Jump to content

Uriya nagar

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Uriya nagar

  1. עבודה מדהימה אחי.. לכמה זמן מחזיקים הציפויים?
  2. אף אחת מהמגבות לא מהקוראני. לסונקס BSD וכן גם לONR אני משתמש בירוקות או בצהובות של הקוראני. לייבוש כרגע אני משתמש ב1100 של הקוראני, בתקווה להשיג אובר בזמן הקרוב.
  3. תבדוק אולי יש לנסר איסטייט, עם 1.6 בכל אופן גם לגבי הלנסר שמופיעה שם שהיא 1.3 גם לה מאושר צמיגי 14? ולפי דעתך במכוני הרישוי לא יעשו על זה בעיה?
  4. מיצובישי לנסר מודל 2000 מה המידות המאושרות? יש לי כרגע R13 יש אפשרות להגדיל?
  5. כן אחי, חומץ כזה או חומץ של אוסם (לא נראה לי ששוה את השקל או שנקל יותר).
  6. ספידי אהבתי מאוד ההשקעה שלך. ואני מאוד מבין את העניין של להשקיע קצת כל פעם, מאשר להחליף רכב. הצביעה נראית מאוד טוב. ובהצלחה עם שאר הפרויקט. ומתעלק על השרשור. אתה בטוח שמה שכתוב באוטודאטה זה מה שמאשרים בארץ? הרכב שלי R13, ובאוטודאטה יש גם אופציה לR14. יאשרו את זה במכוני הרישוי?
  7. אם גינתון לא רחוק לך יש את רביב. ואגב על נאנו סאן שמעתי רק דברים טובים. מוצרים איכותיים, ואחריות כמובן.
  8. גם אני נתקלתי בזה כשקניתי את הסיטרוס. וכמו שענו לך פה...
  9. הרכב נראה מדהים אחי. עם איזה חומר השתמשת לצמיגים?
  10. קום ניסית פאוור קלין, מניסיון הוא הוציא לי חתיכות של דבק מהרכב. ראיתי בעבר באחד השרשורים שמישהו (אולי ARIKC אאל"ט) המליץ על מוצר שנקרא GOO GONE אני רק לא זוכר אם המליצו לשימוש על פלסטיקה, או על פח הרכב.
  11. ה APC של שופרסל הוא גם ייצור של חברת סנו, זה כנראה אותו חומר רק דילול שונה. יש גם APC של חברת CIF פנטסטיק, כשתעבור בסופר חפש אחד כזה.
  12. מחפש אוטם מנזרנה PL ומוכר אוטם אופטיסיל השתמשתי בו פעמיים, כמעט מלא עד הסוף ב 70 או שאם מישהו רוצה החלפה.
  13. תעלה תמונה של הכתם יוכלו לעזור לך בצורה יותר טובה. ויכול להיות שהפאוור קלין יצליח להסיר את הכתם. ודבר שני ONR לא NOR.
  14. רעיון ממש מגניב. וביצוע מדהים חבל שאין גם לרכב שלי.
  15. ממליץ על השיטה שבשרשור שרועי הביא. תעבוד על הפנסים לבד כמו שבמדריך, אל תלך ותשלם על זה כסף. ומלבד החיסכון בכיס, זה גם תענוג לעבוד על הרכב ולראות תוצאות.
  16. תתחדש על הרכב אחי, ובהצלחה בטיפול הקוסמטי שלו לגבי הטוש, אתה צודק שהוא לא מחזיק הרבה זמן, אבל אם תשים עליו שכבת לכה, הוא יחזיק יותר טוב, ויראה יותר טוב מאשר טיפקס ולכה.
  17. לי גם יש תופעה דומה, וגם בלנסר מודל 2000. אצלי יש ריח של דלק, בעיקר לקראת סוף המיכל. כשהמיכל מלא כמעט ואין ריח. מה שכן, קרה לי פעמיים שמילאתי פול (ללא תדלוק נוסף, לאחר קפיצת המשאבה), וחניתי את הרכב בירידה (כך שחזית הרכב בגובה), וכשחזרתי לרכב ראיתי סימני רטיבות מתחת לאזור פיית הדלק, וריח חזק של דלק בבגאז, ובפנים הרכב. זה יחסית מובן לי, כי השילוב של מיכל מלא ועלייה כנראה שגרמו לקצת דלק לינזול. יש למישהו רעיונות?
  18. ההיבריד מאוד נוחה וחסכונית, וגם הרגילה מאוד נוחה ומנוע חזק ולא כל כך בזבזני. אם אני לא טועה יש אחריות של 7 שנים על הסוללות, מה שאומר שלשנתון 08 נגמר ב15, כדאי לך לבדוק אם הוחלפו סוללות.
  19. פשוט רוע ושיעמום. אין הסבר אחר. מקווה שתצליח לא לשים לב לזה במהרה.
×
×
  • תוכן חדש...