץ.
  3. אפשר לשים משכולות כמו של דייג.
  4. פעם בשבוע זה מצויין אחי, אני בערך פעם ביום מנקה לשלשות , קטנות יחסית אבל עדיין.
  5. יש הרבה הסברים בפורום. בכ"א תדלל 1:10 ושים בשפריצר, אם אתה לא מרוצה מהניקיון תוריד קצת בדילוד 1:7 בהצלחה
  6. אני לא מתכוון שתחליף את הגלוריה בהקצפה של האקדח. השאלה אם אין לי גלוריה, זה יהווה סוג של תחליף? או שזה סתם, נחמד ותו לא? כן אני זוכר את הבעיה שהייתה בזמן ההזמנה, לכן שאלתי. אני אשאל את המוכר בכל אופן לפני ההזמנה. אם יהיה סרטון זה מעולה. תודה אחי.
  7. מה המחירים שם.? שיפופו הלהיב אותי על המוצר, ויוגב אמר שהוא בא טוב עם האופטיסיל.
  8. תודה על העידכון. נראה לי השתכנעתי סופית, אני אזמין גם ערכה כזאת. אגב איך ההקצפה של האקדח.? ונראה לך שצריך לציין שיביא את האקדח הסגול.?
  9. השאלה אם החיבורים שלהם זהים.? על פניו מקדימה(מה שרואים בתמונה) זה נראה אותו דבר.
  10. אם היה לי רכב קצת יותר חדש מבן 14 ולא עומד למכירה הייתי משתתף איתך בשמחה. (אני עדיין שוקל). כן מחיר מצויין
  11. אני לא יודע איך זה בקשר לאבק וסווירלים. בקשר לחלונות זה נראה מספיק מחורר בשביל להצליח להציץ פנימה.
  12. תתחדש אחי. מחזק את הדברים שנאמרו, אין כמו עבודה עצמאית. אתה עובד קשה, אבל הסיפוק... מדהים!! יש פה מלא חומר לימוד, תשתמש בחיפוש. כמעט לכל דבר אתה תמצא תושבה והסבר. בהצלחה אחי.
  13. בעברית: ניקיון רב תכליתי תמונה: http://images1.mysupermarket.co.il/Products_1000/36/010236.jpg?v=3?1384885906571%20=1384885906571 מה שבתמונה זה 2 ליטר. יש גם של 4
  14. אתה לא היחידי אחי, והשקעה ברכב היא השקעה. לא משנה בן כמה הוא. הואטו נראה טוב, שמור עליו [=
  15. תודה על הממלצה אחי, נראה לי שלא בכל רכב זה יכסה כמו שאצלך.
  16. אם הוא מתחיל שטיפה ב8:30 מסיים ב11:00 לפני בלאק לייט. כנראה שהוא עושה הכנה.
  17. גם אצלי הכפפה לא נהיית שחורה אחרי השטיפה עם onr
  18. הם מתכוונים לsonax bsd לא למה שהבאת. והוא ספריי
  19. המיכל הקצפה הזה מתאים רק למוצרים של קרשר? או שזה משהו עם חיבור אוניברסלי?
  20. Turbulence מאבישי (הרקולס) כמובן כשהנורות יגיעו את מה שכתבת הבנתי, אבל אם תוכל להיות יותר ספציפי. הנורות 4200K של רינג מאירות פחות מנורת סטוק? וכמו שכתבו, נשמח לתמונה או וידאו של הקסנון אולטימה.
  21. אבישי שכתבת נמוכים יותר. הכוונה מהנורת סטוק או מהקסנון אולטימה ( - מ פי 120% ) ?
×
×
  • תוכן חדש...