Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. לגמרי. +1 כפפה בסגנון שונה. למישהו יש נסיון עם האופטימיט? אחרי ששוטפים איתה, מכבסים , משרים במים עם שמפו, שוטפים וסוחטים? איך זה עובד.? מחר אני רוצה לשטוף את האטוט (הגיע הזמן)
  2. כן הוא מוסיף הגנה. אלי אני מאוד מרוצה מהאופטיבונד, הוא מחדש ומבריק את הפלסטיקה בצורה יפה ולא מוגזמת וכמובן בדילול של 1:1
  3. כן אני משתמש בתוכנית כזו, רק תבטל את הסחיטה.
  4. אני מכבס בתוכנית של כביסה ידנית, ללא סחיטה על 30 מעלות. לוקח כ35 דק'
  5. נראה לי עבודה מאוד מאומצת אחי. אתה תתייאש מזה מהר. לדעתי אם אתה לא מצליח להוציא את השיירים של האבקה מהמגירה, אז אין סיבה שזרם מים יצליח להוציא אותם אל המגבת.. מה גם שלכולם נשאר שאריות של אבקה במגירה. אחרי שהמגבת נקיה תנער אותה טוב גם אם משהו נכנס זה יצא.
  6. לגבי צד הגלגל הטעות היא פשוטה בגלל ששעבדנו ממול הרכב (הפנים למכסה מנוע) תמיד הגלגל המפורק היה שמאל שלנו, שזה יוצא גלגל ימני של הרכב. מכאן נבעה הטעות הסל"ד נראה אותו דבר, (גם אם יש שינוי [ולא נראה לי שיש] הוא זניח ולא מורגש) רעש - גם לפני הכיוון לא היה רעש מיוחד או נקישות למינהם. צריכת דלק אני עדיין בודק את זה.
  7. להרבה רכבים יש משולשים.. מזה כולל הכל, כל הרכב ב800?
  8. גיל עכשיו סיקרנת אותי. אתה מדלל אותו יותר מ 1:3 ? כי הוא באמת לא זול. לפי הקלות שהוא מוריד כתמים, וכתמים קשים, נראה שאפשר לדלל גם 1:5 אבל לא רציתי לעשות זאת על דעת עצמי.
  9. רק עכשיו אני רואה את השירשור הזה. אז כמו שאתם יודעים 2 חברים מהכנופיה עשו לרכב טיפול ביום שישי. אני גר בפתח תקווה, אסף (נתניה) ויגאל (רחובות) הגיעו עד אלי. ועשו לי חתיכת טיפול כולל טיימינג + משאבת מים ורצועות אביזרים, כיוון שסתומים (מי עושה דברים כאלה בכלל?!) , והחלפת שמן ופילטר מנוע, ושטיפת רדיאטור. מיותר לציין שהעבודה הייתה מקצוענית ביותר, עד לפרטים הקטנים, וכמובן הסגירה המדוייקת של כל בורג ובורג עם מפתח מומנט, ומעקב צמוד לספר.. כל העבודה הזאת, והם לא היו מוכנים לקחת כסף אפי' על הדלק.. ולא רק זה, בגלל שהייתי קצר בזמן (כניסת שבת) לא סיימנו את כל הטיפול שתיהם הציעו את עצמם להמשך הטיפול. החבר'ה האלה פשוט מדהימים. בהזדמנות זו אני אודה להם שוב. תודה רבה חברים.! יגאל , גם לי לא יצא כל כך לצלם אפי' שהייתי הרבה יותר פנוי ממכם, פשוט ניסיתי לקלוט ולהבין כל מה שאני רואה, כדי ללמוד ממכם. ומקווה שגם פעם הבאה יהיו לפחות שניצלים
  10. רציתי לשתף אותכם בטיפול ש2 חברים מהכנופיה עשו לי ביום שישי. אני גר בפתח תקווה, אסף (נתניה) ויגאל (רחובות) הגיעו עד אלי. ועשו לי חתיכת טיפול כולל טיימינג + משאבת מים ורצועות אביזרים, כיוון שסתומים (מי עושה דברים כאלה בכלל?!) , והחלפת שמן ופילטר מנוע, ושטיפת רדיאטור. מיותר לציין שהעבודה הייתה מקצוענית ביותר, עד לפרטים הקטנים, וכמובן הסגירה המדוייקת של כל בורג ובורג עם מפתח מומנט, ומעקב צמוד לספר.. כל העבודה הזאת, והם לא היו מוכנים לקחת כסף אפי' על הדלק.. ולא רק זה, בגלל שהייתי קצר בזמן (כניסת שבת) לא סיימנו את כל הטיפול שתיהם הציעו את עצמם להמשך הטיפול. החבר'ה האלה פשוט מדהימים. בהזדמנות זו אני אודה להם שוב. תודה רבה חברים.! תמונה אחת (מרוב עבודה לא היה פנאי לצלם).
  11. אכן חומר מדהים אחי, מסיר לכלוכים קשים במהירות בלי מאמץ בכלל.
  12. גיל הAPC של אופטימום זה האופטיקלין, או הפאוור קלין.? נראה לי שהפאוור יותר חזק.
  13. עשית פלאים באוטו, עבודה יפה! אגב, יש לך קטע עם פורד פוקוס.? נראה לי שכבר הפסיקו למכור את הAPC של שופרסל. ראיתי שיש כזה חומר של חברת CIF פנטסטיק. מישהו מכיר?
  14. תודה רבה , אני כנראה אגיע אליכם בזמן הקרוב
  15. כנראה שלא אוכל לבוא. יש טיפול מכני לאוטו. באסה. בניתי על לבוא.! אני אחכה לפעם הבאה. תהנו!
  16. חברים רציתי לעדכן שהייתי אצל אבישי לפני כמה ימים. פשוט תענוג, יושב מסביר על כל מוצר עם סבלנות. אח"כ יצאנו לרכב הדגים לי כמה מוצרים. עשה לי פוליש על שפשוף שרכב השאיר לי. בקיצור . אחלה שירות, ואיש מדהים.. אבישי את האופטיבונד אפשר לדלל.?
  17. היה פה בעבר שרשור (אאל"ט של תמיר FR) שהוא עבד שם עם UC של מגווירס יישום ידני כמובן. והיו שם תוצאות יפות.
  18. סופר לנסר.? איזה שנה. אני עם הלנסר (הדגם שהגיע אחרי הסופר לנסר) ואין לי מפשיר מראות. וכמובן למי שיש את האופציה הזאת לא חווה את הבעיה הזאת כל כך. וגורייד. לא בכל הרכבים זה ככה.
  19. נשמע טוב. כמה עולה התוסף של קסדו.?
  20. תודה רבה על העידכון אחי.. בחבילה יש גם את anti fog וגם את ngs.? או את הNGS והפוליש.?
  21. עבודה יפה מאוד אחי. באמת שיפור גדול לעומת הפעם הראשונה
×
×
  • תוכן חדש...